18 Şubat 2017 Cumartesi

KIŞ OKUMA ŞENLİĞİ 2017 İLK YARI SONUCUM

sule uzundere blog kış okuma şenliği


Kış okuma şenliğinin yarısına geldik. Kitap yorumu konusunda sınıfta kalsam da bir buçuk aylık sürede iyi okuduğumu düşünüyorum. Listeye yerleştiremediğim beş kitap kaldı hatta.

Kitapların üstüne tıklayarak yorumuma ulaşabilirsiniz demek isterdim ama henüz hiçbirinin yorumunu girmemişim. Çok kitap okumak güzel bir his olsa da ne kadar çok okursanız girmeniz gereken yorumlar da o kadar emek ve zaman istiyor. Umarım önümüzdeki günlerde bu zamanı ve emeği ayırabilirim.

Şenliğin ilk yarısında neler okuduğuma gelirsek,

1.Kategori(10 puan): İsminde kış mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların kışın geçtiği bir kitap.

2.Kategori(10 puan): Mektuplardan veya anılardan oluşan bir kitap.

3.Kategori(10 puan): İsminde bir şehir adı olan bir kitap.

5.Kategori(10 puan): Beyazperdeye aktarılmış bir kitap.

7.Kategori(10 puan): İsminde bir hayvan ismi olan bir kitap.

8.Kategori(10 puan): Hediye gelen bir kitap

9.Kategori(10 puan): 100 Temel Eser listesinden bir kitap.
ŞEVKET RADO – EŞREF SAAT – BİLGE KÜLTÜR SANAT YAYINLARI – 142 SAYFA

10.Kategori(10 puan): Kategorilerden bağımsız canınızın istediği bir kitap.

11.Kategori(10 puan): Klasik Eserlerden bir kitap.

15.Kategori(10 puan): 200 sayfadan kısa bir kitap.

17.Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 40 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. [Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı]
YABANCI ERKEK: LAWRENCE GROBEL – AL PACİNO – ZODYAK KİTAP – 310 SAYFA


18.Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 40 puan): Baş harfleri alfabeye göre sıralanan 4 kitap.
MUSTAFA KEMAL’İN MÜTAREKE DEFTERİ – FALİH RIFKI ATAY – POZİTİF YAYINLARI – 134 SAYFA
NAZIM – CAN DÜNDAR – İMGE KİTABEVİ – 169 SAYFA
OLAĞANÜSTÜ BİR GECE - STEFAN ZWEIG – İŞ BANKASI YAYINLARI – 80 SAYFA
ÖNEMSİZ BİR KADIN – OSCAR WİLDE – İŞ BANKASI YAYINLARI – 128 SAYFA

19.Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 40 puan): Aşağıdaki ülkelerde doğmuş yazarlardan birer kitap. [Çin, Amerika, Japonya, Almanya.]

Toplam 17 kitap okuduğum için 170 puan
18. kategoriyi tamamladığım için +40 puan
Toplam 3308 sayfa +33 puan

Sonuç olarak 243 puanla kış okuma şenliğinin ilk yarısını tamamladım. İkinci yarıda daha çok okumak dileğiyle. 

12 yorum:

  1. Tebrikler canım,darısı diğerlerinin başına ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi, teşekkürler. İnşallah :-)

      Sil
  2. Ayy maşallah. Belə qısa vaxtda bu qədər çox kitab oxumaq böyük mərifətdi mənim gözümdə. Kateqorilərə ayırmaq nə qədər maraqlı imiş belə. Sizə gözəl-gözəl kitab oxumalar:) Sevgiylə qalın.♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umman Aslan, çok teşekkür ederim. Böyle kategorilere göre okumak bana çok zevkli geliyor. Benden de size sevgiler :-)

      Sil
  3. Süper, Şule bayadır yoksun gözümden kaçmadı 😄 Bekliyorum yorumlarını. Bu arada bravo güzel okumuşsun ☺.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi, teşekkürler canım. İki haftadır yokum ama benim ve blogum için uzun bir süre bu. Bu hafta telafi edeceğim inşallah :-)

      Sil
  4. Vayy arkadaşss bu nasıl bir azimdirrr :) bravo bravo bravoooo :) süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANNESİ'nin PRENSES'i, çok teşekkür ederim. Ne motive edici bir yorum bu :-)

      Sil
  5. çok güzek kitaplar okumuşsunuz Şule hanım tebrik ediyorum. çoğu okumak istediğim kitaplar. özellikle de bilinmeyen kadının mektubu. şenliklerin devamını bekliyoruz. bu arada sizi mimlemiştim. haberiniz olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümeyye Kip, teşekkür ederim. Mimi gördüm ama henüz okumadım. Bana uygun bir mimse mutlaka yaparım. Mimlediğin için teşekkürler :-)

      Sil
  6. Tebrik ederim :D Okuma şenliğiyle daha çok kitap okunuyormuş, bu yıl onu fark ettim :D Okuduklarının yorumlarını bekliyor olacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak, teşekkürler. Bir kısmını bu hafta girmeyi planlıyorum :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...