18 Ekim 2014 Cumartesi

TAMAMLA BİZİ EY AŞK

     Ali Poyrazoğlu konuşmasını sevdiğim bir adam. Kendini dinletiyor (Zaten yıllarca radyo programı yapmış.) Konuştuğunda saatlerce dinleyebilirim onu hiç sıkılmadan. Ne var ki konuşmasındaki sürükleyiciliği kitabında bulamadım. Belki de beklentim büyüktü ama kitabı okurken bazı bölümlerde (özellikle başında) sıkıldım. Kitap kişisel gelişim kitabı gibi başladı. Zaten kişisel gelişim kitaplarını da sevmem.

     Ama ne zaman Ali Poyrazoğlu anılarından, özellikle de Müjdat Gezen, Savaş Dinçel, Mustafa Alabora, Rutkay Aziz, Tarık Akan vb. arkadaşlarıyla olan maceralarından bahsetmeye başladı o zaman acayip keyif aldım. Yüzümde büyük bir gülümsemeyle okuduğum bu bölümler çok eğlenceliydi. Bir yandan arkadaşlıklarına gıpta ettim bir yandan da keşke Ali Poyrazoğlu sadece arkadaşlarıyla olan anılarını anlatsaydı diye düşündüm. İşte o zaman bu kitaba bayılırdım.

     O zaman ben en kısa zamanda Ali Poyrazoğlu'nun anı kitaplarını alıp okuyayayım.

2 yorum:

  1. ali poyrazoğluuuu okuduydum başka kitaplarınııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      ben sadece bunu okudum. Diğer kitaplarını hiç bilmiyorum. Eğer denk gelirse okumak isterim.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...