12 Aralık 2022 Pazartesi

12.12.2022 Sizce de Hayatını Değiştirmek İçin Çok Uygun Bir Tarih Değil mi?

Açıkçası ben öyle düşünüyorum ve bugün kendim için uzun zamandır değiştirmek istediğim bir durumla ilgili bir adım attım. Bu yazı şimdilik bu hâliyle kalsın, ilerleyen zamanlarda tekrar dönüp hatırlarız J

Hadi bugün siz de kalan hayatınız için bir şey yapın ya da yapmaya karar verin ve harekete geçin. Dünyanın en üşengeç insanı ben bile değişmeye çalışıyorsam eminim siz çok daha büyük işler başarırsınız.


31 yorum:

  1. Çok güzel bir tarih gerçekten de :)

    YanıtlaSil
  2. Söz konusu tarihin farkına bile varmadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun;
      ben bugün bir iş için randevu almıştım. Bu yüzden dikkatimi çekti. Yoksa belki ben de fark etmeyebilirdim.

      Sil
  3. Dün bir şey için tarihi not alırken baktım saat de 12.12 idi. :) Değişik bir tarih gerçekten, kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Zararlı alışkanlıkları uğurlayabiliriz belki :)

    YanıtlaSil
  5. hayal panosu mu yaptın? hayırlısı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi,
      hayır ama kafamda güzel şeyler planlıyorum :-)

      Sil
  6. Güzel yeni başlangıçlara o zaman.)))

    YanıtlaSil
  7. Tarih güzel. Bende takvimde görünce bir mutlu olmuştum. Her ne yaptıysan helal olsun. :D Ben valla tarihi beklemeden gittim yaptım büyük bişey ehliyet almak için kursa kaydoldum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      ne güzel. Senin adına sevindim. Umarım ehliyetini alır ve araba kullanırsın. Ben ehliyetimi on sene önce aldım ama henüz araba kullanma seviyesine gelemedim :-( 2023 yılı hedeflerimden biri de arabayla trafiğe çıkabilmek olsun o zaman :-)

      Sil
  8. Çok güzel bir tarih:))) Bence ne yaptıysan iyi ki yapmışsın derim:))) Fazla düşününce olmuyor:)
    Bu tarih bana yıllarca mağazacılık yaptığım için Mağazacılar Günü'nü hatırlatıyor, kutlardık hep:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      öyle mi? Daha önce duymamıştım. Bir şey daha öğrenmiş oldum sayende :-)

      Sil
  9. Süper Şule'cim hadi ben de bugün yapayım:))

    YanıtlaSil
  10. Bu tarihi tutturamadım ama bugünden itibaren kırk gün aralıksız yapmak üzere bir hedef belirledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışınonur,
      süpersin. Yeni kararlar için neden yeni yılı bekleyelim ki?

      Sil
  11. Ben bir kaç ay önce buna benzer birşey yaptım, hala artçılarını yaşıyorum. Konfor alanından çıkıp hayatımızın iplerini elimize almak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz,
      kesinlikle. Ben de artık bu düşüncedeyim.

      Sil
  12. hadi hayırlı olsun sana o zaman olsun istediğiin :)

    YanıtlaSil
  13. tarihi kaçırmışım ama bugün yine bir definasyon süreci başlatasım var zira almış başını gidiyor karbonhidratlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      en azından düzenli spor yapıyorsun. Çok takdir ediyorum seni.

      Sil
    2. düzenli spor yapmasam var ya, benim halim çok fena Şule :) nasıl hızlı kilo alınır diye bir kitapçık olsa ilk sayfaya beni basarlar :D

      Sil
    3. Kitap Eylemi,
      o zaman spora devam :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...