1 Ocak 2017 Pazar

ARALIK ÇEKİLİŞİMİN KAZANANI

Yeni yılın ilk gününden ve ilk blog yazısından merhaba. Hepimiz 2017’ye girmeye çok hevesliydik çünkü 2016 ülkemiz için berbat bir yıldı. Maalesef yeni yılda sadece içinde bulunduğumuz yıl değişti, kötü olaylar kaldığı yerden devam ediyor. Bu yıl yaşadığımız / yaşayacağımız tek kötü olay bu olsun diye umut etmekten başka çaremiz yok.

Her ay bloguma yorum yapan arkadaşlar arasından yaptığım çekilişle bir kişiye kitaplığımdan beş kitap hediye ediyorum. Bu çekilişe katılmak için tek şartım yorum yapmanız. Ne kadar çok yorum yaparsanız kazanma şansınız da o kadar artıyor.

Aralık ayında bloguma 171 yorum yapılmış. Bu yorumlar arasından kazanan numarayı random.org’dan belirledim.

sule uzundere blog kitap çekilişleri


Ve bu yorumu yapan arkadaş da:

sule uzundere blog kitap çekilişleri

Sevgili River bloguma en çok yorum yapan, beni hiç yalnız bırakmayan arkadaşlarımdan. Bu yüzden onun kazanmasına şaşırmadım ve sevindim. 

Kendisini tebrik ediyorum ve iletişim bilgilerini 3 Ocak saat 22.00’ye kadar 
suleuzundere@hotmail.com adresine bekliyorum. Aksi takdirde çekilişi yineleyeceğim. 


Şimdilik hoşça kalın J

14 yorum:

  1. Ben şok! Ciddi, ciddi çok şaşırdım. Sahiden. Şimdi nasıl anlatsam inan bilmiyorum Şule, öyle ki ekrana bakıp doğru River mı? Başka River olmasın diye düşünerek linke tıkladım. Hemen gönderiyorum.
    Yalnız yılbaşı çekilişi gibi oldu ki bu. :3
    Öte yandan güzel sözlerin için ne denli teşekkür etsem inan ki yanında az kalır. O senin samimiyetin ki, ben her seferinde buraya rahat, rahat çekinmeden düşüncemi gönlümden geldiği gibi yazıp, gerek senden fikir alıyorum, gerekse yazdıklarını okuyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. River, bloguna bugün şaka yaparak "İster misin sen de benim çekilişimi kazan." demiştim. Demek ki içime doğmuş :-) Tekrar tebrikler. Blogumun en değerli takipçilerindensin. Bu yüzden senin kazanmana sevindim. Şansın, şansımız 2017'de baki olsun :-)

      Sil
  2. Cidden en özenli yorum yapan kişilerden biri River. Onun çıktığına çok sevindim o yüzden. Tebrikler Riv!^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esseve rin, çok doğru bir kelime kullanmışsın. Gerçekten "özenli" yorumlar yapıyor ve bunu her yazıya yapıyor. Ben de onun kazanmasına sevindim.

      Sil
  3. Tebrik ederim kazanan arkadaşı....

    YanıtlaSil
  4. Harika bir şey bu Şule'cim, bu güzel .ekiliş için teşekkür ederiz okurların olarak:) kazanan arkadaşımızı da tebrik ederim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren O. beni yorumlarınızla yalnız bırakmadığınız için ben teşekkür ederim :-)

      Sil
  5. Tebrik ederim kazananı. :))

    YanıtlaSil
  6. Kazanan arkadaşı tebrik ederim :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ederim şansı daim olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum. Keyifli okumalar

    YanıtlaSil
  9. yemın edıyorum artık kendımı gorsem kazanmıs kadar sevınecegım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil Okur, bunun tek bir yolu var: Daha çok yorum yapmak :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...