3 Haziran 2022 Cuma

Blog Çekilişimin Kazananı

Herkese merhaba. Bloğumun 9.yılı şerefine yaptığım çekilişte bana çok güzel filmler önerdiniz. Hepinize çok teşekkür ederim. Önerdiğiniz filmlerden izlemediklerimin hepsini izleme listeme ekledim. Allah ömür verirse hepsini izlemek istiyorum.


Çekilişi kazanan şanslı kişi Metin Kibar oldu. Kendisini tebrik ediyorum. uzunderesule@gmail.com adresine iletişim bilgilerini bekliyorum. Kendisine kütüphanemden üç kitap hediye edeceğim.


Kazanamayanlar üzülmesin. Her ay bloğuma yorum yapan kişilerden birine üç kitap hediye ediyorum. Yazılarımı okuyup yorum yazdığınız müddetçe kazanma şansınız var. 


Yeni yazılarda görüşmek üzere.

15 yorum:

  1. Kazanan kişiyi tebrik ederim, keyifli okumalar dilerim:)))

    YanıtlaSil
  2. hımms, tanıyamadım, yeni arkadaşlarımızdan olmalı, tebrikler ona :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      çok da yeni değil ama pek sık yazmıyor. Bu yüzden gözünden kaçmış olabilir.

      Sil
  3. Kazanan kisiyi tebrik ederim, bereketli okumalar olsun arkadasimiza

    YanıtlaSil
  4. Kazanan kisiyi tebrik ederim, bereketli okumalar olsun arkadasimiza.

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim Metin Bey'i iyi okumalar şimdiden. :)

    YanıtlaSil
  6. Metin Bey'i tebrik ederim, Şule'cim bu güzel çekiliş için teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...