6 Aralık 2016 Salı

KASIM ÇEKİLİŞİMİN KAZANANI

Herkese kucak dolusu sevgiler. Uzun zamandır blogumdan bu kadar ayrı kalmamıştım ama bu aralar o kadar yoğun günler yaşıyorum ki günler nasıl geçiyor anlamıyorum bile.  Aralık ayı gelip çattı, hatta neredeyse bir haftasını bitirdik. Bir de bakmışız 2017 gelmiş. 2017 gelmeden hayatımı, işlerimi ve blog yazılarımı düzene sokmak istediğim için bu ay aktif olmaya çalışacağım. Geçen sene aralık ayı blogumun en güzel zamanlarıydı diyebilirim. Hem yazılarımın çokluğu hem de blogumun takip edilme ve yorumlanma sayısı açısından çok verimli geçmişti. Umarım aynı başarıyı bu sene de gösterebilirim. Önümüzdeki günlerde bol blog yazısı, özellikle 2016 değerlendirme yazısı okumaya hazır olun.

Her ay bloguma yorum yapan arkadaşlardan birine kitaplığımdan beş kitap hediye ettiğim çekilişimin kasım kazananını açıklamak için biraz geç kaldım ama dediğim gibi yoğunluktan ancak fırsat bulabiliyorum.

Kasım ayında bloguma 80 yorum yapılmış. Yazı sayım azalınca aldığım yorumlar da azaldı haliyle. Ve bu yorumlardan kazanan numara:
kitaplığımdaki kitapları dağıtıyorum, sule uzundere, sule uzundere blog,


O yorumu yapan arkadaş da:
kitaplığımdaki kitapları dağıtıyorum, sule uzundere, sule uzundere blog,

Sevgili Okumasyon’u tebrik ediyorum. 8 Aralık saat 14.30’a kadar iletişim bilgilerini suleuzundere@hotmail.com’a göndermesini bekliyorum. Aksi takdirde çekilişi yenilemem gerekecek.

Siz de blogumdaki yazılara yorum yaparak bu çekilişe katılabilirsiniz. Yaptığınız her yorum bir hak değerinde olacaktır. Ne kadar çok yorum o kadar kazanma şansı.

Yoğunluğumdan dolayı takip ettiğim blogların yazılarını da okuyamadım. Önümüzdeki günlerde yavaş yavaş okuyacağım. Sizi takip etmiyorum sanmayın J

Yeni yazılarda görüşmek üzere. Şimdilik hoşça kalın.


27 yorum:

  1. Yine güzel bir çekiliş :)))
    Bu arada bende mimin var ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytunla Hayat, teşekkürler. Uzun zamandır mim yapmıyordum. Çok sevindim bu habere :-)

      Sil
  2. Şule abla özlettin kendini ya, yokluğunu hissediyorum vallahi :D Bol yazılı, bol okumalı bir Aralık olsun o zamaaan ^.^ Kazanan arkadaşı da tebrik ediyorum :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde Türker, teşekkürler Gözde'm. Bir aksilik olmazsa öyle bir aralık olacak :-)

      Sil
  3. Hoşgeldin diyor ve şanslı okuru tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ben hanidir katılamadım :D Kazanan arkadaşı tebrik ederim, bir gün bende kazanacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil Okur, bence de kazanacaksın. Buralarda daha çok görünmen dileğiyle. :-)

      Sil
    2. Ben buralardayım da şans bir türlü yüzüme gülmüyor :D

      Sil
    3. Cahil Okur, o şans bir gün gülecek :-)

      Sil
  5. Kazanan arkadaşı tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil
  6. Şule ve renkli çekilişleri!
    Şu aralar fazla buralarda olmasam da, senin bloguna her girişimde bir başka arkadaşın adını görünce seviniyorum nedensizce. Güzel kalbine, ince düşüncene sağlık Şule, Okumasyon'u da tebrik eder, keyifli okumalar dilerim. ^^

    YanıtlaSil
  7. Tebrikler Okumasyon! Umarım bu ay da ben kazanırım. Şu aralar fazlaca kitap açlığım var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah Özkaya, o zaman bol şans :-)

      Sil
    2. Teşekkür ediyorum :)
      İnşallah sen de kazanırsın:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...