29 Eylül 2016 Perşembe

YAZ OKUMA ŞENLİĞİ 2016 SONUCUM

YAZ OKUMA ŞENLİĞİ 2016


30 Eylül’e girmemizle beraber yaz okuma şenliğinin sonuna da gelmiş bulunuyoruz bu şenlikte istediğim kadar okuyamadım. Üç aylık süreçte 18 kitap okudum ama üç kitabı hiçbir kategoriye uyduramadığım için şenliği 15 kitapla bitirmiş olacağım. Şimdi sabırsızlıkla güz okuma şenliğinin kategorilerini bekliyorum. Umarım Gül bizi fazla bekletmez. 

1. Kategori (10 puan): İsminde yaz mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların yazın geçtiği bir kitap.
Yılmaz Erdoğan – Kelebeğin Rüyası –Doğan Kitap – 147 sayfa

8. Kategori (10 puan): Ülkemizde en azından iki yayınevinin basmış olduğu bir kitap.
William Shakespeare – Kış Masalı – İş Bankası Yayınları – 196 sayfa (Bendeki İş Bankası Yayınları ama kitap İz Yayıncılık’ta da basılmış).
 

11. Kategori (10 puan): Kategorilerden bağımsız canınızın istediği bir kitap.
Stefan Zweig – Korku – İş Bankası Yayınları – 80 sayfa

12. Kategori (10 puan): Adında emir kipli sözcük bulunan bir kitap.
Susanna Tamaro – Yüreğinin Götürdüğü Yere Git – Can Yayınları – 157 sayfa

14.Kategori (10 puan): Sanat temalı bir kitap. 

15. Kategori (10 puan): 2016 yılında basılmış bir kitap.
Zülfü Livaneli - Gözüyle Kartal Avlayan Yazar Yaşar Kemal – Doğan Kitap – 241sayfa

18. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 70 puan
(Yabancı Erkek) Edmondo De Amicis – Çocuk Kalbi – Kırmızı Kedi Yayınları – 304 sayfa
(Türk Erkek) Murat Yalçın – İçimde Oğuz Atay ile Orhan Gencebay İkizi Yaşıyor – Can Yayınları – 120 sayfa

19. Kategori (Her kitap 10 puan, iki kitap okunursa ekstra 30 puan, toplamda 50 puan): İsminde eş anlamlı kelime olan iki kitap.
Julia Quinn – Kayıp Dük – Epsilon Yayınları – 366 sayfa

21. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 80 puan): 
“300 küsur sayfalı kitaplar”
*Nazan Bekiroğlu – La Sonsuzluk Hecesi – Timaş Yayınları – 382 sayfa

15 kitap okuduğum için 150 puan
18. ve 21. Kategorileri tamamladığım için +70 puan
Toplam 3703 sayfa okuduğum için +37 puan

Toplamda 150+70+37=257 puanla bu şenliği kapatıyorum. Umarım sonuncu olmam :-) Yarın görüşmek üzere. 

18 yorum:

  1. Yazı çok verimli geçirmişsin tebrik ederim.Nazan Bekiroğlu kitabı ve Elma çiçeği okumayı istediklerim arasında.
    Güz dönemi için şimdiden başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cangz, çok teşekkür ederim. güz şenliğinde daha iyisini yapabilirim diye düşünüyorum :-)

      Sil
  2. Ne güzel bir etkinlik. Tebrik ederim. Aralarından bir kaç kitabı okunacaklar listeme ekliyorum :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi' blog, yorumun için ben teşekkür ederim. benden de sevgiler :-)

      Sil
  3. Merhaba, Blog Atlası'nda blog sayfanızdan kısaca bahsettim. Bilgi vermek istedim. Bu adresten ulaşabilirsiniz: http://blog-atlasi.blogspot.com.tr/2016/09/hayata-dair-her-sey.html

    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuna BAŞAR, öyle mi? çok teşekkür ederim. hemen bakıyorum :-)

      Sil
  4. Bu şenlikte ben de bitiremedim listemi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Uslu, ben zaten hiçbir şenlikte bitiremedim :-) ama bir seneden fazladır katılıyorum hep 20-22 arası kitap okurdum bu sene 18 kitapta kaldım, onların da 15'i kategorilere uygundu. güz şenliğinde daha iyisini yapabilirim diye düşünüyorum :-)

      Sil
  5. Bereketli bir yaz olmuş. Darısı sonbahar şenliğine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytunla Hayat, teşekkürler. güz şenliğinde daha iyisini yapabilirim diye düşünüyorum :-)

      Sil
  6. Doluca geçmiş bir şenlik olmuş :) Maalesef benim açımdan baya zayıf geçti. Bu yaz baya tembelliğe vurdum kitap konusunda :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi, normalde bu okuma performansını az bulurdum ama yaz ayları olduğu için iyi diyorum. yazın ben de çok okuyamıyorum. güz şenliğinde daha iyisini yapabilirim.

      Sil
  7. Tebrik ediyorum yaza rağmen çok verimli olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okumasyon, teşekkürler. normalde bu okuma performansını az bulurdum ama yaz ayları olduğu için iyi diyorum.

      Sil
  8. Güz şenliğine belki ben de katılırım, kategorilere bağlı :D Şenlikler gerçekten de itici bir güç oluyor okuma konusunda. Tabii kendini zorlama konusunu abartmazsan :D Tebrik ederimm ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde Türker, teşekkürler canım. güz şenliğinin kategorilerini ben de merakla bekliyorum. umarım elimdeki kitaplara göre şeyler çıkar yoksa istediğim kitabı okuduğum için okuduğum kitap çok olsa da kategorilere uyduramadığım için puanıma yansımıyor.

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Nilgün Komar, çok teşekkür ederim :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...