19 Temmuz 2017 Çarşamba

YAPBOZ KOLEKSİYONUM #4

sule uzundere blog yazıları
Beni İnstagram’dan takip eden arkadaşlar birkaç gün önce yeni bir yapboza başladığımı biliyorlar. O yapbozu yarıladım, büyük ihtimalle bu hafta bitmeden bitiririm. Onu bitirmeden önce, bir önceki yapbozumu bloguma yazmadığımı fark ettim. Eksik kalmasın diyerek dördüncü yapbozumu yazıyorum.

Bu yapbozu ya A-101’den ya da Bim’den çok uygun bir fiyata almıştım. İçinde bir adet 500 parçalık, iki adet 1000 parçalık olmak üzere üç yapboz var. Ben hem deseni kolay hem de parçası az diye yapmaya köpek yapbozundan başladım. 1000 parçaya alışınca 500 parça kısa sürede ve kolayca bitti. Desenin kolay olmasının da bunda etkisi var tabii. Sadece köpeğin gövdesini yaparken biraz zorlandım çünkü parçaları tek tek denemem gerekti.

sule uzundere blog yazıları


Bu da yapbozun tamamlanmış hali. Köpekleri çok sevdiğim için bitmiş hali çok hoşuma gitti. Aslında yapabileceğimi bilsem çok güzel yavru köpek yapbozları var ama onlar için henüz kendimi hazır hissetmiyorum.

Eğer bu sıcak havalarda canınız sıkılıyor, yapacak bir şey bulamıyorsanız yapboz yapmayı deneyebilirsiniz. Tabii bunu yaparken ya serin bir yaylada ya da klimalı bir odada bulunmak lazım, başka türlü yapılmaz çünkü J

Yeni yazılarda görüşmek üzere, şimdilik hoşça kalın J



19 yorum:

  1. Yapbozlar zevkli oluyor.Ben de seviyorum yapmayı. Köpekli olan da güzel görünüyor.Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı,
      çok sık olmasa da ben de yapboz yapmayı seviyorum. Güzel yorumunuz için teşekkürler :-)

      Sil
  2. Ben sadece bir tane 1000 parçalık yapboz bitirdim, onda da sıkılmıştım -bunun nedeni annemin sürekli yapboz yüzünden söylenmesi olabilir- :D Bu nedenle bir sürü yapanlara hayranlık duyuyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      şu an 5. yapbozumu yapıyorum. İkisi 500 parçalıktı, onları tek başıma yaptım. Üçü 1000 parçalıktı, hepsinden biri yardımcı oldu. Hiç tek başıma 1000 parçalık yapmadım, yaparım ama çok daha uzun sürer büyük ihtimalle.

      Ben daha çok parçalıları yapanlara hayranlık duyuyorum :-)

      Sil
  3. Cahil bunu sevdi :D Benim kaçırdıklarımdan bu puzzle keşke alabilseydim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil Okur,
      senin yapboz yaptığını da görmüştüm. Bloguna yazmasan bile bitirdiklerinin fotoğrafını İnstagram'dan paylaşabilirsin.

      Sil
    2. Abla baya bir yaptığım var ama en kısa zamanda yeniden başlamak istiyorum. Hayatı daha çekilir kılıyor. Lakin iş güğç biraz zorlanıyorum sanırım

      Sil
    3. Cahil Okur,
      bazen işten güçten hobilerimize ayıracak vakit kalmıyor maalesef :-(

      Sil
  4. İlkay Özgür,
    evet uzun zaman doğru parçayı bulamayınca sinirleniyorsun. Bu gibi durumlarda ara vermeyi tercih ediyorum. Bir de alacağım yapbozu seçerken çok zor olmamasına dikkat ediyorum :-)

    YanıtlaSil
  5. yapbozlar çok eğlenceli ama bir o kadar da sabır isteyen bir hobi :) koleksiyonunuz olması ne kadar güzel :) sabırlı bir insansınız demek ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız Kardeşler Arasında,
      aslında hiç sabırlı biri değilimdir :-) Çok çabuk sinirlenirim ama yapboz yapmak beni sakinleştiriyor. Bana iyi geliyor. bu yüzden çok sık olmasa da yapmaya çalışıyorum.

      Sil
  6. Yapbozları cok seviyorum ya :) hakikaten köpekde çok cicik olmus. :) Eline saglik canm 💕😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANNESİ'nin PRENSES'i,
      çok teşekkür ederim canım :-)

      Sil
  7. Yapboz yapmak keyifli olmasının yanı sıra zihne de iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem AKAY, araştırmalar öyle diyor. Umarım iyi geliyordur :-)

      Sil
  8. Yapbozu gelip gidip yapıyım kafam dağılsın diyorum ama bir bakıyorum sonra takıntım olmuş başından kalkamıyorum beş altı tane yapılmış çerçevetilmeye hazır bir şekilde bir o kadar da yapılmamış var :D Bir ara sık yaptığım için denk geldikçe alıyordum a101den binlik alıyorum hep ama bir ara ne cesaret iki binlik almışım yapılmayı bekliyorlar bakalım bir gün yapacağım bende.

    Ellerine sağlık seninde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrik Cümleler,
      teşekkürler:-)

      Ben de resmini çok beğendiğim için 1500 parçalık bir yapboz almıştım ama henüz ona cesaret edemedim.

      Yapboza başladıktan sonra ben de bir an önce bitirmek istiyorum. Dışarıda vakit geçirmektense bir an önce eve gidip başına oturmak geliyor içimden :-)

      Sil
  9. Yapboz çok tatlı görünüyor. Heveslendirdin beni bir anda. Bu hafta da bitsin yapbozlara gömüleceğim. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karou,
      rica ederim :-) Yapboz yapmayı bir kere sevince yapmayınca duramıyorsun :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...