21 Şubat 2018 Çarşamba

Kurgusal Aşklar (Mimlendim #24)



Sevgili Esseve Rin beni çok güzel bir mime davet etti. Onun cevaplarını buradan okuyabilirsiniz. Bu mimde bol bol fangirllük yapacağız ki en sevdiğim şeydir. Bakalım cevaplarımı beğenecek misiniz?

1. Birlikte Dünyayı Dolaşmak İstediğim: Colin Bridgerton (Rüyalar Gerçek Olsa)
Colin dünyayı gezmeyi seviyor. Ben de onun tecrübelerinden yararlanmak ve dünyayı en yakışıklı ve esprili Bridgerton’la gezmeyi çok isterdim.

2.  Hem Eğlenilecek Hem de Evlenilecek Olan: Zach (Lanetli Talih)
Markette indirimde olduğu için aldığım kitabın okuduğum en güzel romantik kitaplardan biri olacağını bilmiyordum. Zach de favori erkek karakterlerimden biri oldu.

3. Göründüğü Gibi Soğuk/Sert Olmayan: Josh (Isla ve Mutlu Son)
Josh tam olarak soğuk biri sayılmasa da sessiz ve içine kapanık denilebilir. Halbuki özünde çok tatlı bir arkadaş. Benden on yaş küçük olduğu için fazla övmüyorum, kendimi kötü hissettiriyor 🙈

Finnick Odair (Açlık Oyunları)

4. Birlikte Issız Adaya Düşmek İstediğim: Finnick Odair (Açlık Oyunları)
Cevabından en emin olduğum soru bu olabilir. Issız bir adaya düşeceksem yanımda bana balık tutup beni besleyecek ve adanın tehlikelerinden koruyacak Finnick olması mükemmel olurdu.

One Day Dexter

5. Sabahlara Kadar Mesajlaşmak İstediğim: Dexter (Bir Gün)
Dexter’la muhabbetin çok eğlenceli olacağına eminim. Karakteri beyaz perdede canlandıran Jim Sturgess arada fotoğraf da atarsa daha güzel olur 😤

Jamie Fraser  (Yabancı)

6. Battaniyelere Sarıp Sarmalamak İstediğim: Jamie Fraser  (Yabancı)
Ne çektin be Jamie. Başına bir ton iş açan Claire’den kurtul, huzura er canım. Sen bunu çoktan hak ettin.

robb stark

7. Birlikte Dünyayı Yönetmek İstediğim: Robb Stark (Game of Thrones) Aslında GOT evreninde yaşamak istemezdim ama dünyayı yönetirken yanımda Robb’un olmasını çok isterdim. Kendisi duygusal ve yanlış kararlar verebilen biri olabilir. Ben onu yönlendirirdim 😊 Robb’un kaderi için hâlâ Martin’e öfke doluyum.

8. Birlikte Baloya Gitmek İstediğim: Benedict Bridgerton (Son Söz Aşkın)
Bu maddede aklıma direkt Darcy gelse de kendisinin dans etmekten hoşlanmadığı aklıma geldi. Eğer dans edemeyeceksem baloya gitmemin ne anlamı var? Bu yüzden Benedict’i yazdım. Hayatının aşkını baloda bulması, güzel dans etmesi ve çok güzel resim yapması artıları. Güzel resim yapan insanlardan etkilendiği söylemiş miydim? 3.maddeye yazdığım Josh’tan da etkilenme sebeplerimden biri buydu.

Soruya cevap yazarken aklıma birden Emma’dan Mr.Knightley geldi. O da mükemmel bir seçim olurdu. İşte ispatı:

Mim herkese uygun olmadığı için isim vermeyip yapmak isteyenler yapsın diyeceğim. Sadece Austenzede’yi özellikle davet etmek istiyorum. Onun cevaplarını çok merak ediyorum.

Cevaplarımı sevdiniz mi? Katıldığınız ya da katılmadığınız maddeler neler? Siz olsanız kimleri yazardınız? Yorumlarınızı bekliyorum. Eğer mimi yaparsanız yorum kısmında belirtebilirsiniz. Okumaktan keyif duyarım.


Yeni yazılarda görüşmek üzere…

20 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Dilek Eren,
      yazarken ve bu mimleri okurken ben de çok eğleniyorum :-)

      Sil
  2. bu mim i özellikle takip ediyorum, bir erkek blogger cevaplayacak mı diye ama ne yazık ki unisex bir mim olmamış:) Senin de dediğin gibi herkese uygun değil. Esseve Rin işin bu tarafını hesap edememiş sanki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence mimi ilk yapan erkek blogger olabilirsiniz Cahil Okur :)) Ayrıca mimin herkese hitap etmesi için sorulara özellikle dikkat ettim. Mimi oluşturan ilham aldığım tagin adı bookboyfriend tag idi ve herkese uysun diye kurgusal erkek arkadaş değil kurgusal aşklar dedim mim adına da. Tüm kategorilere uygun kadın karakter bulmak bayağı kolay aslında, bir denersen fark edeceksin bence :)))

      Sil
    2. Cahil Okur,
      şimdiye kadar mimi yapan erkek görmedim ama sen yapabilirsin. Sorular kadın karakterlere de uyarlanabilir bence :-)

      Sil
    3. Esseve Rin,
      katılıyorum :-)

      Sil
  3. Çok güzel cevaplar vermissin canım .Robb Stark konusunda bende seninle hem fikirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. incidennotlar,
      Güzel yorumun için teşekkürler :-)

      Sil
  4. Ben de senin cevaplarından Benedict ve Colin'i biliyorum. Diğerlerine isim olarak aşinayım. Şunlardan biri gelse de bizi bulsa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi,
      benden geçti ama umarım sen hayallerinin erkeğiyle karşılaşırsın :-)

      Sil
  5. Dexter cevabı çok güldürdü, güzel fikirmiş :D Ama sanki mesajlara geri dönmezmiş gibi geliyor. Ne de olsa adam gecenin çocuğu, unutur gider suçlularla uğraşırken sanki :D
    Çok tatlı bir mimmiş, hemen Esseve Rin'e de bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feri Peri,
      Dexter dizideki Dexter değil canım. One Day(Bir Gün) diye bir kitap var. Oradaki ve kitabın uyarlandığı filmdeki Dexter'ı kast ettim. Dizideki Dexter pek konuşkan değil, onunla mesajlaşacak bir şey bulamazdım :-)

      Sil
  6. Mr. Knightley mi? Ben de tam Emma'yı okuyordum kendisini pek sevdim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      kitabı okuyalı on seneden fazla olduğu için kitaptaki halini çok hatırlamıyorum ama dizideki Knightley'i çok sevdim. Kitabını da bir ara tekrar okumak istiyorum.

      Sil
  7. çok eğlenceli ama ki , harika cevaplar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİTAP EYLEMİ,
      yazarken ben de çok eğlendim :-)

      Sil
  8. Bu mim çok eğlenceli! *_*
    Açlık Oyunlarını iki sene önce okuduğumdan Finnick'i çok hatırlamıyorum ama yorumunu okuyunca sana hak verdim. ^_^
    Emeğine sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem AKAY,
      teşekkürler. Finnick benim için unutulmaz bir karakterdi. Yakın zamanda filmlerini izlemek istiyorum. Umarım hayal ettiğim gibi olur :-)

      Sil
  9. ay Şule'cim bittim cevaplarına, vallahi bravo:) ben sabahlara kadar Kadere Bak'tan (Love, Rosie filminin kitabı, yazar Cecelia Ahern) Alex ile yazışmak isterdim, dünyayı da Robb Stark'la değil de Jon Snow'la yönetmek isterdim:))) Birlikte baloya gitmek istediğim gerçekten de Darcy :)) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren O.
      Alex'i filmini izleyip sevmiştim. Finnick'i canlandıran oyuncuydu. Severim kendilerini :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...