10 Temmuz 2017 Pazartesi

HAZİRAN ÇEKİLİŞİMİN KAZANANI

Herkese merhaba. Çok geç kalmış bir yazıyla karşınızdayım. Yaz gelince tatilde blogumla daha çok ilgilenirim diye düşünürken evdeki hesap çarşıya uymadı. Günlerdir bilgisayarımı önüme çekip bir yazı yazmadım. Bu yoğunluk gezmemden kaynaklandığı için çok da şikayet etmiyorum. Nasıl olsa evde pinekleyeceğim vakitler de gelecek. O zaman istediğim kadar yazabilirim. Özellikle son dönemde izlediğim filmleri yazmayı çok istiyorum çünkü çok güzel filmler izledim. İzlemeye de devam ediyorum. Neler izlediğimi ve/veya izleyeceğimi Facebook hesabımdan takip edebilirsiniz.

Bloguma yorum yapan arkadaşlardan çekilişle her ay bir takipçime kitaplığımdan beş kitap hediye ediyorum. Haziran ayında bloguma 109 yorum yapılmış. Kazanan numara:

sule uzundere blog kitap çekilişleri

Ve o yorumu yapan arkadaş da:

sule uzundere blog kitap çekilişleri

Sevgili Eren’i tebrik ediyorum. 12 Haziran saat 17.00’ye kadar iletişim bilgilerini suleuzundere@hotmail.com adresine bekliyorum. Aksi takdirde çekilişi yenilemem gerekecek.


Bugün Bahar Okuma Şenliği sona erdi. Neler okudum, ne kadar okudum birazdan blogumda olacak. Görüşmek üzere J

9 yorum:

  1. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum.:)

    YanıtlaSil
  2. Eren'in kazanmasına sevindim, blogunu severek takip ediyorum 😄 Tebrikler olsun ☺️

    YanıtlaSil
  3. Ne guzel bir hediye!
    Eren'e keyifli okumalar diliyorum

    YanıtlaSil
  4. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim:) Şule'cim sana mail attım:)

    YanıtlaSil
  5. Şaşırdık mı? Elbette ki hayır:(

    Cahil kim çekiliş kazanmak kim...

    YanıtlaSil
  6. Ne yazık ki ben de yaz geldi paylaşımlarım azaldı bilgisayarın başına oturmak her zaman mümkün olmuyor :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayel Damlası,
      malesef :-( Ben de blogumu bu ay ihmal ettim. Neyse ki güzel günler geçiriyorum diye teselli ediyorum kendimi. Benden de sevgiler :-)

      Sil
  7. Çok güzel bir çekiliş

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...