23 Ekim 2019 Çarşamba

Ben Çekiliş Kazandım 😊

sule uzundere blog

Yazımodern bloğunun sahibi sevgili Işın Onur, bloğunun 4.yılı için bir çekiliş düzenlemişti. Ben de hediyelere bakıp “Ne güzel hediyeler, keşke benim olsa.” demiştim. Sanırım dua saatime denk gelmiş, çekilişi ben kazandım.

John Steinbeck, Fareler ve İnsanlar ile İnci kitabını okuyup kalemine hayran kaldığım bir yazar. Uzun zamandır diğer kitaplarını da okumak istiyordum ama kısmet olmamıştı. Onun kitabını kazandığım için çok mutluyum. Tatlı Perşembe, Sardalye Sokağı kitabının devam kitabıymış. O kitabı edindikten sonra ikisini de okumak istiyorum.

Özdemir Asaf aşina olduğum bir isim ama hiçbir kitabını okumamıştım. Onunla tanışacağım için mutluyum.

Kaleme ve not defterine bayıldım. Defteri kullanmaya başladım bile.

Tekrar teşekkürler Işın. Daha uzun yıllar burada görüşebilmek dileklerimle. 😊

Not: Hediyelerimi hemen kullanmaya başladığım için güzel bir fotoğraflarını çekemedim. Bu yüzden Işın'ın çekilişi duyururken kullandığı fotoğrafı paylaştım. 

29 yorum:

  1. Hediyeler güzelmiş Tebrikler. Fareler ve İnsanlar ile İnci ve tabi ki Gazap Üzümleri en çok sevdiğim kitaplardandır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİTAPLARA KAÇANLAR,
      teşekkürler. Gazap Üzümleri kitaplığımda okunmayı bekliyor. Ben de çok merak ediyorum.

      Sil
  2. çok iyi ya , keyfin bol olsun, şansın daim olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      teşekkürler Eylem. İnşallah :-)

      Sil
  3. Ne güzel olmuş, şansın hep yaver gitsin :)) Keyifli okumalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      teşekkürler. İnşallah :-)

      Sil
  4. Aaa Tatlı Perşembe'nin devam kitabı olduğunu bilmiyordum ama seni bir kitaba daha taşıdığına sevindim :)) Kitap yorumlarını ilgiyle bekliyorum, ben de merak ettim. Burada bağımızın kopmamasını ben de içten diliyorum. Güle güle kullan, keyifle oku, şansın daim olsun. Selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışınonur,
      yazarı sevdiğim için zaten bütün kitaplarını okuma planım vardı. Sen bir kitapla katkıda bulunmuş oldun :-)

      Tekrar teşekkür ederim. Buralarda hep görüşmek üzere :-)

      Sil
  5. Oooo şahane, iyi günlerde kullan ve oku diyorum o zaman ♥

    YanıtlaSil
  6. Oh ne güzel keyifli okumalar şimdiden :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir set... ben böyle aktivitelere katıl(a)mıyorum... Sizi tebrik ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yesillenirimblog,
      ben de özellikle arayıp katılmıyorum ama takip ettiğim blogların çekilişlerini de kaçırmıyorum. Teşekkürler :-)

      Sil
  8. Ayy ne güzel. İyi günlerde oku canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  9. İlkay Özgür,
    teşekkürler İlkay :-)

    YanıtlaSil
  10. Şansın daim olsun, keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  11. Tebrik ederim. Kitaplarınızı keyifle okuyun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En Nefis Tariflerim,
      çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  12. ay süpermiş Şule'cim çok tebrik ederim güle güle oku, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      çok teşekkür ederim Eren. Sevgiler :-)

      Sil
  13. Tebrikler ve keyifli okumalar. :)

    YanıtlaSil
  14. Hepsi harika keyifle oku , kullan canım :) Ben de bir ara çekilişlere çok katılırdım kazanmışlığımda var ama şu aralar takip edemiyorum maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayeldamlası,
      çok teşekkür ederim. Ben sadece takip ettiğim kişilerin çekilişine katılıyorum. Bu yüzden az çekilişe katılmış oluyorum. Kazanınca da çok seviniyorum :-)

      Sil
  15. Ne güzel, şansın hep açık olsun :) hediyerler de şahane..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgi,
      çok teşekkür ederim Ezgi'cim. Hediyelere ben de bayıldım. Çekiliş kazanmama ayrı hediyelere ayrı sevindim :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...