17 Aralık 2022 Cumartesi

Yılın Son Kitap Alışverişi Amazon’dan

Yılın Son Kitap Alışverişi Amazon’dan
Geçen hayal kırıklığı ile sonlanan BKM Kitap alışverişimde o kadar çok arkadaşım Amazon’u önerdi ki ben de hemen Amazon’un uygulamasını indirdim. Jane Austen Kitap Kulübü için aldığım bir kitap BKM tarafından iptal edilmişti. O kitap Amazon’da indirime girmiş. Yıl bitmeden almak istedim. Tabii yanlarına uzun zamandır merak ettiğim birkaç kitabı eklemeyi unutmadım.

*Isabel Allende uzun zamandır okumak istediğim bir yazar. Birçok blog arkadaşımda ve İnstagram hesabında yazarın kitaplarından övgüyle bahsedildiğini okudum. Ruhlar Evi, Blogger Kitap Kulübü’nün temmuz ayı kitabı. Japon Sevgili’yi de merak ettiğim için aldım.

*Bahçıvan Jane Austen Kitap Kulübü’nün mart ayı kitabı. İptal edilen kitabım buydu. Kapağına ve sayfalarına bayıldım. Çok seveceğim bir kitaba benziyor.

*Küçük Kadınlar’ı yıllardır okumak istiyordum. Hatta uzun zaman önce kütüphaneden ödünç almıştım ama ben okuyana kadar süresi dolduğu için başlayamamıştım. Sosyal medyada sürekli filminden sahneler paylaştıkları için artık okumam lazım dedim. Sonrasında filmini de izleyeceğim.

*Çok Hisseden Çocuk, sosyal medyada görüp merak ettiğim bir kitap

*Jodi Picoult’u ilk kez okuyacağım. Sevgili Sevim yazarı o kadar çok övdü ki mutlaka okumalıyım diyordum. Geçen günkü paylaşımında bu kitabı bütün annelerin ve öğretmenlerin okuması gerektiğini yazınca daha fazla bekleyemezdim. Yeni yılda mutlaka okuyacağım kitaplardan biri olacak.

Bu kitapları 18 Kasım 2022 tarihinde Amazon’dan 259,15 liraya aldım. Bundan sonra aldığım kitapların fiyatlarını da yazacağım. 

Aldığım kitaplar arasında okuduklarınız var mı? Beğendikleriniz? Önce bunu okumalısın dedikleriniz? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

NOT: Kitapların yanındaki sevimli bebek annem tarafından Zeynep’e hediye olarak alındı. Kızım bebeğin yüzüne bakmıyor ama ben çok seviyorum. Benim bebeğim oldu artık 😍

33 yorum:

  1. Hayırlı olsun yeni kitaplarınız. Bebek gerçekten çok tatlı, 6 yaşında kızım var önceleri abileri gibi araba oynar bebeklere bakmazdı ama şimdi böyle bebeklere bayılıyor. Sizinki kaç yaşında bilmiyorum ama belki de büyüyünce ilgilenmeye başlar. Tekrardan iyi okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz,
      benim kızım 3,5 yaşında. Dediğin doğru olabilir. Bu aya kadar asla bebekleri seven, onlarla oynayan bir çocuk değildi. Bu ay bayağı değişti. Bebeklerine bakıyor, onlarla evcilik oynuyor. Belki yaşı biraz daha büyüyünce sever.

      Sil
  2. Isabel Allende'yi bende merak ediyorum ama BKK okuması gelene kadar kendimi tutacağım. Bahçıvan'ın kapağı yandan gördüğüm kadarıyla bile harikaymış. :)
    Picoult'un Cam Çocuk'u sanki uzun zaman önce okumuştum ama hiç de emin değilim. Senin yorumlarına göre bakayım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      ben yazarın hiçbir kitabını okumadım. Benim için ilk olacak ama çok merak ediyorum.

      Sil
  3. Bende 15 tane kendime yılbaşı hediyesi aldım BKM den 700 tl ödedim, ama paketi açmadım. Elimdeki stok biraz tükensin açacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi,
      ne güzel. Bu yöntemi çok sevdim çünkü her seferinde en son aldığım kitabı okuyorum, evdekiler beklemeye devam ediyor. Bir dahaki sefere ben de böyle yapmayı deneyeyim.

      Sil
  4. 19 Dakika'yı ben de aynı şekilde merak edip aldım geçenlerde. :) Isabel Allende okunak istiyordum ama fırsat olmadı bir türlü. Güzel bir alışveriş olmuş, iyi okumalar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      iki yazar da okumadığım isimler ama uzun zamandır merak ediyorum. Beklentim büyük. Çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  5. Amazon'u çok sık kullanıyorum ve çok m memnunum.
    Allende'ye hastayım 💫 19 kitabını çok merak ediyorum ☺️
    Keyifle oku Şule'cim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satır Arası,
      çok teşekkür ederim Gülşah. Allende'yi gördüğüm bloglardan biri de sendin zaten :-)

      Sil
    2. İnşallah sende çok seversin. ☺️

      Sil
    3. Satır Arası,
      çok teşekkür ederim canım benim :-)

      Sil
  6. Ruhlar Evi yazarın ilk kitabı ve bence başyapıtıdır, seveceğinize eminim, okuduktan sonra filmini de izleyin derim. Isabel Allende en sevdiğim yazardır. Japon Sevgili ise aynı yazarın kitabı, Isabel Allende yazmış olmasa iyi kitap derdim ama yazarın tarzının çok dışındaydı, bir Allende kitabı olarak farklıydı. Küçük Kadınlar'ı kaç kez okudum sayamam, çocukluk idolüm Jo'nun ve kardeşlerinin öyküsü. Yetişkin yaşta çocukluk ya da ilk gençlikteki tadı alamayabilirsiniz ama şahane kitaptır, severseniz devamın da İyi Eşler ve Jo'nun Çocukları'nı da okuyun bence. Diğerlerini okumadığım için fikir beyan edemiyorum, iyi okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylak Dalı,
      güzel yorumunuz için teşekkürler. Küçük KAdınlar'ın devam kitabı da olduğunu bilmiyordum. Hemen not alıyorum.

      Allende çok sevilen bir yazar. Bu yüzden benim de beklentim büyük. Ruhlar Evi'nin filmi olduğunu bilmiyordum. Onu da not ettim. Kitabını okuduktan sonra filmini izleyebilirim.

      Sil
  7. allende müthiş, ruhlar evi nin filmi de çok iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      filmi olduğunu bilmiyordum. Kitaptan sonra onu da izlerim belki.

      Sil
  8. Ben bu sene yılbaşı hediyeleri kitap alışverişimi İdefix'ten yaptım. Küçük bir miktar da hediye paketi için ödedim. Kitapların çoğu kendim için :) Memnun kaldım İdefix'ten, o ara sanal kitap fuarı da vardı, indirimli aldım. Küçük Kadınlar'ın kitap ve filmini defalarca okuyup seyrettim. Son çekilen filmi değil ama bir öncekini. Çok çok severim, onu tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışınonur,
      son film kitaptan farklılaştığı için beğenmeyeni de çok. Önce eski uyarlamayı izlerim bulabilirsem.

      Kendine yılbaşı için kitap hediye etmek bloggerların sık yaptığı bir şeymiş. Yorumlardan öyle anlaşılıyor. Yılbaşı gelmeden kendime bir tur daha mı kitap alsam :-)

      Sil
  9. İlkay,
    Bahçıvan bayağı kalın ama yazı tipi ve içindeki boşluklar güzel. Yazarın kalemi de iyiyse okumak çok zor olmaz diye düşünüyorum.

    Ruhlar Evi en dikkat çeken kitap olmuş. Neredeyse her yorumda o var. Bu da merakımı artırıyor.

    Kız Kardeşim İçin'in filmini izlemiştim ben. Sonu şaşırtıcıydı gerçekten. Öyle bitmesini hiç beklemiyordum. Umarım yazarın kitabını da severim.

    YanıtlaSil
  10. Keyifli okumalar dilerim, amazon hiç denememistim, aklımda bulunsun, teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Cumhuriyetim,
      çok teşekkür ederim. Bir şans verin mutlaka.

      Sil
  11. çok harika kitaplar hepsi, Picoult'un bunu değil ama bir iki kitabını okumuştum, çok ilginç bir tarzı var, dağınık başlayıp sonda toparlıyor mu diyeyim, kitabı kapattığında aklındaki bütün sorular cevaplanmış oluyor :) keyifli okumaların olsun canım :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      bütün soruların cevaplanması güzelmiş. Teşekkürler canım :-)

      Sil
  12. bebek çok güzelmiş, kitaplar da çok güzele benziyorlar :) keşke hep indirim olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      keşke. O zaman istediğimiz kitapları istediğimiz zamanda alabilirdik.

      Sil
  13. Çok Hisseden Çocuk bu kitabı bende alacağım

    Aldığınız kitapların özetini içeren bir içerik atarsanız sevinirim hocam kolay gelsin iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dayı Yazar,
      maalesef özet yazmak için yeterli zamanım yok. Hatta bu sene kitap yorumu bile yazmayacağım, sadece hoşuma giden alıntıları paylaşacağım.

      Eğer otizmle ilgili bir kitap okumak istiyorsanız Çok Hisseden Çocuk'u tavsiye ederim yoksa okumasanız da olur.

      Sil
  14. Bahçıvan'ı merak ettim ben en çok. Isabel Allende'yi de yorumlardan ötürü merak etmeye başladım :) Ruhlar Evi ve Bahçıvan'ı okumak için kenara not düşüyorum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beş Senede Devrialem,
      Bahçıvan'ın kapağı çok tatlı. Oku beni diyor neredeyse :-)

      Sil
  15. Hiçbirini okumadım. Özellikle roman tercihlerimde çok fazla klasiklerin dışına çıkamadığımdan olacak. Size keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİTAPLARA KAÇANLAR,
      çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  16. Allande'yi seviyorum. Küçük Kadınlar 'ın ingilizcesini okumaya başladıydım bir ara , üçüncü sayfadayım sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      İngilizce okumak benim için imkansız. Çevirilerini okuyup sevsem yeter :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...