31 Temmuz 2016 Pazar

TEMMUZ ÇEKİLİŞİMİN KAZANANI

Artık çekiliş sonuçlarını açıklamak için yeni ayın ilk gününü bekleyemiyorum, ayın son gününde açıklıyorum. Bloguma bugün yorum yapan arkadaşlar ağustos çekilişine hak kazanacaklar.

Evet, bloguma yorum yapan kişiler arasından yaptığım çekilişle her ay bir arkadaşıma kütüphanemden beş kitap hediye ediyorum. Bu işi on bir aydır yapıyorum ve bir sene daha yapmaya karar verdim. Şimdilik fazla bir şey söylemeyeyim çünkü bununla ilgili ayrı bir post yazacağım ama sizleri güzel sürprizlerin beklediğini söyleyebilirim.


Temmuz ayında blogum geçmiş aylara göre çok az görüntülendi ve yorum aldı ama sanırım herkesin blogu için geçerli bir durum bu. Yaz tatiliydi, ülkenin durumuydu derken blogger alemi sessiz bu aralar. Umarım ağustos ayında daha hareketli oluruz.

Bu ay bloguma 110 yorum yapılmış. Random.org sitesinden yaptığım çekilişte kazanan 35 numaralı yorum oldu.

sule uzundere blog temmuz çekilişimin kazananı


O yorumu yapan arkadaş da:

kitaplığımdaki kitapları dağıtıyorum kitap çekilişi


Dediğim gibi bir senedir yapıyorum bu çekilişi ve ilk kez bir arkadaş üst üste iki kez kazandı. Hatta şöyle söyleyeyim, Gözde çekiliş kazandığı için kendisini tebrik eden arkadaşlarına teşekkür eden yorumuyla kazandı bu ay J İlginç bir sonuç oldu J Kendisini tebrik ediyorum. 2 Ağustos Salı günü saat 21.30’a kadar iletişim bilgilerini suleuzundere@hotmail.com adresine bekliyorum. Aksi takdirde çekilişi tekrarlamam gerekecek.

Bu ay blogumda çok aktif olmayı ve iki güne bir yazı yayınlamayı planlıyorum. Takipte kalın efendim, görüşmek üzere J

NOT: Bu hafta Pazar 6’lısının kategorisi bana hitap etmediği için yazmadım ama ağustosta yazmaya devam edeceğim.


30 yorum:

  1. İnanamıyorum o.O Vallahi yazıyı okumaya başladığımda "Yine ben kazanıyomuşum hehehehe" diye geyik yapıyodum :D Bu kadar şans şüphelendiriyor beni, ölecek miyim neyim :D TAHTALARA VURRUNNN! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GozdeEee! Beni geçtin heee, tebrikler 😂😂😂

      Sil
    2. hihihihih teşekkürler ^.^

      Sil
  2. Tebrik ederim ne şans mübarek :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Yeliz'in Keşifleri, teşekkür ederim :-)

      Sil
  4. Çok güzel düşünmüşsünüz :) Öncelikle sizi tebrik etmek isterim.. Çekilişinizin ödülü inanılmaz güzel :)

    Yeni keşfettiğim için hemen takibe aldım sizi.. Ben de yeni bir blogger'ım lütfen sitemi takibe alın :)

    Blog temanızı da çok beğendim.. Hemen kategorilerinizi kurcalamak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma Gökmen, o zaman hoş geldin bloguma. Umarım okuduklarını beğenirsin :-)

      Sil
  5. Hahaha çok güzel denk gelmiş gerçekten :D Tebrikler buradan kendisine :)

    Diliyorum ağustos ayı çok da neşeli geçer hepimiz için. Ben de elimden geldiğince aktif olmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem, bloga ara verdikçe uzaklaşıyoruz. Bu ay hepimiz buralarda olalım bence. Ne kadar çok olursak ortam o kadar güzel oluyor :-)

      Sil
  6. buna çok sevindim işte!
    bol, bol yazılarını görebileceğimiz için mutluyum Şule.
    ayrıca gözde'yi de tebrik ederim. ^^

    YanıtlaSil
  7. vay be on bir ay... bu elli beş kitap demek, tebrik ediyorum seni, çok güzel bir şey yapıyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paul Muad-Dib, teşekkür ederim :-)

      Sil
  8. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum şansı hep böyle açık olsun:)

    YanıtlaSil
  9. UYslu bir çocuk olursam bır gun belkı bende kazanabılırm demı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil Okur, ağustos bizim ayımız. Bu ay kazanma şansın yüksek bence :-)

      Sil
    2. Olmaz, olmuyor, olamıyor....

      Sil
  10. Gözdeyle isimlerimiz alt alta olmuş. Belki şansı bana da bulaşır :D
    Tekrardan tebrikleeer ^_____^

    YanıtlaSil
  11. Tebrikler süper şans:))
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice yazıcı, benden de sevgiler ablacım :-)

      Sil
  12. River, her zamanki gibi moral veriyorsun Riv. Teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  13. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum. Keyifle okusun :)

    YanıtlaSil
  14. adım anonim olsa da sen benim kim olduğumu biliyorsun canım benim. Senin blogun benim için çok başka okumadan edemem. İyi ki yazıyorsun hep yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız, çok teşekkür ederim. Böyle güzel eleştiriler olursa hep yazarım tabii. Sevgiler :-)

      Sil
  15. Şansı daim olsun diyorum gerçekten güzel bir süpriz :)

    YanıtlaSil
  16. Kazananı tebrik ediyorum, darısı bizlere olsun :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...