1 Mart 2017 Çarşamba

ŞUBAT ÇEKİLİŞİMİN KAZANANI

Herkese mart ayının ilk gününden merhaba. Her ay bloguma yorum yapan arkadaşlardan çekilişle belirlediğim bir kişiye kitaplığımdan beş kitap hediye ediyorum. Şubat ayının kazananını da hemen açıklamak istedim çünkü kimin kazanacağını sizin kadar hatta belki sizden fazla ben merak ediyorum. 

Şubat ayında bloguma 120 yorum yapılmış. Çekilişi kazanan 11. Yorumu yapan arkadaş oldu.

sule uzundere blog kitap çekilişleri

O yorumu yapan kişi de:

sule uzundere blog kitap çekilişleri

Sevgili Eren'i tebrik ediyorum. İletişim bilgilerini 3 Mart Cuma saat 14.00'e kadar suleuzundere@hotmail.com adresine göndermesini bekliyorum. Aksi takdirde çekilişi tekrarlayacağım.

Yeni yayınlarda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın J

30 yorum:

  1. En azından kendımı gordum ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil Okur, Sırf senin ismin görünsün diye fotoğrafı uzaktan çektim :-)

      Sil
    2. Bir gün uslu bir çocuk olacam ve bende kazanacam ınanıyorum buna

      Sil
    3. Cahil Okur, ay hadi inşallah :-)

      Sil
    4. Kazanamadıgım sure boyunca benım bu ısyanlarımı maalesef cekecen abla :D

      Sil
    5. Nerelerdesiniz sayın ablacım kaç gun oldu yoksunuz

      Sil
    6. Cahil Okur, çok yoğunum sayın Cahil Okur. Bloga yazı yazamıyorum maalesef. Bir ara dönerim diye umuyorum :-) ilginiz için teşekkürler.

      Sil
    7. Merakta bırakmayın :D Arada gene ses cıkarın bızlere de ugrayın lutfen

      Sil
    8. Cahil Okur, peki. Elimden geleni yapacağım efendim :-)

      Sil
  2. Tebrik ederim kendini :)) Daha yeni Cahil Okur'un çekilişini kazandığım için bu sefer kıskanmamaya çalışacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esseve rin, bunu da kazansaydın çifte zafer yaşamış olurdun ama başka sefere artık :-)

      Sil
    2. Esseve Rşn ayıp ama ya bende kazanmak ıstıyorum arada :D

      Sil
    3. Hahah o zaman umarım ki mart ayının talihlisi sen olursun :D Bak kendimi geçtim, oysa çok açgözlüyümdür :D

      Sil
    4. Umarım bu dileğin kabul olur :D

      Sil
  3. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum. Keyifli okumalar

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim efendim kazananı :)) keyifli okumalar

    YanıtlaSil
  5. Şule'cim çok sevindim çok teşekkür ederim, arkadaşlara da güzel yorumları için teşekkür ederim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren, tekrar tebrik ederim canım. Benden de sevgiler :-)

      Sil
  6. 1 değil 3 değil tam 5 kitap! Güzel bir düşünce imiş. Şimdi biz de Mart ayı için yorum yapmış sayılıyor muyuz? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Hilmi Tufan, evet bu yorumla bir hak kazandınız. Ne kadar çok yorum yaparsanız o kadar hak kazanırsınız :-)

      Sil
  7. Şans bana yine göz kırpmış oradan :)))
    Kazananı tebrik ederim, güle güle okusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Yanı, blogumun en sıkı takipçilerinden olduğun için her ay bir şekilde göz kırpıyorsun bana :-)

      Sil
  8. Kitap hediye etmek için daha eğlenceli bir yöntem olamaz herhalde. Şubat ayı kazananı Eren sayesinde keşfettim blogunuzu. Sık sık görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcuuuuk, o zaman hoş geldiniz. Sizi her zaman görmek isterim :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...