2 Eylül 2016 Cuma

AĞUSTOS ÇEKİLİŞİMİN KAZANANI

Artık bir gelenek haline gelen çekilişlerimin ağustos ayağını yazmak için geç kaldığımın farkındayım. Bilmeyenler için kısaca bahsedeyim. Bloguma yapılan yorumlardan her ay çekilişle bir kişiye kitaplığımdan beş kitap hediye ediyorum. Detayları “Kitaplığımdaki Kitapları Dağıtıyorum” yazısından okuyabilirsiniz.

Bu ay bloguma 111 yorum yapılmış. Ve kazanan numara:

kitaplığımdaki kitapları dağıtıyorum kitap çekilişleri


O yorumu yapan arkadaş da:

kitaplığımdaki kitapları dağıtıyorum kitap çekilişleri


Sevgili Gül’ü tebrik ediyorum. O, okuma şenliklerini devam ettirerek hepimizi sevindirmişti. Ben de onu bu çekilişle sevindirirsem ne mutlu bana. 4 Eylül Pazar günü saat 20.30’a kadar iletişim bilgilerini suleuzundere@hotmail.com adresine iletmesini bekliyorum yoksa çekilişi yenilemem gerekecek.


Bu ay çok güzel yazılarla aranızda olmayı planlıyorum. Takipte kalın efendim, görüşmek üzere. 

12 yorum:

  1. Çok sevindim hemen mail atıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. tebrikler.. kitaplığınızdaki kitaplar bitmeden şans beni de bulur umarım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7tepe, bende bu kitap alma aşkı oldukça kitaplığımdaki kitaplar bitmez. Umarım bir gün şans size de güler ama bloguma daha çok yorum yaparak şansınızı arttırabilirsiniz. sizi bir süredir görmüyordum sanki :-)

      Sil
  3. Bilmeden çekilişe katılmışım, adımı gördüm hehehe ☺️. Çok güzel bir gelenekmiş bu. Gül'ü ben de tebrik ediyorum, güle güle okusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi, teşekkürler :-) bloguma yorum yaptıkça adını yazıyorum :-)

      Sil
  4. Tebrik ederim keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  5. Bilmeden çekilişte bede yer almışım, çok güzel bir fikirmiş. :)
    Bu ay bende bir çekiliş yapıyorum, istersen katılabilirsin. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esma Tezgi, biliyorum. internet sıkıntım olduğu için henüz katılamadım ama mutlaka katılacağım :-)

      Sil
  6. Kazananı tebrik ediyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...