18 Ağustos 2016 Perşembe

YAZ OKUMA ŞENLİĞİ 2016 1.DÖNEM RAPORUM



Maalesef yazın okuyamama sorunum devam ediyor. Bu yüzden bu ilk yarıda fazla kitap okuyamadım. Umudum eylül ayında :-)

11. Kategori (10 puan): Kategorilerden bağımsız canınızın istediği bir kitap.
Stefan Zweig – Korku – İş Bankası Yayınları– 70 sayfa

14. Kategori (10 puan): Sanat temalı bir kitap.
Abidin Dino – Kısa Hayat Öyküm – Can Yayınları– 112 sayfa

18. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 70 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.

21. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 80 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uyan dört kitap.
“4 Kadın Yazardan 4 Kitap”
Nazan Bekiroğlu – La Sonsuzluk Hecesi – Timaş Yayınları – 382 sayfa

Toplam 6 kitap okuduğum için 60 puan
1250 sayfa okuduğum için +12 puan
60+12=72 puanla ilk yarıyı kapatıyorum. İkinci yarıda daha çok okuyabilmek dileğiyle.  Yeni yazılarda görüşmek üzere :-)

12 yorum:

  1. Bende aynı durumdayım bu yaz kaç kitap okudun dersen bir elin beş parmağını geçmedi gibi bir şey oldu. Normalde eski yazarları okurum ama Murat Yalçın – İçimde Oğuz Atay ile Orhan Gencebay İkizi Yaşıyor kitabını isminden dolayı çok merak ettim. Biraz araştırdım da ilginç bir kitap gibi görünüyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renklitirtil, o kitabın ayrıntılı yorumunu birkaç gün içinde yazmayı planlıyorum. Kitap hakkında daha çok fikir verebilirim o zaman ama ilginç bir kitap olduğunu söyleyebilirim :-)

      Sil
  2. Murat Yalçın'ın kitabını merak ettim ben.Keyifli okumalarınız olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Uslu, o kitabın ayrıntılı yorumunu birkaç gün içinde yazmayı planlıyorum. Kitap hakkında daha çok fikir verebilirim o zaman.

      Sil
  3. keyifli okumalar olsun Şule , etkinliği devam ettirebilmek ne güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİTAP EYLEMİ, çok teşekkür ederim Eylem. Çok başarılı sonuçlarım olmasa da okuma etkinlikleri vazgeçilmezim :-)

      Sil
  4. Bende de vardı o okuyamama illeti ama atlattım sanırım, darısı senin de başına. Bu arada kitap yorumlarını özledim Şule abla. Bu kitapların içinden de özellikle Korku hakkındaki düşüncelerini merak ediyorum. Yorumu gelecek mi daha sonra acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde Türker, hepsinin gelecek canım. Tabii ben üşenmeyip yazarsam :-) Güzel yorumun için teşekkürler.

      Sil
  5. Selam... Gül'ün devralmasıyla Şenliğin devam etmesi hepimizi çok sevindirdi galiba. Şenlikten size aşinayım ama ben bebekten dolayı buralarda olamadığım için ancak kısmet oldu takip etmeye diyelim... İkinci yarıda acısını çıkartırsınız diyecem ama önemli olan keyifle okumak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülay Cansever, merhaba. Evet, hepimiz şenliğin devam etmesine çok sevindik. Önemli olan keyifle okumak tabii ama elimdeki okunmayı bekleyen kitaplar biriktiği için ben sayıya da önem veriyorum. Çok okuyayım ki kitaplarım azalsın, yeni kitaplar alayım :-)

      Sil
  6. Ben de umduğum kadar okuyamadım umarım şenlik bitmeden umduğum bir performans yakalayabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Özdemir, o zaman kendimizi biraz zorlayalım. 😊

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...