1 Nisan 2015 Çarşamba

GÜNLÜK - 1 NİSAN 2015 ÇARŞAMBA

     Her sinirlendiğimde ve üzüldüğümde yemeğe abanmasam daha kolay kilo verebilirim. Neden kendini kötü hissettiğinde iştahı kesilenlerden olamıyorum ki? O zaman hayatım daha kolay olabilirdi.

     Bir gün blogumda "Nasıl 30 kilo verdim?" diye bir yazı dizisi yazabilir miyim ki?

     Fark ettiniz mi bilmem zayıf olanlar daha çok zayıflamaya çalışırken şişmanlar daha sakin. 5 kilo fazlası olan arkadaşım, 30 kilo fazlası olan benden daha panik şu an.

     Bazen hata yaptığımızı karşımızdaki söyleyene kadar fark etmiyoruz. O yüzden biri hata yaparsa lütfen onu "Güzel bir dille" uyarın. Yanlış yapmasına izin vermeyin. 

     Biri sana yanlış yapınca bunu atlatmak daha kolay oluyor. "Aman salak işte, gerizekalı." deyip umursamamayı başarabilirsin. Zor olan senin birine yanlış davrandığın gerçeği. Eğer biraz vicdanın varsa bunu unutmak çok zor. Karşındaki seni affetse bile sen kendini affetmelisin. 

     Bazen keşke hayatımda Whiplash filmindeki psikopat hoca gibi biri olsaydı diyorum. Beni delirtirdi belki ama en azından potansiyelimi sonuna kadar zorlamamı ve en iyisini yapmamı sağlardı. Ben kendi haline bırakılınca hiçbir şey yapmayan biriyim. Keşke biraz hırsım olsaydı.

     Benim en büyük sorunum kendimi çok sevmem sanırım. Kendimde hiç sevmediğim yönlerim de var tabii ama geneli sevdiğimden beni o kadar rahatsız etmiyor. Keşke birini ya da bir şeyi uğruna değişebilecek kadar çok sevseydim. 

     Böyle yazınca sanki bunalımdaymışım gibi oldu ama iyiyim ben. Sadece bazı şeyleri değiştirmek istiyorum. Bu değişimleri sürekli kılacak güce sahip olmak istiyorum. Bu yazı milat olsun. Bundan sonra bir şeyler yapayım. Sübhaneke dinimiz amin :-)

NOT: Demin Kral Tv'de kendime şarkı tuttum, evet bunu hâlâ yapanlar var, Hakan Kılıç'tan Vazgeçemezsin çıktı. Şarkı bir aşk şarkısı ama ben mesajı aldım :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...