15 Kasım 2016 Salı

GÜZ OKUMA ŞENLİĞİ 2016 İLK YARI SONUCUM

GÜZ OKUMA ŞENLİĞİ 2016

Herkese iyi akşamlar. Göz açıp kapayıncaya kadar güz okuma şenliğini yarılamışız bile. İşte benim ilk yarı sonucum:

4. Kategori (10 puan): İnstagram, Facebook gibi sosyal medya üzerinden oluşturulan ortak okuma gruplarının şenlik süresince okuduğu bir kitap.
CEMAL BATTAL – SANA YOLCULUK – POSTİGA YAYINLARI – 263 SAYFA(Kitap Ağacı Adana grubumuzla İnstagram’da okuma fidanı yaptık).

8. Kategori (10 puan): Ülkemizde basılı en az 10 kitabı olan yazardan bir kitap.
CAN DÜNDAR – YARİM HAZİRAN – İMGE KİTABEVİ – 174 SAYFA

10. Kategori (10 puan): Kategorilerden bağımsız canınızın istediği bir kitap.

18. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 70 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.

19. Kategori (Her kitap 10 puan dört kitap okunursa ekstra 30 puan toplamda 70 puan): Baş harfleri alfabeye göre sıralanan 4 kitap.

*CEMAL BATTAL – KARALA GİTSİN – POSTİGA YAYINLARI – 208 SAYFA

Toplam 10 kitap okuduğum için 100 puan
18. kategoriyi tamamen bitirdiğim için +30 puan
Toplam 2219 sayfa okuduğum için +22 puan
100+30+22=152 puanla ilk yarıyı kapatıyorum. Benim için ortalama bir sonuç. İkinci yarıda daha çok okumaya çalışacağım.


Bu arada dikkat etmişsinizdir hiçbir kitabın yorumunu bloga girmemişim. Bu aralar blogumla fazla ilgilenemiyorum ve sanırım aralık ayına kadar devam edecek bu durum. Aralıkta arayı kapatırım diye umuyorum. Kendinize iyi davranın J

20 yorum:

  1. Yorumlarını merak ettiğim kitapların üstüne tıklamaya o kadar alışmışım ki rapordaki hiçbir kitaba tıklayamayınca acaba linkleri eklemeyi mi unuttu diye düşündüm. Yoğunsun sanırım kolay gelsiin :)))

    İkinci yarıda da bol okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esseve rin, teşekkürler canım. Evet iki aydır blogumu ihmal ettim ve bu ay da pek ilgilenemeyeceğim. Aralıkta telafi ederim diye umuyorum.

      Sil
  2. Vallahi süpersiniz. ucundan azıcık da olsa okuma aşkımı canlandırdınız:) bunu hep yazıyorum bu etkinliğin için de olanlara. yeni kitaplar aldım ben de sırayla okuyacağım inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice yazıcı, öyle mi? Yeni kitaplara bayılırım :-) O zaman keyifli okumalar :-)

      Sil
  3. Glmiş mi ilk yarı. Ben de hazırlayayım. Keyifli okumalar.)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Uslu, evet göz açıp kapayıncaya kadar gelmiş. Çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  4. Yaşlı Adam ve Deniz'i çok severim, İkinci yarı daha bol kitaplı geçer umarım. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esma Tezgi, çok teşekkür ederim. Yaşlı Adam ve Deniz'i ben de sevdim.

      Sil
  5. Ayyyyy Marry Poppins'in kitabı . Bazen çok sevdiğim filmlerin kitapları olduğunu öğrendiğimde çok mutlu oluyorum. Şİmdi olduğum gibi. Çok güzel kitaplar okumuşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülay Cansever, çok teşekkür ederim. Mary Poppins'in filmini duymuştum. Güzel bir filmmiş. izlemek istiyorum çünkü kitap film yapılmaya çok müsaitti.

      Sil
  6. Çocuk Yapmamak İçin 40 Neden adlı kitabını yine senin alışveriş yazında görmüştüm sanırım ve çok merak etmiştim. Okuduğuna göre hakkındaki düşüncelerini öğrenmeyi de çok istiyorum Şule abla, bekliyorum yorumunu :D Yeni yazarlarla tanışmışsın ne güzel, ikinci yarıda da bol okumalar diliyorum ablacımm ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde Türker, o kitabı sevdim Gözde. Ayrıntılı yorumu gelecek ama ne zaman bilmiyorum. Bu ay blogumla pek ilgilenemeyeceğim ama aralıkta telafi ederim :-)

      Sil
  7. tebrik ediyorum. Yaşlı Adam ve Deniz yorumunu merakla bekliyorum.
    Artık kış geldi daha çok okuyacaksın biliyorum. Okuyacaklarını ve yorumlarını ilgiyle takip edeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okumasyon, teşekkürler. Bu ay pek verimli geçmiyor ama aralıkta telafi ederim diye düşünüyorum :-)

      Sil
    2. Aralık iyice kış olacağı için okumayı baya artırır :)

      Sil
    3. okumasyon, ben de öyle umuyorum :-)

      Sil
  8. Tebrik ederim yorumlarını bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cangz, teşekkürler. Biraz vakit alacak ama mutlaka yazacağım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...