10 Aralık 2017 Pazar

YARIYIL READING CHALLENGE 2017 SONUCUM

sule uzundere blog yazıları
Görsel netten alınmıştır.
Çalışmadığım tek günde boş vaktim çok olunca bloguma birikmiş yazılarımı yazmak istedim. Bu yılı en az 100 yazıyla kapatmak istiyorum. Bu da demek oluyor ki günde iki yazımı okuyacaksınız. Konu sıkıntısı çekmeyeceğim çünkü birikmiş, yazılacak çok konu var. İçimde yazma hevesi de var, geriye bu yazıları yazacak zamanı ayarlamak kaldı, onu da bulmaya çalışacağım 😊

Sevgili Öneri Makinesi’nin yılın yarısında başlattığı “YARIYIL READING CHALLENGE 2017” etkinliğini tamamlamış bulunuyorum. Hayatımda ilk kez bir kitap okuma etkinliğinin bütün kategorilerini tamamladığım için mutlu ve gururluyum. Öneri Makinesi’ne okunması kolay kategoriler hazırladığı ve okuma süresini uzun tuttuğu için çok teşekkür ediyorum. Yeni yılda bu tarz etkinlikler düzenlemeye devam ederse ilk katılacaklardan biri ben olacağım J

Temmuz ayında bu şekilde bir liste yapmışım. Yıl sonunda sekiz kitabı okudum ama dört kitabı okumadığım için onlar yerine okuduğum diğer kitaplardan kategoriye uygun olanları yazdım. Zaten bir kitapseverin okuma listesine %100 uyduğu nerede görülmüş?

Kitapların ismine tıklayarak detaylı yorumuma ulaşabilirsiniz. Yazmadıklarımı yıl bitmeden yazmaya çalışacağım.

1. 2015’te beş yıldız verdiğin bir kitabı tekrar oku:
Etkinliği tamamladım dedim ama bu maddeyi listemi hazırlarken de boş bırakmıştım. Aynı kitabı ikinci kez okuma alışkanlığım olmadığı için bu maddeyi geçtim. Yine de 2015’te hangi kitapları beğenmişim diye merak eden varsa "2015’te Okuduğum En Güzel 10 Kitap" yazısına tıklayabilirsiniz.
2. Kapağı kırmızı olan bir kitap: MAKBULE ATADAN– BÜYÜK KARDEŞİM ATATÜRK
3. Başladığın bir seriyi bitir: SUZANNE COLLINS– ATEŞİ YAKALAMAK / ALAYCI KUŞ
4. Kendin için seçmediğin, önerilen bir kitap: JACK LONDON – BEYAZ DİŞ
5. Başlığında isim olan bir kitap: AYŞE KULİN -FÜREYA
6. 2017’de çıkan bir kitap: ALPER CANIGÜZ –KAN VE GÜL
7. Alışkanlıklarının dışında, farklı türde bir kitap: SEZGİN KAYMAZ – BAKELE
8.Birleşik Krallık’ta geçen bir kitap: HELEN FIELDING – BRİDGET JONES’UN GÜNLÜĞÜ
9. Kapağında kadın olan bir kitap: AMY ENGEL –DEVRİMİN KIZI
10. Gelecekte geçen bir kitap: ANTHONY BURGESS– OTOMATİK PORTAKAL
11. Yeni bir seriye başla: ASUDE –PABUCUMUN AJANI
12. Favori yazarından bir kitap: ZÜLFÜ LİVANELİ– SEVDALIM HAYAT

Siz bu etkinliğe katılmış mıydınız? Listenizde ne durumdasınız? Bu kitaplar arasında okuduklarınız var mı? Okumak istedikleriniz? Çok beğendikleriniz ya da hayal kırıklığına uğradıklarınız? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere, şimdilik hoşça kalın. 


26 yorum:

  1. Ben etkinliğe katılmadım ama yazını okumak çok keyifliydi. :)
    Açlık Oyunları serisini çok severim ve serideki favori kitabım Ateşi Yakalamak'tır. :)
    Zülfü Livaneli'yi ben de çok severim!
    Bu arada, kalpten tebrikler, ne güzel etkinliği tamamlamışsın. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem AKAY,
      Açlık Oyunları serisini ben de sevdim. Aynen ikinci kitap benim de favorim. İlk kitap da güzeldi ama son kitaptan beklediğimi bulamadım.

      Çok teşekkür ederim canım :-)

      Sil
  2. Tebrik ederim bitirebildiğin için ^^
    Keşke ben de en azından bir etkinlik bitirebilseydim bu yıl...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecrin Korkmaz,
      benim de dört yıldır blog yazmama rağmen ilk etkinlik bitirme başarımdı :-) 2018'de daha çok okursun umarım :-)

      Sil
  3. Liste önerileri iyiymiş.Ne kadar bir süresi vardı bu etkinliğin ? Ben serbest stil okumayı seviyorum ama bu yöntem de neden olmasın.Bir daha ki etkinliğe bir bakayım bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CAM GÜZELİ,
      6 ay :-) Bazı arkadaşlar belli kategorilerde belli kitapları okumayı sevmiyor ama bu etkinliğin hem seçtiğin kitapları değiştirme hem de süresi uzun olma gibi avantajları vardı. Bu sayede ilk kez bir okuma listemi tamamlayabildim. Yeni yılla birlikte güzel okuma etkinlikleri yapılır diye düşünüyorum. Umarım katılırsın :-)

      Sil
  4. Bravo tebrik ederim seni.
    Ben de film etkinliğine katılmıştım ama henüz tamamlayamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelynka,
      Bizim IMDB Projesini mi diyorsun? Ben de onu tamamlayamadım. Yeni yıla güveniyorum. O aralar bir film izleme maratonu yapıp tamamlamayı planlıyorum :-)

      Sil
  5. Tebrik ediyorum. Etkinliklere katılıp sonunu hakkıyla getirebilmek hakikaten zormuş. Film etkinliğine katıldığımda anladım bunu :)
    2 ve 8. sıradaki kitapların yorumlarını okumuştum. Yazılacak olan yorumlardan özellikle 'Otomatik Portakal'ı kaçırmamaya çalışacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.filmgundemi.com,
      Ben de kitap okuyacağım diye film etkinliğimizi baya ihmal ettim ama ocakta telafi etmeye çalışacağım. Otomatik Portakal'ı aylar önce okudum. Çok da sevdim ama bir türlü yorumunu yazamadım. Sevmediğim kitapları yazmak daha kolay :-)

      Sil
  6. Bu sene etkinliklere yetişemedim yeni yeni başladığım için ama önümüzdeki yıl mutlaka katılmayı düşünüyorum, çok keyifli ve bir o kadar da doyurucu görünüyor bu şekilde sınıflandırarak okumak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feri Peri,
      blog dünyasında böyle okuma etkinlikleri çok oluyor. Ben de katılmayı seviyorum. 3 ay sürecek bir etkinliğe yeni başladık. Belki ilgini çeker: https://suleuzundere.blogspot.com.tr/2017/12/kis-okuma-senligi-2018-okuma-listem.html?showComment=1512930182971#c5369698273882671049

      Sil
    2. Bilmiyorum ki yapabilir miyim, ben kitaplara karar verene kadar sanırım etkinlik biter :) Ama bu hafta kategorilere uygun kitaplara bakınmaya başlayacağım, belki deneyimleyebilirim ben de, teşekkürler :)

      Sil
    3. Feri Peri,
      rica ederim. Kaba taslak bir liste oluşturabilirsin. Sonradan okuduklarına göre listeni değiştirebilirsin. Benim başta belirlediğimle sonunda okuduklarım çok farklı oluyor :-)

      Sil
  7. Harikasın ya, çok mutlu oldum 😍❤️

    Ben bitiremedim kendim hazırlamama rağmen :(, bir durgunluk geldi gitmedi. Senin bitirmene kendim bitirmiş kadar sevindim ama bir de ilk bitirdiğin meydan okuma olması da ayrı güzel 😊.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığın için ben teşekkür ederim ❤️

      Sil
    2. öneri makinesi,
      :-) Son zamanlardaki okuyamama durumun olmasaydı sen de bitirirdin eminim. Bir dahaki meydan okumalara artık :-)

      Sil
    3. öneri makinesi,
      böyle güzel bir etkinlik düzenlediğin için ben teşekkür ederi. Yeni yılda senden böyle yaratıcı fikirler bekliyoruz :-)

      Sil
  8. süpermiş Şule'cim, senden daha çok yazı okumayı tabi ki çok isteriz:) liste de süper, ama benim kendi açımdan listelerle aram çok iyi değil:)) okunmayı bekleyen o kadar çok kitabım var ki, sırası geleni alıyorum elime:)) keyifli okumalar, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      teşekkürler canım. Eğer düşündüklerimi uygulayabilirsem beni bu aralar çok sık okuyacaksınız :-) Sevgiler :-)

      Sil
  9. Hadı baklm tum yazıları beklıyorz takıpteyz 🙈☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeyda nur Dincer Şahin,
      çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  10. Ben de sonuçları çıkarmaya başladım yavaştan, bu maratonda da iki kategorim eksik hala; 1 ve 3. kategoriler. Üçü belki bu ay sonuna kadar yetiştirebilirim ama 1 büyük olasılıkla boş kalacak. Ben de okuduğum kitapları yeniden okuyamıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde Türker,
      benim de 1 eksik ama onu yapmak bana uymadığı için kendimi listeyi tamamlamış sayıyorum :-)

      Sil
  11. Ben katılmadım ama 2018 için 60 kitap hedefi belirledim. Bakalım olacak mı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elena,
      olur umarım. Ben seneye büyük bir hedef koyacağım. Gerçekleşir mi bilmem ama beni motive edecektir :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...