1 Kasım 2016 Salı

EKİM ÇEKİLİŞİMİN KAZANANI

Kasım ayının ilk gününden herkese merhaba. Her ayın ilk günü çekiliş sonucu yazmam gelenek haline geldi. Bu ay da geleneğe uyup ekim ayı çekilişimin kazananını yazıyorum.

Konuyu bilmeyenler için kısaca açıklayacak olursam, her ay bloguma yorum yapan arkadaşlardan çekilişle belirlediğim bir kişiye kitaplığımdan beş kitap hediye ediyorum. Siz de bloguma yorum yaparak çekilişime otomatik olarak katılmış oluyorsunuz. Ne kadar yorum yaparsanız o kadar hak elde ediyorsunuz.

Ekim ayında bloguma 118 yorum yapılmış. Kazanan numara:
sule uzundere blog  kitaplığımdaki kitapları dağıtıyorum


Ve o yorumu yapan arkadaş da:
sule uzundere blog  kitaplığımdaki kitapları dağıtıyorum

Sevgili Alice’i tebrik ediyorum. Bu çekilişleri bir yıldır yapıyorum. Şimdiye kadar kazanmamasına şaşırdım çünkü Alice bloguma en çok yorum yapan kişi. Her şeyin bir zamanı var. Alice bu ay bir bebek bekliyor, bebeği şansıyla geliyor. Bu açıdan onun kazanmasına çok sevindim.


Ekim ayı hedeflerimi gerçekleştirme açısından verimsiz bir aydı ama kasımdan umutluyum. Hayatımı değiştirmek, yeni bir insan olmak için yeni yılı beklemeyeceğim. Bu aydan başlayacağım. Size de hayallerinizi gerçekleştirebileceğiniz bir ay diliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere, hoşça kalın. 

23 yorum:

  1. Hayırlı olsun, hersey kısmet, Zaman'ı gelince oluyor. İyi okumalar alice

    YanıtlaSil
  2. Kazanan arkadaşı çok tebrik ediyorum.Şansı hep bol olsun:)

    YanıtlaSil
  3. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum. Bebeğini hayırlısı ile kucağına alır inşallah. Ben de daha fazla yorum yapayım o zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi' blog, çok sevinirim :-)

      Sil
    2. Amiin 🙏🙏 Çok teşekkürler 😍

      Sil
  4. Hayırlı olsun tebrik ederim Alice'i. Bebişi sağlıkla gelsin. O zaman bu durumda benim bebişte aralık ayında geleceğine göre, çekilişi kazanmama az kalmış :) Şaka bir yana her ay binbir emekle listeleri hazırlayıp çekiliş yapıyorsunuz, size gıpta ediyorum.
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul Hanımefendisi, bu ayki çekilişi kıl payı kaçırdınız zaten :-) Benim için sevk oluyor bu çekilişleri düzenlemek. Hiç üşenmiyorum.

      Sil
    2. Amiin 🙏 Çok teşekkür ederim :) Siz de sağlıkla kavuşun bebeğinize 🙏

      Sil
  5. Çook teşekkür ederim canım ☺️ Mutlu oldum ☺️

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederim keyifle okusun :)

    YanıtlaSil
  7. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum.
    Bebek bereketiyle geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okumasyon,
      Evet, bu durumda öyle oldu :-)

      Sil
  8. Kazanan arkadaşı tebrik ederim hayırlı doğumlar şimdiden :)

    YanıtlaSil
  9. Kazanan talihliye keyifli okumalar ,şansı daim olsun.:) Sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice yazıcı, teşekkürler ablacım. Benden de sevgiler :-)

      Sil
  10. Aaa ne kadar güzel bir şey bu :) Bayıldım. Hediye almayı kim istemez değil mi ??? Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum ... Senin de gönlüne sağlık Şule :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülay Cansever, teşekkürler. Bir gün sana da çıkar umarım. Sana hediye vermeyi de çok isterim :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...