18 Ocak 2018 Perşembe

SERİ KİTAPLARI SERİ OKUYORUZ OKUMA LİSTEM


sule uzundere blog
Herkese merhaba. Dün burada duyurduğum Seri Kitapları Seri Okuyoruz etkinliği için kitaplarımı seçtim. Kitaplığımda herhangi bir seriye ait olan bütün kitapları topladım. Sene sonuna kadar hepsini okuyamayacağımı bilsem de kitapları toplu olarak görüntülemek ve hedef koymak iyi geldi.

Kitaplığımda olan ve okumak istediğim seriler bunlar:  
YÜZÜKLERİN EFENDİSİ
Okumak için en geç kaldığım seri. Halbuki okumayı çok istiyorum ama bir türlü başlayamadım. Bu sene bitmeden mutlaka okumak istiyorum.

TEK ADAM SERİSİ
Yine çok okumak istediğim serilerden. Atatürk’ün hayatını ayrıntılı olarak okumak çok keyifli olacak.
Centilmen Piç serisi
CENTİLMEN PİÇ SERİSİ
Bu seriden beklentim büyük çünkü şimdiye kadar beğenmeyene rastlamadım. Elimde sadece ilk kitap olduğu için yakın zamanda okuyamam ama bir indirimde yakaladığım anda serinin diğer kitaplarını da alıp okumak istiyorum.
Hanımın Çiftliği serisi
HANIMIN ÇİFTLİĞİ SERİSİ
Birkaç yıl önce sürekli Orhan Kemal okuyordum. Çok güzel günlerdi. O dönemden sonra da yazarı hiç okumadım. Hasret artık bitsin istiyorum.
Fi-Çi-Pi serisi
Fİ-Çİ-Pİ SERİSİ
Bu seriyi seven çok seviyor sevmeyen de hiç sevmiyor. İçimden bir ses benim seveceğimi söylüyor. Sırf kitaplarını okumak istediğim için dizisini izleyemiyorum.

BRENDA JOYCE SERİLERİ
Sevgili Belle’nin önerdiği yazarın serisinin iki kitabını Ukitap’tan takasla aldım. Serinin diğer kitaplarını da bulabilirsem yazarla tanışmak istiyorum. Yalnız bazı kitaplarının baskısı tükenmiş galiba. Bu yüzden yakın zamanda okuyamayabilirim.
Napoli serisi
NAPOLİ SERİSİ
Yine çok merak ettiğim serilerden. İndirim yapsalar seriyi tamamlayıp okuyacağım ama %25’ten fazla indirim yapmıyorlar. O da bana az geliyor 😢

EJDERHALARIN DANSI 1-2
2013 yılında Taht Oyunları serisine başlamıştım. O dönem serinin basılmış bütün kitaplarını arka arkaya okudum. Ejderhaların Dansı da yeni çıkmıştı. “Şimdi bunu da okursam yazarın yeni kitap çıkarmasını beklemem gerekir. En iyisi çok beklememek için yazar yeni kitabını çıkaracağı zaman okuyayım.” dedim, o gün bugündür bekliyorum 😊 İşin kötüsü kitapta nerede kaldım hatırlamıyorum. Dizi son sezonunda kitaptan ayrıldığı için hangi olay kitapta olmuştu hangi olay dizide olmuştu onlar da karıştı. Öyle işte, sanırım ben bu kitabı bir süre daha okumayacağım 😊

GORKİ’NİN ÇOCUKLUĞUM SERİSİ
Gorki’nin otobiyografik serisinin ilk kitabı Çocukluğum’u okuyalı yıllar oldu. Devamını o dönem okumamıştım. Aradan yıllar geçince kitabı unuttum. Bu yüzden Çocukluğum’u tekrar okuyup devamını getirmek istiyorum.

JULIA QUINN SERİLERİ
En sevdiğim romantik kitap yazarı Julia Quinn’in elimde okunmamış üç kitabı var, üçü de bir seriye ait. Ayda bir, birini okumayı planlıyorum.
Kavgam serisi
KAVGAM SERİSİ
Okuyanları ikiye bölen seri ya seviliyor ya da nefret ediliyor. Ben seveceğimi düşünüyorum. Umarım severim çünkü üç kitabı da aldım bile 😊 Bu arada dördüncü kitap çıktı. İki kitap da çevrilecekmiş ve seri 6 kitaptan oluşuyormuş. Bu yüzden okumayı biraz erteleyebilirim çünkü serileri arka arkaya okumayı seviyorum.
HARRY POTTER VE LANETLİ ÇOCUK
Son Harry Potter kitabı insanları hayal kırıklığına uğratsa da okumazsam olmaz.

AY GÜNLÜKLERİ SERİSİ
AY GÜNLÜKLERİ SERİSİ
Seriyi tamamladım. Elimde bütün kitaplar var. En kısa zamanda okuyacağım. Çok merak ettiğim serilerden.

LOLA VE KOMŞU ÇOCUK – ISLA VE MUTLU SON
Anne ve Fransız Öpücüğü’nü Paris’te Aşk adıyla basıldığı haliyle okudum. Burada yorumlamıştım, çok hoş bir romantik kitaptı. Yazarın diğer kitaplarını çok merak ediyorum.
beni seç serisi
BENİ SEÇ SERİSİ
Çerez niyetine okumak istediğim kitaplardan. İlk kitabı arkadaşım hediye etti, devamını da birileri hediye ederse okuyacağım 😉

Sizler okuma listenizi yaptınız mı? Bu listeden okuduğunuz seri var mı? Çok güzeldir, önce bunu okumalısın, dediğiniz seri var mı? Okumak istediğiniz var mı? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere…

Katılımcılar:
NOT: İlk görsel hariç hepsi netten alıntıdır. 

53 yorum:

  1. Julia Quinn’in 3 kitabını okudum listenizden de ay günlükleri serisini merak ettim aslında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KirazKahve,
      Julia Quinn en sevdiğim yazarlardan. Ay Günlükleri çok popüler. Seveni çok olduğu için ben de merak ediyorum. Umarım severim :-)

      Sil
  2. seri okuyamama gibi bir problemim var :D ha illa okuycaksam ilk kitabını okur ne kadar heyecanlı olursa olsun bırakırım diğerlerini okumam :D huy işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi Poşet Kitap,
      alışkanlık işte. Ben de sevdiğim bir seriyse arka arkaya dizi izler gibi okumayı çok severim :-)

      Sil
  3. Yüzüklerin Efendisi'ni bir kaç kerr okudum. Fi Çi Pi 'yi okumayı düşünmüyordum, hediye geldi, iyi ki gelmiş, çok sevdim. Gorki de çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      maşallah. Ben bir kereden korkarken sen birkaç kere okumuşsun. Ben de okumalıyım artık :-)

      Sil
    2. https://metebilge.blogspot.com.tr/2018/01/ser-kitaplar-seri-okuyoruz-okuma.html

      Listemi yaptım ben de :)

      Sil
    3. Hndan,
      süpersin. Hemen bakmaya geliyorum :-)

      Sil
  4. Sen seneyi kapatmış gibisin serilerle :)
    Hadi kolay gelsin size, eğlenceli olacak sizi takip etmek ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oytunla Hayat,
      hepsini okuyamam canım ama hepsini bir arada görmek hoşuma gitti. Okuma aşkı veriyor bana. Çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  5. Ne kadar çok seri kitabın varmış :)) Yüzüklerin Efendisi'ni ben de bu yaz okudum, çok güzeldi ama hala filmlerini izleyemedim. Tek Adam serisi bende de var ama beklemedeler :D Hanımın Çiftliği'ni beğenerek okumuştum. Taht Oyunları serisinde aynı durumdayız, ben de unuttuğumu düşündüğüm için devam edemiyorum :D Harry'nin son kitabı bence güzeldi, Scorpius'u sevmiştim.
    Keyifli okumalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Harry'nin son kitabını sevmene sevindim. Okumadan önce moral oldu :-) Çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  6. Ben hiç seri okumuyorum bu yıl bir değişiklik yapayım bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naz,
      değişiklik iyidir. Eğer doğru serileri seçersen bağımlısı olabilirsin :-)

      Sil
  7. Yüzüklerin Efendisi benimde okumak istediğim seriler arasında :)
    Fi-Çi-Pi serisini ilk çıktığında okumuştum . İlk kitabını çok beğenmiştim fakat daha sonra çok sıkmaya başladı bu yüzden 3. kitabını istemeyerek de olsa yarıda bırakmıştım :/
    Bu arada etkinliğe bende katılacağım fakat listeyi ne zaman yayınlarım bilemiyorum.
    İnşallah hepsini okursun , iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzel Tolu,
      Fi-Çi-Pi'de serinin git gide güzelleştiğini okumuştum. Herkesin beğenisi farklı oluyor işte.

      Senin de katılmana çok sevindim. Listeni uygun olduğun bir anda yayımlarsın, acelemiz yok. Güzel dileğin için teşekkürler. Hepimize bol okumalar :-)

      Sil
  8. Seriler süpermiş. Ben listemi yapacağım ama biraz sürer sanırım. Zira evdeki kitaplara bakmam lazım. Hafta sonu da tatile gidiyorum. Tatil dönüşünde yayınlayabilirim diye düşünüyorum. Yayınlamadan okusak ne oluyor :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      yayımlamadan da okuyabilirsin. Sene sonunda neler okuduysan onları listelersin. Sen nasıl istersen :-)

      Sil
  9. Yorum yapmıştım ama çıkmamış.
    Öncelikle kitapları yayınlamasak ne oluyor? :))))))
    Kitap listem için biraz beklemek zorundasınız maalesef pazar günü bir haftalığına şehir dışına çıkıyorum ve akşamları çok fazla işim olduğundan liste oluşturamayabilirim. Ama etkinlikte bende varım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      yorum çıkmış ama ben geç yayımladığım için çıkmadığını sanmışsın. Ben de ikisini de yayımladım :-) Katılımcı listesinin başına yazdım seni. Listeni istediğin zaman yazarsın, aceleye gerek yok. Katıldığın için tekrar teşekkür ederim :-)

      Sil
  10. Güzel... Ama sen Tolkien2in eserlerini okuyamazsın ben sana diyeyim. Ben bildim bileli okuyacaksın Yüzüklerin Efendisi'ni :)

    Bende gidip hemen neler okuyacağımı yazayım bari. Bana da beklerim abla ortak kitaplarımız var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil Okur,
      hahahaha maalesef öyle oldu. Bu sene mutlaka okumak istiyorum ama. Bir sene daha ertelemeyeceğim. Sen de listeni yayımlamışsın. Uygun bir anımda inceleyip yorum yazacağım. Katıldığın için tekrar teşekkür ederim :-)

      Sil
  11. Yüzüklerin Efendisi serisini filmlerini çok sevsem de kitaplarını bir türlü alıp okuyamadım. Ama istiyorum bakalım, nasıl olsa onun da günü gelir.
    Ben de Harry Potter serisini birkaç kez okumuştum unutmayayım diye :D
    Çok güzel kitaplar seçmişsin, tebrik ederim, özellikle Ay Günlükleri serisinin kitaplarının kapakları çok hoş görünüyor.
    Keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feri Peri,
      Harry Potter'ı 40 yaşımda tekrar okuyacağım :-)

      Yüzüklerin Efendisi'nin filmlerini ben de severim ama kitaplarını tek cilt basımıyla aldığım için kitabın kalınlığı, ağırlığı gözümü korkutuyor. Bu yüzden şimdiye kadar okuyamadım. Artık bu sene okumak istiyorum.

      Çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  12. Bazıları okuduklarım,bazıları okumak istediklerim bazısı da hiç duymadıklarım :) Liste yapıp yayınlamak şart mı yoksa yıl sonunda okuduklarımızı yayınlasak olur mu? Kafamda bir liste var aslında ama yarım gibi illa o listeye bağlı kalma zorunluluğu yoksa belki kararlaştırıp yayınlarım bende.Umarım hepsini okuyabilirsin şimdiden keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrik Cümleler,
      yayımlamadan da okuyabilirsin. Sene sonunda neler okuduysan onları listelersin ya da elindeki, kafandaki kitaplarla bir liste hazırlarsın. O listeye bağlı kalmak zorunda değilsin. Sene sonunda ne okuduysan sonucuna onları yazarsın. Sen nasıl istersen :-)

      Sil
  13. İlkay Özgür,
    yapmasan da olur yazacaktım ama listeni yapmışsın bile :-)

    YanıtlaSil
  14. Tek adamlar benim de listemde , çok eğlenceli bir etkinlik , kolay gelsin , keyifli olsun :D

    YanıtlaSil
  15. Aslında çok güzel bir fikir ama ben göze alamıyorum nedense. Bir Otostopçunun Galaksi Rehberi okumak istediğim ilk seri ama umarım bir gün cesaret edip okuyabilirim. :)
    Keyifli okumalar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemin,
      seriyi okumadım ama filmini yıllar önce izlemiştim. eğer fikrini değiştirirsen istediğin zaman bize katılabilirsin :-)

      Sil
  16. Mo'nun gizemi serisi de eklenmeli bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif Sağlık,
      Gülten Dayıoğlu'nun serisini duymuştum ama elimde olmadığı için eklemedim. Eğer çok güzelse okuma listeme eklerim :-)

      Sil
  17. Listedekilerin hiç birini okumamışım ya ben. 😂 Ama çoğu okumak istediklerim arasında. Özellikle Fi,Çi,Pi , Centilmen piç ve yüzüklerin efendisi umarım okuyabiliriz. 😄 sevgiyle kal. 😘

    YanıtlaSil
  18. Yüzüklerin Efendisi ile ilgili yorumun ne olacak merak ediyorum ablacım, bence çok seveceksin de :D Ay Günlüklerini ben de çok merak ediyorum aslında ama serinin tümünü edinemediğimden bekletiyorum daha. Ben de listemi nihayet yayınlayabildim! Çok heyecanlıyım bu etkinlik için, umarım hepimiz bir sürü güzel seri okumuş oluruz bu vesileyle :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde Türker,
      ben de öyle umuyorum canım :-)

      Sil
  19. Güzel bir etkinlik düşünmüşsün son zamanlarda bir hayli ağır okuduğum için okuma etkinliklerinden uzak duruyorum (Etkinliklere katılıp okuyamayınca daha bir mutsuz oluyorum.) o yüzden sana ve diğer katılımcılara keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül özdemir,
      çok teşekkürler. Etkinlik bir sene geçerli. eğer katılmak istersen her zaman bekleriz :-)

      Sil
  20. O zaman bende listemi şuraya bırakayım. Herkese keyifli okumalar :)
    https://beydaninkitapligi.blogspot.com.tr/2018/01/seri-kitaplar-seri-okuyoruz-okuma.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      oooo çok iyi. Uygun olduğum bir anda inceleyeyim de yorum yapayım :-)

      Sil
  21. Okumak istediklerim ve okuduklarımla dolu müthiş bir liste yapmışsın Şule :))
    Ay Günlükleri serisini ben çok seviyorum. Masalları çok güzel uyarlayıp bir araya getirmiş yazar. Seveceğini düşünüyorum senin de :)
    Beni Seç serisini heyecanla okumuştum ama çok bayıldığımı söyleyemem. Seri boyunca bir aşk üçgeni var ve son kitaba kadar kız kimi seçeceğine karar veremiyor. Haliyle bu da okuyucuyu deli ediyor :D
    Lanetli Çocuk, Julia Quinn kitapları ve Centilmen Piç benim de okumak istediklerimden. Ben etkinlik için henüz listemi hazırlayamadım ama önümüzdeki günlerde hazırlayıp yayınlarım diye umuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esseve Rin,
      sen hangi serileri seçeceksin çok merak ediyorum :-)

      Sil
  22. Çok güzel ve teşvik edici bir etkinlik.
    Etkinlik için teşekkürler (=

    Okuma listemi bırakıyorum.
    https://hayalperestinzamanyolculugu.blogspot.com.tr/2018/02/seri-kitaplar-seri-okuyoruz-etkinligi.html#.Wnd1SqsY758

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal Perest,
      katıldığın için ben teşekkür ediyorum. Listeye adını ekliyorum :-)

      Sil
  23. Ben de yazımı hazırlayıp katılmayı çok isterimm hemen başlayayım :)) centilmen piç serisi çok mükemmel bir seri kesin kesin oku çok güzeldi :D son kitabı okuyamadım da 2. kitabın yazısını yazmıştım ama :D yüzüklerin efendisi yine son kitap kaldı beni sarmadı pek de neden acaba? belki zamanı gelmedi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastelden,
      katılmana çok sevindim. listeni sabırsızlıkla bekliyorum. İki seri de çok merak ettiğim serilerden. Beğeneceğimi düşünüyorum. Umarım yanılmam :-)

      Sil
  24. Aşk kitapları mı arıyorsunuz? Tıklayın: aşk romanları

    YanıtlaSil
  25. Morgan rice vampir mektupları serisinide yayinlarmisiniz benim icin cok onemli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef o kitap elimde yok. Bu yüzden bloğumda yer almayacak.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...