2 Nisan 2017 Pazar

MART ÇEKİLİŞİMİN KAZANANI

Mart ayında maalesef bloguma istediğim kadar vakit ayıramadım. Yazmak istediğim çok konu vardı ama çok azını yazabildim. Nisanda daha çok yazabilmek, daha çok okunabilmek ve daha çok yorum alabilmek dileğiyle çekiliş sonucunu açıklıyorum.

Martta bloguma 99 yorum yapılmış. Random.org’da yaptığım çekilişte kazanan 74. yorum oldu ama ekran görüntüsü almayı unutmuşum. Bu yüzden her ay yaptığım gibi kazanan numaranın göründüğü fotoğrafı paylaşamıyorum.

Kazanan yorumu yapan kişi ise…

sule uzundere blog kitap çekilişleri

Sevgili Burcuk’u kutluyorum. 4 Nisan saat 23.00'e kadar iletişim bilgilerini suleuzundere@hotmail.com adresine bekliyorum. Aksi takdirde çekilişi yinelemem gerekecek.

On dakika sonra Pazar 6’lısı yazımda buluşmak üzere 😊

13 yorum:

  1. burcuk ayyy cicidir o sevindiiim :)

    YanıtlaSil
  2. Butun gun bekledim su yazıyı ve sonuca bir bakar mısın :(

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir haber bu. Çok teşekkür ederim :) Bu aya şanslı başlıyorum ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  4. tebrik ederim arkadaşı.....

    YanıtlaSil
  5. Şansım yaver gitmemiş ama olsun yukarıda adımı gördüm onunla yetineceğim şimdilik :D

    Kazanan arkadaşı da tebrik ederim, keyifli okumalar :))

    YanıtlaSil
  6. Kazananı tebrik ederim. Bakalım bir gün bize de çıkar herhalde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Hilmi Tufan, umarım çıkar ama kazanma şansınızı arttırmak için bloguma daha çok yorum yapmalısınız :-)

      Sil
  7. Kazananı tebrik ederim. ☺

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...