6 Haziran 2017 Salı

MAYIS ÇEKİLİŞİMİN YENİ KAZANANI

Mayıs ayı için yaptığım çekilişin kazananı bana ulaşmadığı için çekilişi yeniledim. Bu sefer çekiliş fotoğrafını çekmeyi unutmadım J Bloguma mayıs ayında yapılan 104 yorumdan kazanan 44 numaralı yorum oldu.

sule uzundere blog kitap çekilişleri

O yorumu yapan arkadaş da:

sule uzundere blog kitap çekilişleri


Sevgili Okumasyon’u tebrik ediyorum. 8 Haziran Perşembe saat 21.30’a kadar bana ulaşmasını bekliyorum. Yeni çekilişlerde, yeni yazılarda görüşmek dileğiyle. Şimdilik hoşça kalın. 

12 yorum:

  1. Kazanan arkadaşı tebrik ederim.:)

    YanıtlaSil
  2. Aaaaa gerçekten çoook sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. kazanan arkadaşı tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:)https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. bu çekilişi kjazandığım gün bir daha girmeyeceğimi ilan ediyorum buradan :D Okumasyon tebrikler bu arada

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...