2 Temmuz 2016 Cumartesi

HAZİRAN ÇEKİLİŞİMİN YENİ KAZANANI

Son üç aydır çekiliş kazanan arkadaşlar bana zamanında ulaşmadıkları için çekilişi yineliyorum. Bu ayın kazananını da tekrar belirlemek durumunda kaldım. Bloguma 117 yorum yapılmış haziran ayında. Bu yorumlardan kazanan numarayı internetten belirledim.

kitap çekilişi

Ve o kazanan yorumu yapan arkadaş da:

kitap çekilişi

Sevgili Gözde Okuyan Muggle blogunun sahibi ve blogumun en sıkı takipçilerinden biri. Onun kazanmasına çok sevindim. Kendisini tebrik ediyorum. Umarım Gözde bana vaktinde ulaşır da çekilişi tekrarlamak zorunda kalmam J Kendisinin iletişim bilgilerini 4 Temmuz Pazartesi günü saat 16.30’a kadar suleuzundere@hotmail.com adresine yollamasını rica ediyorum aksi takdirde hakkını kaybedecek. Kitaplarının gönderimini bayram sonunda yapacağım.


Şimdilik hoşça kalın, yeni yazılarda görüşmek üzere. 

22 yorum:

  1. Gozde!,, kitap kurduna çıkmış, ne güzel 😉
    Tebrikler 😙😙😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım şans acıdı bana :D Teşekkürler Fenomm ^.^

      Sil
    2. Şeytanın bacağını kırdın gözde, devamı da gelir inş 😉

      Sil
  2. Ayy inanamıyorum ya :D Çok sevindim gerçekteen ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde Türker, bak ne kadar sevenin varmış. Herkes senin kazanmana çok sevindi. Ben de çok sevindim tabii :-)

      Sil
  3. Gözde'nin kazanmasına çok sevindiim! :D İyi okumalar diliyorum ona :))

    YanıtlaSil
  4. Muggleeeee çok sevindim kazanmana keyifle oku canım :)
    Şule abla çok güzel bir paket yollar sana şimdi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neşeli Kitap Vagonu, beklentileri yükseltmeyelim lütfen :-)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim Neşelii ^.^

      Sil
    3. Şulecim kitaptan güzel hediye mi olur canım hemde kaç tane 😍

      Sil
    4. Neşeli Kitap Vagonu, :-)

      Sil
  5. Aay tebrikler Gözde^^ Bana çıkmış kadar sevindim gerçekten :>>

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa, çok teşekkür ederimmm ^.^

      Sil
  6. Değer bilene gitmesi güzel,tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  7. Şule hatunnn çekilişlerde çok şanssızım. Misal, bundan hiç haberim bile olmadı ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine Bektaşi, valla eylülde bir sene olacak, bir senedir devam ediyorum bu çekilişlere. Katılım şartı falan da yok. Sadece bloguma yorum yapman yeterli. Ne kadar çok yorum yaparsan kazanma şansın o kadar artıyor. Bu yorumla bir hak kazandın bile :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...