31 Aralık 2016 Cumartesi

BLOGUMUN EN POPÜLER YAYINLARI (2016)



Geçen sene yeni yılın ilk dakikalarında blogumun en popüler yayınlarını yazmışım. Eğer yetiştirebilirsem bu sene de yeni yıla girmemize dakikalar kala yazacağım.

2016 bloguma iyice alıştığım bir yıldı benim için. Birkaç gün giremesem ya da yazı yazamasam özlediğim bir yer haline geldi. Buna rağmen yılı, bu yazıyla birlikte, 92 yazıyla kapatıyorum. Kesinlikle çok daha fazlası olabilirdi, olmalıydı ama ne yapalım ki ben tembel ve üşengeç biriyim L

2016’da blogumda neler olmuş, en beğenilen yazılarım hangisi diye merak ederek bazı istatistikler çıkardım. Gelin şimdi onları inceleyelim.

Blogumun en çok görüntülenen yazıları:

Blogumun en çok yorum alan yazıları:


Geçen sene “2016’da bu istatistikleri geçebilmek dileğiyle.” demişim. Dileğim gerçek olmuş. Şimdi de 2017’de bu istatistikleri geçebilmek dileğiyle diyorum. Siz değerli takipçilerime de dileklerinizin gerçek olduğu bir yeni yıl diliyorum. İyi seneler J

20 yorum:

  1. Ucu, ucuna yetiştim, yetiştim derkeeen yetişemedim.
    Öncelikle mutlu yıllar Şule'm! Harika bir yıl geçirmen dileğiyle, umarım bu sene senin için buraya dökeceğin kelimeler, ve anılar daima okumak için can atıp, anımsamaktan keyif duyacak hadisler olur.
    Bak, bir dileğin gerçek olmuş, kapatmışsın istatikler ile 2016'yı.
    Bu yıl çok daha fazlası olabilirdi demişsin, ama emin ol ki şu 2016 senesi içerisinde seni ve buradan kelimelerinle senden gelenleri okuduğum için mutluyum. Benim için dopdolu oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. River, Riv böyle güzel cümleleri nasıl kurabiliyorsun. Her seferinde yazdıklarını okurken yüzümde bir gülümseme oluşuyor. Çok teşekkür ederim. Umarım 2017 hayatımızın en güzel yılı olur :-)

      Sil
  2. Mutlu yıllar Şulecim, seni ve blogunu tanımak benim için çok güzeldi. Bol okumalı, yazmalı, izlemeli bir yıl diliyorum sana :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi, mutlu yıllar :-) Ben de seni tanıdığım için çok mutluyum. Bu sene bol okumalı bol izlemeli bol yazmalı bir yıl olsun :-)

      Sil
  3. Uzun mutlu sağlıklı hayırlı huzurlu bir ömrün başlangıçı olur inşallah 2017 :) senin blogunu okumak her zaman güzel :) İyi ki varsın ve iyiki yazıyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıhan T. çok teşekkür ederim canım benim. Ne güzel bir yorum bu. Bütün iyi dileklerini ben de sana diliyorum. Umarım 2017 hayatımızın en güzel yılı olur :-)

      Sil
  4. Görmediğim yazılar varmış, bakıyorum hemen onlara. :)
    92 yazı da çok iyi bir sayı bence, bu yıl daha çok yazabilirsin umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esma Tezgi, umarım. 2017 bol okumalı bol izlemeli bol yazmalı bir yıl olsun :-)

      Sil
  5. Benim için de blog artık bir parçam gibi oldu. Kitap, dizi istatistikleri derken arka arkaya yazı girdim ve fark ettim ki yazdıkça daha çok yazasım geliyor. Popüler yayınların istatistiğini çıkarmak aklımda yoktu ama senin yazını görünce merak ettim acaba benim en çok görüntülenenlerim neler diye.
    Bu sene de dileğin gerçek olur umarım. Mutlu yıllar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esseve rin, bazen günlük yoğunluğumuzdan blogumuzu ihmal ediyoruz ama dediğin gibi yazdıkça yazasımız geliyor. 2017 bol okumalı bol izlemeli bol yazmalı bir yıl olsun :-)

      Sil
  6. Tüm dileklerin gerçekleşir inşallah:) Mutlu Yıllar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap sevinci, inşallah hepimizinki gerçekleşir. Mutlu yıllar :-)

      Sil
  7. Mutlu yıllar, bol okumalar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Uslu, teşekkürler. Sana da mutlu yıllar :-)

      Sil
  8. Şulecim bence gayet üretken bir bloggersın ve yazılarını çok beğeniyorum, bu sene de güzel yazılarını sık sık okumak dileğiyle, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren O. çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için. Umarım 2017 bol yazılı geçer ikimiz için de :-)

      Sil
  9. Bütün yorumlarını takip etmeye çalışıyorum ama favorim öğrenci cevapları.
    Mutlu seneler canım,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cangz, sana da mutlu yıllar canım. Benden de sevgiler :-)

      Sil
  10. Yaaa, bu değerlendirmelerin çok hoş, çok kendine has Şule abla :D Blogger olmanın hakkını veriyorsun vallahi, ne diyeyim :D En çok güldüren öğrenci cevaplarını okuyup gülmeye gidiyorum bir kez daha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde Türker, çok teşekkür ederim canım :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...