6 Temmuz 2015 Pazartesi

BİTENLER – 1

     Herkese merhaba. İlk kez “Bitenler” yazısı yazacağım. Ben makyaj yapmıyorum. Cilt ve saç bakımı konusunda da çok iddialı değilim ama belki yazdıklarım birilerine fikir verir diye yazmak istedim. Ayrıca bu yazılar belki beni “Şunu da bitireyim, bunu da yazayım.” diye ürün kullanımında daha istikrarlı hale getirir. Ayrıca bu yazıları büyük ihtimalle her ay yazamayacağım, ürünleri biriktirdikçe yazarım. Gelelim ilk yazımda yazacağım ürünlere:

kozmetik ürünleri

1.Elidor Normal Saçlar İçin Besleyici Bakım Kremi: Her banyoda saç kremi kullanıyorum. Yoksa saçlarımı açmak ciddi bir soruna dönüşüyor. Saç kremi konusunda da her zaman tercihim Elidor olmuştur (Bu ay Elseve’e bir şans vereceğim). Siz de banyodan sonra saçlarınızı kolayca taramak ve bir saç kremi kullanmak istiyorsanız Elidor’u tavsiye ederim.

2.Loreal Elseve Renk Koruyucu Bakım Şampuanı: Elseve şampuanını bir arkadaşım tavsiye etmişti. İlk kez bu şişeyi kullandım ve çok memnun kaldım. Size de tavsiye ederim ama şunu söylemeliyim. Çam terebentin yağının saça iyi geldiğini duyduğum için bu yağdan bir miktar şampuanın içine karıştırmıştım. Bu durumda şampuan mı çok iyiydi, çam terebentin yağı mı çok iyiydi bilemiyorum. Bu yüzden hangi şampuanı kullanıyorsanız kullanın ama çam terebentin yağını da deneyin.

3.Totex Besleyici Saç Bakım Spreyi: Bu ürünü ilk olarak kuaförlerde görmüştüm. Evde canla başla açmaya çalıştığım saçlarım kuaförde bu spreyden iki fısfıs yiyince kolayca taranıyordu. Ben de gidip bir kutu aldım ve çok memnun kaldım. Tavsiyemdir.

4.Head&Shoulders Kepeğe Karşı Etkili Şampuan Tester: Cosmopolitan dergisinden gelen bu tek kullanımlık şampuanın etkileri hakkında yorum yapamam. Sadece kokusunun çok hoş olduğunu söyleyebilirim. Paketi yırtar yırtmaz etrafa hoş bir koku yayıldı.

5.Oriflame Genital Bölge Temizleme Jeli: Genital bölge temizliğinde sabundan başka bir şey kullanmayın diyorlar ama ben bu jeli denemek istemiştim. Çok hoş bir kokusu vardı ve insana güzel bir temizlik hissi veriyordu ama sanırım bir daha almadan önce iyice araştıracağım. Sağlık açısından bir sorun yaşamak istemiyorum.

6.Nivea Portakal Çiçeği Özlü Duş Jeli: Nivea benim favori markalarımdan biridir. Bu yüzden bu duş jelini hiç düşünmeden almıştım ama memnun kalmadım. Ne kokusu güzeldi, ne insana temizlendiğini hissettiriyordu ne de kalıcı bir etkisi vardı. Nivea’yı hâlâ seviyorum ama duş jeli olarak bir daha tercih etmeyeceğim.

7.Nivea Men Pudrasız Okyanus Özleri Deodorant: Bu, eşimin deodorantı. Kendisi ürün hakkında bir yorum yapmadı J Benimkilerin arasına karışmış. Geçiyorum.

8.Nivea Yasemin Çiçeği Özlü Pudrasız Deodorant: Nivea deodorantlarını severim ama bu kutuyu sevmedim çünkü mükemmel deodorantımı buldum. Bir sonraki maddeyi okuyun lütfen.

9.Nivea İnvisible Deodorant: Arkadaşlar ben favori deodorantımı buldum. Daha iyisi çıkana kadar bu ürünle devam edeceğim. Ter kokularını örtmede ve insana kuru hissettirmede çok iyi. Denemenizi öneririm.

10. Rosense Gülsuyu: Geçen gün Benim Tutkum bu gülsuyu ile ilgili bir yazı yazdı. O yazıda ve altındaki yorumlarda herkes gülsuyunun faydalarıyla ilgili hemfikirdi. Maalesef ben bu ürünü düzenli kullanamadım. Bu yüzden cildimde bir etkisini göremedim. Ürünün son kullanma tarihi geçtiği için atmak zorunda kaldım. En kısa zamanda yenisini alıp düzenli şekilde kullanmak istiyorum.

11.Oriflame Lavanta Kolonyası: Lavanta kokusuna bayıldığım için aldım bu kolonyayı ama şöyle bir sorun çıktı: Ben kolonya sevmiyorum J Ben de bu kolonyayı oda parfümü boşaldıkça ( O da lavantalıydı) içine döktüm, oda parfümü olarak kullandım. Oda parfümünden daha kalıcı olduğunu ve güzel koktuğunu söyleyebilirim. Kolonya seviyorum, kullanırım diyorsanız kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün.

12. Avon Göğüs Bölgesi İçin Toparlayıcı / Sıkılaştırıcı Jel: Bu jelin verdiği vıcık vıcık hissi sevmediğim için ürünü bitirmeden atıyorum.

13. Parfüm: Bu parfümü bana bir arkadaşım vermişti. Kokusu çok hoşuma gitti ama parfümün adını bilmiyorum L Eğer biliyorsanız lütfen yazın. Tekrar alabileceğim bir ürün.


     İlk bitenler yazımda bitirdiğim ürünler bunlardı. Hiç cilt ve vücut ürünü olmadığını fark etmişsinizdir. Maalesef bu ürünleri düzenli kullanmada sorun yaşıyorum ama artık değişmem gerektiğinin farkındayım. Yaş ilerledikçe cilt daha çok bakım istiyor. Daha fazla geç kalmadan, çok geç olmadan kendimle daha çok ilgilenmeliyim ve ilgileneceğim de. Bir dahaki bitenler yazımda bol bol cilt ve vücut ürünleri yazabilmek umuduyla. Şimdilik hoşça kalın. Görüşmek üzere. 

10 yorum:

  1. head and shouldersın bademli şampuanını kullanın derim saçları çok güzel besliyor bende kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek kullanımlık olduğu için etkisini anlayamadım ama kokusu hoşuma gitti. Şu an bana uzun süre yetecek kadar şampuanım var ama alacağım zaman bu tavsiyeniz aklımda olacak. Yorum için teşekkürler.

      Sil
  2. Merhaba :)
    Blogunuzu bir keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım.İlginizi çekerse bana da beklerim.Sevgiler..
    http://somurtkansirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Öncelikle hoşgeldiniz. Şu an bir turda olduğum için zaman ve internet sıkıntım var. Eve gider gitmez yani haftaya blogunuza konuk olacağım. Şimdiden isminizi çok sevdim ☺

      Sil
  3. sulecıgım cılt ıcın sadece thermal su yeterlı bır de nemlendır tamamdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avene'nin termal suyunu alacağım en kısa zamanda. Birçok kişiden olumlu yorum duydum ama henüz alamadım. Sen hangi markayı kullanıyorsun?

      Sil
  4. Avené güneş kremini ısrarla herkese öneriyorum. Hem nemlendirme özelliği oldugu için cildi de düzenli kullanımla pürüzsüzleştiriyor. ;) yaşlaniyoruz kendimize bakmak lazim ( diyene bak!) :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam o zaman onu da alırım. Zaten güneş kremi 1 sene kullanılıyormuş. Seneye inşallah. Ben de bundan sonra dikkat etmeye çalışacağım ama maalesef insan kolay değişmiyor 😣

      Sil
  5. blogunuzu takibe aldım banada beklerim
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...