1 Şubat 2023 Çarşamba

Ocak Çekilişimin (Ve son Çekilişimin) Kazananı

Herkese merhaba. Bloğuma gelen yorumlardan çekilişle seçtiğim bir kişiye kitaplığımdan üç kitap hediye ediyordum. Bu ayın kazananı:

Duygu Emanet

Oldu. Kendisini tebrik ediyorum. İletişim bilgilerini uzunderesule@gmail.com adresine gönderirsen haftaya kitaplarını gönderebilirim.

Başlıkta da dediğim gibi bu çekilişlere şimdilik son veriyorum. Bloğumda eskisi kadar aktif olamayacağım. İleride zaman ve imkan sorunum çözüldüğünde yine burada sık sık görüşürsek bu çekilişleri yeniden yaparız.

Yeni yazılarda görüşmek üzere.

25 yorum:

  1. Ayrı kalacak olmana üzüldüm, her şey çözülür İnşallah. Görüşmek üzere. :)
    Çekiliş konusunda şanslıyım sanırım. Teşekkürler. 😊

    YanıtlaSil
  2. Duygu'yu tebrik ediyorum. :)
    Çekilişleri bilmem ama yazılarını özliycem, çok açma arayı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de dönmeyi çok istiyorum ama henüz zamanı gelmedi. Mutlaka döneceğim :-)

      Sil
  3. Duygu Hanımı tebrik ediyorum. Keyifle okusun kitaplarını.
    Şule Hanım, size de kolaylıklar diliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere, mutlu kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. görüşmek üzere :-)

      Sil
  4. ay pekiiii çok uzun kalma burdan uzaktaaa :)

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmeden geri gelirsiniz umarım
    Duygu Emanet'i tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Duygu'nun kazanmasına çok mutlu oldum, tebrik ederim:)))
    Umarım her şey yolundadır ve iyisindir...

    YanıtlaSil
  7. kazanan arkadaşı tebrik ediyorum, ve yine yeni çekilişlerini sabırsızlıkla beklediğimi söylemeden geçemiyorum, özleneceksin Şule'ciğim, lütfen çok uzamasın dönüşün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın Eylem. Mutlaka döneceğim. Buraya yazamıyorum ama sizi okuyorum. Sevgiler :-)

      Sil
  8. Duygu'yu tebrik ederim.... Şule'cim sen nasılsın? Her şey yolundadır umarım...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      iyiyim çok şükür Eren. İş güç uğraşıyoruz. Bloğuma yazamasam da sizleri okumaya devam ediyorum. Sevgiler :-)

      Sil
  9. biraz geç oldu ama Duygu Emanet'i tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim canım İlkay. Çok şükür iyiyiz.

    YanıtlaSil
  11. Şulecim , iyisin değil mi ? Öptüm seni.

    YanıtlaSil
  12. Bu çekilişe katılmak isterdim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...