5 Nisan 2017 Çarşamba

KIŞ OKUMA ŞENLİĞİ 2017 SONUCUM

sule uzundere blog kış okuma şenliği


Kış okuma şenliğinin sonuna gelmiş bulunuyoruz. Şimdiye kadar en çok okuduğum şenlik bu oldu. Umarım sevgili Nilgün şenlikleri devam ettirir, ben de kendimi geçmeye çalışırım. (Kitapların ismine tıklayarak kitapla ilgili yorumuma ulaşabilirsiniz.)

1.Kategori(10 puan): İsminde kış mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların kışın geçtiği bir kitap.
MARKUS ZUSAK – İT DALAŞI – MARTI YAYINLARI – 176 SAYFA

2.Kategori(10 puan): Mektuplardan veya anılardan oluşan bir kitap.
NEJAT İŞLER – GERÇEK HESAP BU – CAN YAYINLARI – 184 SAYFA

3.Kategori(10 puan): İsminde bir şehir adı olan bir kitap.

5.Kategori(10 puan): Beyazperdeye aktarılmış bir kitap.

7.Kategori(10 puan): İsminde bir hayvan ismi olan bir kitap.
MARKUS ZUSAK – KÖPEKLER AĞLADIĞINDA – MARTI YAYINLARI – 222 SAYFA

8.Kategori(10 puan): Hediye gelen bir kitap
EMMA CHASE – EVLİ BARKLI – EPHESUS YAYINLARI – 387 SAYFA

9.Kategori(10 puan): 100 Temel Eser listesinden bir kitap.

10.Kategori(10 puan): Kategorilerden bağımsız canınızın istediği bir kitap.
JULİA QUİNN – BİZ EVLENİYORUZ – EPSİLON YAYINLARI – 453 SAYFA

11.Kategori(10 puan): Klasik Eserlerden bir kitap.

12. Korku-gerilim türünde bir kitap.
SANDRA BROWN – SOĞUK ÖPÜCÜK – MARTI YAYINLARI – 559 SAYFA

13. En sevdiğin yayınevinden bir kitap.
ZÜLFÜ LİVANELİ – HUZURSUZLUK – DOĞAN KİTAP – 154 SAYFA

15.Kategori(10 puan): 200 sayfadan kısa bir kitap.
SANDRA BROWN – BANA ÇİÇEK GÖNDERME – EPSİLON YAYINLARI – 197 SAYFA

17.Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 40 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap.
TÜRK ERKEK: ŞEVKET RADO – EŞREF SAAT – BİLGE KÜLTÜR SANAT YAYINLARI – 142 SAYFA
TÜRK KADIN:BUKET GÜLEKOĞLU – ÖLÜMÜN GÖLGESİNDE – AKADEMİSYEN KİTABEVİ – 383 SAYFA
YABANCI ERKEK: LAWRENCE GROBEL – AL PACİNO – ZODYAK KİTAP – 310 SAYFA
YABANCI KADIN: SABRİNA JEFFRİES – AŞK HIRSIZI – EPSİLON YAYINLARI – 440 SAYFA

18.Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 40 puan): Baş harfleri alfabeye göre sıralanan 4 kitap.
MUSTAFA KEMAL’İN MÜTAREKE DEFTERİ – FALİH RIFKI ATAY – POZİTİF YAYINLARI – 134 SAYFA
NAZIM – CAN DÜNDAR – İMGE KİTABEVİ – 169 SAYFA
OLAĞANÜSTÜ BİR GECE - STEFAN ZWEIG – İŞ BANKASI YAYINLARI – 80 SAYFA

19.Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 40 puan): Aşağıdaki ülkelerde doğmuş yazarlardan birer kitap. [Çin, Amerika, Japonya, Almanya.]
Japonya: JULİE OTSUKA – TAVAN ARASINDAKİ BUDA – DOMİNGO YAYINEVİ – 150 SAYFA


Toplam  23 kitap okuduğum için 230 puan
17. ve 18.kategorilerin tamamını okuduğum için +80 puan
Toplam 5641 sayfa okuduğum için +56 puan.

Toplam 230+80+56= 366 puanım var. 

28 yorum:

  1. Başarılı :) hiç hesap yapamıyorum ben böyle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayel Damlası, teşekkürler. Ben iki senedir bu şenliğe katılıyorum. Hesap yapmaya alıştım :-)

      Sil
  2. Vayy yine güzel okumuşsun 😄 Özellikle m n o ö nün denk gelmesi etkiledi 😄. Şimdi bu şenlikler oluyor da ben pek anlamadım sanırım amacını, amaç çok okumak değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi, aynen öyle. Amaç okuyabildiğimiz kadar okumak. Kategorilere kitap uydurmak, kategorileri tamamlamak, puan sıralamasında üst sıralara yükselmek insanı motive ediyor. Bir dahakine belki sen de katılırsın :-)

      Sil
    2. Hahaha, umut güzel şey :). Önceki listelerimden sonra bin düşünüp bir yapar oldum :). Kısa olsaydı yapardım ama böylesi çok riskli Şule :).

      Sil
    3. öneri makinesi, anladım :-) Başka etkinliğe o zaman :-)

      Sil
  3. Tebrik ederim. Markus Zusak ve Sandra Brown çok okunmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcuuuuk, teşekkürler. iki yazar da bütün kitaplarını okumak istediğim isimler. Bu yüzden onları blogumda sık sık görebilirsin :-)

      Sil
  4. Ben listesini bile çıkartamıyorum ki sen tamamlamışsın :)
    Tebrikler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytunla Hayat, çok teşekkür ederim. Bence sen de yaparsın ya :-)

      Sil
  5. O ardışık harfleri nasıl denk getirdin ablacım ya, bravo vallahi. Okuduğumda bana en zor gelen kategorilerden biriydi o :D Senin listelerinde Livaneli gördükçe gaza geliyorum, bakalım ne zaman okuyacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde Türker, benim A'dan Z'ye kitap okuma projem vardı. Her harften kitap okumaya çalışıyorum. bu yüzden denk getirmek zor olmadı :-)

      Yaşar Kemal'le tanıştın, Livaneli'yle de tanışma zamanın geldi bence :-)

      Sil
  6. Tebrik ederim Allah arttırsin insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANNESİ'nin PRENSES'i, çok teşekkür ederim. İnşallah.

      Sil
  7. Bir gün bende katılacagfım su senlıklere ama kendımde o hızı goremıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil Okur, bahar şenliği bugün başladı. birkaç güne listemi yayınlarım. Sen de katılsana.

      Sil
    2. Ben beceremem o işi ya... :D Sonra stres oluyorum

      Sil
    3. Cahil Okur, herkes sevmiyor listeye uygun okuma yapmayı. Saygı duyuyorum :-)

      Sil
  8. Çok eğlenceli kategoriler, bilmece gibi her kategoriye kitap bulmak, tebrikler Şule'cim, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren O.teşekkürler Eren. Ben de kategorilere kitap uydurmaya bayılıyorum. Sevgiler :-)

      Sil
  9. OOOOO! Süper geçen bir şenlik olmuş. Tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi, teşekkürler :-)

      Sil
  10. Ooo sonuçlar çok güzel ya, daha liste dışında kalan sekiz kitap var diyordun. :D Mükemmelsin. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esma Tezgi, teşekkürler canım. Bu sene umduğumdan iyi okuyorum.

      Sil
  11. Çok güzel ya gelir gider tablosu gibi :) Bahar şenliği kitaplarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrik Cümleler, paylaştım bile. Blogumdan okuyabilirsin :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...