1 Aralık 2022 Perşembe

Kasım Çekilişimin Kazananı

Herkese merhaba. Her ay bloğumda bir çekiliş yapacağımı ve bloğuma gelen yorumlardan birine kitaplığımdan üç kitap hediye edeceğimi söylemiştim. Aralık ayına girdiğimiz için çekiliş sonlandı ve kasım ayının kazananı belli oldu. Kazanan:

Deniz

Oldu. Kendisini tebrik ediyorum. İletişim bilgilerini uzunderesule@gmail.com adresine gönderirsen haftaya kitaplarını gönderebilirim.

Bu çekiliş dediğim gibi bütün sene boyunca sürecek. Tabii ayda bir kişi kazanacak. Tek yapmanız gereken bloğumdaki yazılara yorum yazmak. Yaptığınız her yorum bir katılım hakkı kazandıracak. Eski yazılarıma yapılan yorumlar da sayılacak. Eğer bloğunuz yoksa yorum yazdıktan sonra isminizi yazarsanız sizi de çekilişe dâhil edebilirim. Ay sonunda çekilişle kim çıkarsa o kişiye kitaplığımdan kendi seçtiği üç kitabı hediye edeceğim. Yalnız çekiliş sadece yurt içi için geçerli ve çekilişi kazanan kişi bir ay içinde benimle iletişime geçmeli. Yoksa hakkını kaybedecek.

Bu sene bloğumda çok aktifim. Hâlâ yazmak istediğim çok fazla konu var. Umuyorum ki sık sık görüşeceğiz. Hoşça kalın.

29 yorum:

  1. Ne güzel bir düşünce, ne örnek bir davranış Şuleciğim. Tebrik ederim. Kitaplar dostluk köprüsü de kuruyor. Devamını dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız,
      elimden geldiğince her ay devam edeceğim. Çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  2. Aaa, ben 😊 çok sevindim. Şule hanım teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz,
      tekrar tebrik ederim. İletişim bilgilerini mail adresime bekliyorum. Oradan daha rahat haberleşiriz.

      Sil
    2. Tamam, bugunun biraz kosusturmasi vardi, gun bitmeden mail yazarim ins

      Sil
    3. Dün mail yazdım, umarım o sorunsuz ulaşmıştır size

      Sil
    4. Deniz,
      ben de cevap yazdım :-)

      Sil
  3. Keyifli okumalar dilerim, kazananı tebrik ederim:)))

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim kazanan arkadaşı, uzun süredir devam ediyor çekiliş takdir ediyorum seni de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      elimden geldiğince devam edeceğim :-)

      Sil
  5. Bir ayı daha devirdik demek. Tebrik ediyorum kazanan arkadaşımızı. :)

    YanıtlaSil
  6. tebrik ederim ben de kazananı :) bir gün ben de kazanacağım :) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın? Belki aralık ayında yeni yıl hediyesi niyetine siz kazanırsınız :-)

      Sil
  7. Deniz'i tebrik ederim, keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  8. ayy deniz çok eskilerden arkadaşımıız :)

    YanıtlaSil
  9. Kazanan arkadaşımızı tebrik ederim, bu güzel etkinlik için teşekkür ederiz Şule'cim:)

    YanıtlaSil
  10. Kazanan arkadaşı tebrik ederim, bol okumalı günler dilerim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...