25 Aralık 2016 Pazar

GÜZ OKUMA ŞENLİĞİ 2016 SONUCUM

SULE UZUNDERE BLOG GÜZ OKUMA ŞENLİĞİ SONUCUM


Herkese merhaba.  Yılın bitmesine yakın güz okuma şenliğinin de sonuna geldik. Bu şenlikte kendi okuma rekorumu kırarak toplam 27 kitap okumuşum ama kategorilere bağlı kalmadan kafama göre okuduğum için hepsini kategorilere yerleştiremedim. 23 tanesini kategorilere yerleştirebildim. Bu yüzden güz okuma şenliğini 23 kitapla tamamlamış oluyorum.

Kitap isimlerinin üstüne tıklayarak kitabın yorumuna ulaşabilirsiniz (Birçoğunu henüz yazmadım, yazdıkça linkleri ekleyeceğim).

1.Kategori (10 puan): İsminde güz mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların yazın geçtiği bir kitap.

3. Kategori (10 puan): Kitaptaki karakterlerden en az birinin aşağıya yazacağım tür gruplarından herhangi birinin içinde olması.
Türler: Cadı, Vampir, Zombi, Peri

4. Kategori (10 puan): İnstagram, facebook gibi sosyal medya üzerinden oluşturulan ortak okuma gruplarının şenlik süresince okuduğu bir kitap.

8. Kategori (10 puan): Ülkemizde basılı en az 10 kitabı olan yazardan bir kitap.
CAN DÜNDAR – GÖLGEDEKİLER – İMGE KİTABEVİ – 240 SAYFA

9. Kategori (10 puan): 100 Temel Eser listesinden bir kitap.

10. Kategori (10 puan): Kategorilerden bağımsız canınızın istediği bir kitap.
JULIA QUINN –ÖPÜŞÜNDE SAKLI – EPSİLON YAYINEVİ – 383 SAYFA

11. Kategori (10 puan): Kapağında bir veya daha fazla insan yüzü bulunan bir kitap.
AHMED ARİF –LEYLİM LEYLİM – İŞ BANKASI YAYINLARI – 208 SAYFA

12. Kategori (10 puan): Güz Şenliği Öğretmenler Günü’nü kapsayacağı için öğretmenlik yapan  ya da yapmış bir yazardan bir kitap.

16. Kategori (10 puan): 200 sayfadan kısa bir kitap.
ORHAN VELİ KANIK – YALNIZ SENİ ARIYORUM – YKY – 170 SAYFA

17. Kategori ( Her kitap 10 puan iki kitap okunursa ekstra 20 puan toplamda 40 puan): Öncelikle Nobel Ödülü almış bir yazar seçiyorsunuz.  Yazarın Nobel Ödülü aldığı tarihe bakıyorsunuz.
a) Nobel Ödülü almadan yazdığı bir kitap.
b) Nobel Ödülü aldıktan sonra yazdığı bir kitap.

18. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 70 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.

19. Kategori (Her kitap 10 puan dört kitap okunursa ekstra 30 puan toplamda 70 puan): Baş harfleri alfabeye göre sıralanan 4 kitap.

20. Kategori (Her  bir kitap 10 puan tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan toplamda 80 puan) Aşağıya ekleyeceğim ülkelerde doğmuş yazarlardan bir kitap. (Ben seçeneğiniz bol olsun diye sekiz ülke ekledim siz dört tanesini seçeceksiniz.)
Ülkeler: Endonezya, Çin, İngiltere, Rusya, Kanada, Almanya, İrlanda, İtalya.

21. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 40 puan, toplamda 80 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uyan dört kitap.
“Kitaplığımdan okunmayı bekleyen dört kitap”

Toplam 23 kitap okuduğum için 230 puan
18, 19 ve 21. Kategorileri tamamladığım için +100 puan
Toplam 4126 sayfa okuduğum için +41 puan
Toplam puanım 230+100+41= 371 puan.
SULE UZUNDERE BLOG GÜZ OKUMA ŞENLİĞİ SONUCUM
Şenlik için seçtiğim kitaplardan sadece üçünü okumama ne diyorsunuz? 


Bu puanla ilk 10’a girebilir miyim dersiniz? J

23 yorum:

  1. Bence ilk ondasın :). On Küçük Zenci'yi beğendin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi, 6. oldum :-) Evet güzel kitaptı. Klasik cinayet romanlarından daha farklıydı. Tavsiye ederim.

      Sil
  2. Bu tarz etkinliklere bayılıyorum, bu yıl ben de katılayım bir kitap challengeına demiştim fakat katıldığım challengeı bulamadım ardından. Neyse, hiç değilse animede başarılı olmuştum. ^^ Bence rahat girersin ilk ona, en azından gireceğini düşünüyorum. :)
    Ha, bu arada Şule, sıralama belli olursa not eder misin, merak ettim. Gerçi bu tarz etkinliklerde bence, önemli olan katılmak ama insan bir sıralamaya girince bile seviniyor. Hem keyifli geçiyor zaman, başkalarıyla bir etkinlikte vakit geçirince. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. River, sonuçlar açıklanınca yazıyı editlerim Riv. Kaçıncı olacağımı ben de merak ettim :-)

      Sil
  3. Uzun bir aradan sonra ilk defa bir şenliğe katılmadım. Güya uzuuun zamandır listelere sokamadığım kitapları okuyacaktım. Olmadı tabii :D Demek ki neymiş şenlik şartmış benim için :D
    Bonus puanlı kategorileri tamamlamışsın gözümden kaçmadı :D Umarım ilk onda görürüz seni Şule :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esseve rin, Biraz uyanıklık yapmış olabilirim :-) Umarım canım :-)

      Sil
    2. esseve rin, 6. oldum :-)

      Sil
    3. Tebrik ederim Şule!!^____^ Benim geçen sene yeni yıl hedeflerimden biriydi şenliklerin birinde ilk 10'a girmek. Gerçekleştirmesi sana kısmetmiş :D Olsun kendim girmiş kadar sevindim :))

      Sil
    4. esseve rin, teşekkürler canım. şenliğe katılım azaldığı için bu kadar yükseklerdeyim yoksa en fazla 24. olmuştum :-)

      Sil
  4. Tebrik ederim oldukça verimli geçmiş.Beyaz Gemi merak ettiğim kitaplardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cangz, Beyaz Gemi çalıştığım ilçede yapılan okuma şenliği için seçildi. Bu yüzden öğrencilerimle beraber okudum ve yorumladık. Bloga detaylı bir yorumu ve özetini yazacağım. Çok beğendiğimi söyleyeyim.

      Sil
  5. Tebrik ederim, ben girebilirsin :D Okuduklarını sonradan kategorilere yerleştirmek daha mantıklıymış, keşke ben de öyle düşünseydim ama geçti artık :D 19. kategori çok zordu ya, ilk yayınlandığında da nasıl denk getirilir diye düşünmüştüm ama sen başarmışsın Şule abla :D İnci'yi ben de geçen ay okudum, çok güzeldi değil mi sence de? Beğenmişsindir diye düşünüyorum ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde Türker, İnci bence de güzeldi Gözde. Çok üzücü bir öyküydü. Kitabın kapağından iyi şeyler olmayacağını anlamıştım ama kitabı okurken bu kadar gerileceğimi, sinir olacağımı tahmin etmemiştim. Yazarın okuduğum ikinci kitabıydı, devamı gelecek.

      Sil
  6. Gelmiş mi sonuç zamanı? Ben daha var sanıyordum. Gidip hesaplamalı o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Uslu, umarım senin sonucun da iyidir. Merakla bekliyorum :-)

      Sil
  7. Şenlikler çok güzel ama hep final veya vize zamanlarıma denk geliyorlar, bu yüzden katılamadım :(( Bence de ilk ona girersin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak, inşallah. Yeni yılla birlikte başka okuma şenlikleri olur. Belki onlardan birine katılırsın.

      Sil
    2. Kağıt Salıncak, 6.oldum :-)

      Sil
  8. Süpersin Şule. Yalnız 4 kitabı yerleştirememen kötü olmuş. Gül ile son şenlikti. Başkası devir alırmı bilmiyorum. Katılımcı sayısı düşmüştü. Zor iş ama. Tek tek liste yap falan, aslında sürekli katılan arkadaşlar olarak bizler her şenliği tek tek sıraylamı alsak ... Bu da bir fikir tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülay Cansever, evet zor bir iş ama aynı oranda keyiflidir diye düşünüyorum. Ben devralmak isterdim ama evde internet bağlantımız yok. Bu yüzden şenlikle ilgilenemem. Yoksa dönüşümlü yapmak güzel fikirdi. Umarım biri yapar.

      Sil
  9. Merhabalar! 2017'YE GİRMEDEN ÖNCE YAPMANIZ GEREKEN 3 ŞEY İSİMLİ YAZIM BLOGUMDA. HEPİNİZİ BEKLERİM! Blogumu yeni açtım. Desteğinize ihtiyacım var!

    kucukayipdunya@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayıp Dünya, hayırlı olsun, takipçisi bol olsun blogunuzun. Müsait olduğum bir zaman yazılarınıza bakacağım. Sevgiler :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...