17 Aralık 2017 Pazar

PAZAR 6’LISI: 2017’DE TANIŞTIĞIM 6 YAZAR

sule uzundere blog yazıları
Herkese iyi pazarlar. Bir pazar klasiği olan Pazar 6’lısının bu haftaki konusu 2017’de tanıştığımız 6 yazar. Okuma listemi taradığımda 2017’de ilk kez kitabını okuduğum 53 yazar buldum. Neredeyse okuduğum kitapların yarısı, daha önce okumadığım bir yazarın kitabıymış. Bu yüzden yeni kalemlerle tanışmaktan korkmadığım için kendimi tebrik ediyorum 😊 Tabii bu cesaret sonucunda tanışmaktan mutluluk duyduğum isimler de oldu, okumasaymışım da olurmuş dediğim isimler de. Sevdiğim yazarları 6 kişiye düşürmek çok zor oldu. Başka kitaplarını da okuma istediği duyduğum kişileri seçmeye çalıştım.  İlk aklıma gelenleri yazıyorum ama sevdiğim daha çok isim olduğunu bilmelisiniz.

(Etkinliğin detaylarını ve diğer temaları Esseve Rin'in bu yazısından öğrenebilirsiniz.)

SEZGİN KAYMAZ
Bana öyküyü sevdiren adam kendisi olabilir. Bakele’yi çok severek okudum. Yazarın birçok kitabını okumuş kişiler Bakele’nin, yazarın diğer kitaplarına göre daha vasat olduğunu yazmışlar. Demek ki daha keşfedilecek çok güzel Sezgin Kaymaz kitapları var 😊

SARAH MACLEAN
Yeni Julia Quinn’imi buldum sanırım. Artık romantik kitap okumak istediğimde hangi kitabı alsam diye tereddüt etmeyeceğim, yazarın bir kitabını seçeceğim.

SERAY ŞAHİNER
Beni günümüz Türk kadın yazarlarıyla barıştıran isim. Antabus’tan çok etkilendim. Yeni kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum.

KERSTİN GİER
Bu sene en hızlı ve en eğlenerek okuduğum seri Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer serisinin yazarı. Yüksek olan beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Seriyle ilgili yorumuma buradan ulaşabilirsiniz. 

J.R.R. TOLKIEN
Hobbit su gibi aktı, 2018 de Yüzüklerin Efendisi ile dolu dolu geçecek.

JACK LONDON
Fazla söze gerek yok. Jack London’la tanışmak için 30 yaşımı beklememeliydim.

Sizi bu sene hangi tanıştığınız yazar çok etkiledi? Benim listemi beğendiniz mi? Katıldığınız isimler var mı? Ya da sizin de tanışmak istediğiniz? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere…


Bu sene keşfettiğim diğer yazarlar: DUYGU ASENA, CAHİT ZARİFOĞLU, GRİGORY PETROV, ERİCH KASTNER, MARKUS ZUSAK, LAWRENCE GRABEL, ŞEVKET RADO, JULİE OTSUKA, JEAN GİONO, NEJAT İŞLER, BUKET GÜLEKOĞLU, OSMAN MÜFTÜOĞLU, SABRİNA JEFFRİES, SUSANE COLASANTİ, MİHAİL BULGAKOV, CELESTE NG, STEPHANİE PERKİNS, YUSUF ATILGAN, ORHAN ASENA, SUZANNE COLLİNS, KRISTINE ROLOFSON, ALLISON HAYES, ANTHONY BURGESS, AFET İNAN, SUNA KIRAÇ, AHMET AYDIN, ASUDE, CHARLOTTE LAMB, BARIŞ BIÇAKÇI, SEZGİN KAYMAZ, MAKBULE ATADAN, SARAH MACLEAN, ERICH SCHEURMANN, HELEN FİELDİNG, R.L. STEVENSON, SADIK YEMNİ, ALPER CANIGÜZ, SERAY ŞAHİNER, ZEYNEP KAÇAR, KERSTİN GİER, TARIK AKAN, ÖZGE BEZİRCİ DİKİCİ, JEAN CHRISTOPHE GRANGE, M.L. STEDMAN, AYFER TUNÇ, MELISSA SENATE, MICHAEL ENDE, J.R.R. TOLKIEN, JACK LONDON, KIM WILSON, NAZIM HİKMET.

11 yorum:

  1. Muriel Barbery benim de bu sene keşfettiğim ve sevdiğim yazarların başında geliyor :) Kirpinin Zarafeti çok güzeldi. Şimdi yeni bir kitabını aldım. Bakalım o nasıl çıkacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      yazarı hiç duymadım ama kitabın ismi tanıdık geldi. Araştırayım hemen :-)

      Sil
  2. Seray Şahiner ile tanışmadım bir türlü. Antabus listeme var ama henüz okuyamadım. Sizin liste oldukça güzel. Keyifli okumalarınız olsun her zaman. Mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı,
      çok teşekkür ederim. Mutlu pazarlar :-)

      Sil
  3. Sarah'ın İntikam Ateşi kitabını okudum çok beğendim sonra Geçmişten Gelen Mutluluk'u okudum hiç sevmedim yine de başka kitaplarını okuyasım var yazarı sevip sevmediğimi anlamak için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrik Cümleler,
      insan bir kitabını çok sevip öbürünü hiç sevmeyince ne düşüneceğine karar vermiyor değil mi :-) O zaman üçüncü bir kitabını okumak şart oluyor.

      Sil
  4. İlkay Özgür,
    inşallah seversin. Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
  5. Ben 53 kitap bile okuyamadım bu yı🙈Listeye eklenmeye değecek 6 yazarı zar zor seçtim. Oysa temayı belirlerken kolay olacağını düşünmüştüm.

    Antabus'u sipariş ettim. Kargo yolu gözlüyorum bir haftadır ama yok. 2018'de anca tanışabileceğim Seray Şahiner ile sanırım. Bir de Mine Söğüt okumak çok istiyorum. Beklentim gerçekten yüksek.

    2018 çok seveceğimiz yazarlarla tanışağımız güzel bir yıl olur umarım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esseve Rin,
      Sen yine de beklentini yükseltme yoksa kitabı sevmeyebilirsin :-) Mine Söğüt'ü çok sık görüyorum. Seveni de çok ama ben henüz okumadım. Belki yeni yılda tanışırız kendisiyle.

      Umarım. Ben bu sonuçtan gaz alıp kendime yüksek hedefler koydum. Bakalım tutturabilirsem :-)

      Sil
  6. Ne güzel bissürü yazar keşfetmişsin 😊. Listende üç yazarı hiç okumamışım, Sezgin Kaymaz benim de bu sene keşfettiklerimden ama ben öykü zaten çok severim 😊. Eline sağlık ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi,
      güzel yorumun için teşekkürler canım benim :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...