1 Ekim 2022 Cumartesi

Eylül Çekilişimin Kazananı

Herkese merhaba. Her ay bloğumda bir çekiliş yapacağımı ve bloğuma gelen yorumlardan birine kitaplığımdan üç kitap hediye edeceğimi söylemiştim. Ekim ayına girdiğimiz için çekiliş sonlandı ve eylül ayının kazananı belli oldu. Kazanan:

Makbule Abalı

Oldu. Kendisini tebrik ediyorum. İletişim bilgilerini uzunderesule@gmail.com adresine gönderirsen haftaya kitaplarını gönderebilirim.

Bu çekiliş dediğim gibi bütün sene boyunca sürecek. Tabii ayda bir kişi kazanacak. Tek yapmanız gereken bloğumdaki yazılara yorum yazmak. Yaptığınız her yorum bir katılım hakkı kazandıracak. Eski yazılarıma yapılan yorumlar da sayılacak. Eğer bloğunuz yoksa yorum yazdıktan sonra isminizi yazarsanız sizi de çekilişe dâhil edebilirim. Ay sonunda çekilişle kim çıkarsa o kişiye kitaplığımdan kendi seçtiği üç kitabı hediye edeceğim. Yalnız çekiliş sadece yurt içi için geçerli ve çekilişi kazanan kişi bir ay içinde benimle iletişime geçmeli. Yoksa hakkını kaybedecek.

Bu sene bloğumda çok aktifim. Hâlâ yazmak istediğim çok fazla konu var. Umuyorum ki sık sık görüşeceğiz. Hoşça kalın.

33 yorum:

  1. Tebrik ederim, keyifli okumalar dilerim:)))

    YanıtlaSil
  2. Ben de tebrik ederim kazanan arkadaşı. :)

    YanıtlaSil
  3. biricik öğretmenimiz oooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meslektaşız desene :-)

      Sil
    2. Aynı meslekten genç arkadaşlarımı tanıdıkça seviniyorum. Sevgili Derin'in bu kaynaştırmada ne büyük rolü var. Gönülden teşekkürler.

      Sil
    3. Makbule Abalı,
      ben de tanıştığımıza memnun oldum :-)

      Sil
  4. Tebrikler kendisine, güzel okumaları olsun. :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.
    Makbule Abalı blog arkadaşımızın sayfasını severek ve ilgiyle izlerim. Düzenlediğiniz Eylül ayı kitap çekilişinde kazanan blogger arkadaşımız Makbule Abalı'yı sayfanız nezdinde tebrik eder; bu güzel hizmetinizden dolayı size de teşekkür ederim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun,
      güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim :-)

      Sil
  6. Makbule Hanım'ı tebrik ederim, sana da bu güzel etkinlik için çok teşekkür ederiz Şule'cim:)

    YanıtlaSil
  7. Makbule Hanım, severek takip ettiklerimden. Haberi yok kazanan olduğundan sanırım. Haberi olsa uğrardı mutlaka:) Kendisini tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu haftaki Ağaç Ev Sohbetlerinde Deeptone ve sizin yazınızı merakla okudum. Farklı bakış açılarıyla
      ne güzel noktalara değinmişler diye düşündüm. Ve sonra blogda sizin haberinizle bu haftanın şanslı kişisi olduğumu öğrendim. İnce düşünerek haber verdiğiniz için çok teşekkür ederim.

      Sil
    2. Ne güzel bir etkinlik düzenlemişsiniz sevgili arkadaşım. Kitap kazanımında şanslı kişi olmak beni nasıl mutlu etti bilseniz. Bu aralar bloglara istediğim sıklıkta uğrayamadığım için kendimi eleştiriyordum.
      İyi ki bloglar arası iletişimi mükemmel bir şekilde sağlayan Deeptone ve Kaystros Tyrha gibi değerli arkadaşlarımız da her yerde varlıklarını sürdürüyorlar.
      Tebriklerini ileterek mutluluğumu paylaşan arkadaşlara çok teşekkür ederim.
      İletişim bilgilerimi hemen ileteceğim.
      Çabanızı, emeğinizi övgüyle anıyor; bu uzun, ince yolda enerjinizin daim olmasını yürekten diliyorum. Sonsuz teşekkürlerimle.
      Esen kalın.

      Sil
    3. Kaystros Tyrha,
      artık haberi oldu :-)

      Sil
    4. Makbule Abalı,
      tekrar tebrik ederim. Farklı ve yeni arkadaşlar çekiliş kazandıkça mutlu oluyorum :-)

      Sil
    5. Makbule Abalı,
      bazen çekilişi kazanan kişiler yazımı görmüyor ve haklarını kaybediyorlardı. Neyse ki size haber veren kıymetli arkadaşlarınız varmış. Ne mutlu size :-)

      Sil
  8. Kazanan arkadaşımızı tebrik ediyorum, iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
  9. makbule abalı, sana insta ve blogdan teşekkür etmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Deeptone. Mesajlarımın arkadaşımıza ulaşmadığını düşünüp yardımını rica etmiştim.

      Sil
    2. deeptone,
      haberim var, ancak vakit bulabildim.

      Sil
    3. Makbule Abalı,
      mesajınızı aldım. Sadece yeni fırsat bulabildim.

      Sil
  10. Çekilişte adıma düşen kitapları özenle paket yapıp PTT Kargoya "eve teslim" olarak gönderdiğiniz için ayrıca teşekkür ederim. Selam sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule Abalı,
      iyi günlerde keyifle okursunuz umarım. Benden de sevgiler :-)

      Sil
  11. Makbule hanımı tebrik ederim, sevgiler 😊

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...