1 Ekim 2016 Cumartesi

EYLÜL ÇEKİLİŞİMİN KAZANANI

Ekim ayının ilk gününden ve ilk blog yazısından merhaba Bloguma yapılan yorumlardan her ay çekilişle bir kişiye kitaplığımdan beş kitap hediye ettiğim çekilişin eylül sonucunu açıklayacağım. (Çekilişin detaylarını “Kitaplığımdaki Kitapları Dağıtıyorum” yazısından okuyabilirsiniz.

Bu ay bloguma 95 yorum yapılmış. Ve kazanan numara:

kitap çekilişleri

O yorumu yapan arkadaş da:

kitap çekilişleri
Kitap Cumhuriyetim'i tebrik ediyorum. İletişim bilgilerini 3 Ekim 12.00'ye kadar suleuzundere@hotmail.com adresine bekliyorum. Aksi takdirde çekilişi tekrarlamam gerekecek. 

Blogda hazır on yazım var. Her gün yeni bir yazıyla görüşmek üzere hoşça kalın :-) 

14 yorum:

  1. Tebrik ederim kazanan arkadaşımızı ^^

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :)

    Öncelikle bu güzel blogu hazırladığınız için tebrik ediyoruz sizi :)

    Blog tutan arkadaşlarımıza akılda kalır daha iyi bir adres sunabilmek için domain sponsorluğu yapmaktayız.

    Eğer siz de creamive.blogspot.com.tr'den ziyade www.creamive.com gibi bir adres üzerinden yayın yapmak isterseniz, bizlere https://www.creamive.com/ sitemizden ulaşabilirsiniz.

    Bloglamaya devam etmeniz dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim Kitap Cumhuriyetim keyifle okuyun :)

    YanıtlaSil
  4. Bu blogdan kazandığım ikinci çekiliş oldu,çok teşekkürler,hemen bilgilerimi yazıyorum vene tesadüftür ki sizin çekilişinizde kazandığım bir kitabı bitirmek üzereydim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Cumhuriyetim, güzel tesadüf olmuş. Tekrar tebrik ederim :-)

      Sil
  5. Tebrik ederim Kitap Cumhuriyetim. Güle güle okusun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederim :)
    Bu arada listede hep Gözde'nin adı oluyor sanki :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem, Gözde bloguma en çok yorum yapan arkadaşlardan biri :-)

      Sil
  7. Merhaba mail attım geldi mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Cumhuriyetim, bu yorumdan sonra maillerimi kontrol ettim. Cevap yazdım size.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...