5 Ekim 2022 Çarşamba

Blogger Kitap Kulübü Okuma Listesi

Blogger Kitap Kulübü Okuma Listesi
Herkese merhaba. Sevgili Dövüşürken Hanımefendi Değilim’in organize ettiği BKK yani Blogger Kitap Kulübü’nün okuma listesini oluşturduk. Eylül ayı geride kaldı ama ekimden itibaren bize katılabilirsiniz. Her ay uyamam derseniz istediğiniz aylarda katılabilirsiniz. Size nasıl uyarsa. Ne kadar kalabalık olursak bu etkinlikler o kadar keyifli oluyor. Desteklerinizi bekliyoruz. Görüşmek üzere.

Kaplan Diary - Eylül 2022 - Şato / Franz Kafka

Okuma Günlüğüm - Ekim 2022 - Bayan Westaway'in Ölümü / Ruth Ware

Şule Uzundere - Kasım 2022 - Babalar ve Oğullar / Turgenyev

Dövüşürken Hanımefendi Değilim - Aralık 2022 - Algernon'a Çiçekler / Daniel Keyes

Sevimli Kitaplar - Ocak 2023 - Goriot Baba / Balzac

Yüreğimin İklimi - Şubat 2023 - Yeryüzüne Dayanabilmek İçin: Yazılar / Tezer Özlü

Su'nun Harikalar Diyarı - Nisan 2023 - Dracula / Bram Stoker

Tosbağa Günlüğüm - Mayıs 2023 - Yılanı Öldürseler / Yaşar Kemal

Gül Özdemir - Temmuz 2023 - Ruhlar Evi / Isabel Allende

Ayın Aydınlık Yüzü - Ağustos 2023 - Ev / Nermin Yıldırım

Okuyan Koala

Rehitu

24 yorum:

  1. Bu ay yetişemem size ama en kısa zamanda katılacağım size Şulecim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oytunla hayat,
      bu ay ben de okuyamadım :-( Zaman sorunum yoktu ama Kafka okumaya elim gitmedi. belki ilerleyen zamanlarda okuyabilirim. Diğer aylarda fire vermeden gitmek istiyorum.

      Sil
  2. :) Herkes gelsin gelsin, kalabalık olalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      bence de :-)

      Sil
  3. Okumaya devam ediyoruz inşallah. Engel çıkmadıkça okuyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi,
      ben ilk ayı okuyamadım ama kalan aylarda aktif olmaya çalışacağım.

      Sil
  4. ruth ware i merak ediyom ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Eren önerdiği için ben de merak ediyorum. İlk kez duyuyorum kitabı.

      Sil
  5. Keyifli okumalar hepinize :)

    YanıtlaSil
  6. Bu tür etkinlikleri çok severim. Katılmayı çok isterim ama listedeki kitaplardan elimde olan yok ne yazık ki. Temin edebilirsem muhakkak katılacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı,
      ben bazılarını yıllar önce okudum. Tekrar okur muyum emin değilim. Elimde olmayanları toplu olarak aldım. Gelmesini bekliyorum.

      Sil
  7. Çok keyifli bir etkinlik oluyor gerçekten Şule'cim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      senin önerdiğin kitabı okumak için sabırsızlanıyorum. Netten aldım, gelmesini bekliyorum :-)

      Sil
  8. Ben de iyi ki katılmışim diyorum. Yeni bir renk geldi hayatıma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tosbağa günlüğü,
      aynı kitabı okuyup konuşabilmek çok kıymetli.

      Sil
  9. ne zamandır bu tarz etkinliklere katılmadım ama bi heves ettim ki anlatamam Şule, eğer katılırsam1 yıllık plan yapılmış olacak ki plan yapmak benim için çok önemli (-ydi) belki yine eski şevklerim geliverir kim bilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      sen de katılsan ne güzel olur Eylem. Aynı kitapları okuyup yorumlamak çok keyifli olur :-)

      Sil
  10. Bayan Westaway'in Ölümü'nü bitirdim, yazımı yazmak için ay sonunu bekliyorum. Balzac'ın Goriot Baba romanını yakın zamanda okumuştum. Babalar ve Oğullar'ı okudum mu tam emin değilim, okumuş olsam bile yeniden okumak istediğim bir kitap. Tezer Özlü'nün Yeryüzüne Dayanabilmek İçin: Yazılar ise son sipariş ettiğim kitaplardan biri. Bir aksilik çıkmaz ise seçilen tüm kitaplara katılmayı düşünüyorum. İyi okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      umarım hepsine katılırsınız. Ben ilk aydan fire verdim ama diğerlerine eksiksiz katılmak istiyorum. Daha önce okuduğum birkaç kitap var. Onları tekrar okur muyum yoksa aklımda kaldığı kadarıyla yorumlar mıyım henüz bilmiyorum.

      Sil
  11. aaaaaaah bir kitap topluluğu var ve ben geriden, 23123 km geriden geliyorum. sizi takip edeceğim en kısa zamanda bende aranızda olmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. JapponKedisi* - JK.
      çok seviniriz. Ne kadar kalabalık o kadar iyi olur. Hoş geldiniz :-)

      Sil
  12. Güzel kitaplar. Yorumları merakla bekliyorum ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      ilkini kaçırdım ama diğerlerine eksiksiz katılmayı düşünüyorum :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...