30 Ekim 2019 Çarşamba

Kitap Ağacı Adana Grubuna Katılmak İster Misiniz?

Sule Uzundere Blog

2015 yılında Doğu görevim bitti, memleketim Adana’ya döndüm. Adana’daki arkadaşlarımın çoğu iş ve evlilik gibi nedenlerle başka şehirlerde yaşamaya başlamışlardı. Hem yeni arkadaşlar edinmek hem de okuduğum kitapları konuşabileceğim, tartışabileceğim bir topluluğun içinde olmak için Kitap Ağacı Adana grubuna katıldım ve bu sene grupla dört yılım bitti, beşinci yılıma başlıyorum.
Sule Uzundere Blog
Kasım 2015. Ekiple ilk buluşmam.
Ankaralı bir grup arkadaşın kurduğu Kitap Ağacı, şu an Türkiye’deki şehirlerin yarısından fazlasında aktif olarak faaliyet gösteriyor. Sizin şehrinizde olup olmadığını öğrenmek için grubun İnstagram sayfasını buradan takip edebilirsiniz.
Sule Uzundere Blog
Kitap fuarındayız
Biz ayda bir toplanıyoruz ve ortak seçtiğimiz kitabı tartışıyoruz. Bu kitap bazen bir Dünya klasiği bazen Türk klasiği bazen de günümüz yazarlarının beğenilen kitaplarından biri oluyor. Özellikle günümüz yazarlarını keşfetmemde Kitap Ağacı’nın inanılmaz bir etkisi oldu. Nermin Yıldırım, Seray Şahiner, Şebnem İşigüzel, Ömür İklim Demir gibi çok sevdiğim kalemleri bu topluluk sayesinde tanıdım. Hayatımı değiştiren ve en sevdiğim kitapların başında gelen Tatar Çölü de yine grupla yaptığımız bir okumaydı.
Sule Uzundere Blog
Cemal Battal buluşmamız
Grubumuzda bazen yazar da ağırlıyoruz. Okuduğumuz kitabı yazarıyla tartışmak ayrı bir keyif.
Sule Uzundere Blog
Serkan Türk buluşmamız

Tabii yıllardır bir arada olmanın verdiği bir samimiyet var. Bazen ev toplantıları yapıp sohbeti kitapların dışına çıkardığımız da oldu J
Sule Uzundere Blog

Aramıza yeni arkadaşlar katılmaya devam ediyor. Geçen toplantıda üç kişi katıldı aramıza. Bu toplantıda neden siz de katılmayasınız? Adana’da yaşayan bütün kitapseverleri bekliyoruz. Bu ay cumartesi günü saat 14.00’te Pina Kitap Kafe’de toplanıyoruz. İletişim için İnstagramdan @gokselsemiz hesabıyla iletişime geçebilirsiniz. Bu ay Jack London’dan Martin Eden’i konuşacağız. Toplantıyı size geç duyurduğum için kitabı okuyamamış olabilirsiniz. Hiç sorun eğil. Gelin tanışalım, daha güzel nice kitaplar okuruz beraber.

NOT: Kafenin yeri Google haritalarda yanlış gösteriliyor. Doğru adres için de arkadaştan bilgi alabilirsiniz. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

14 yorum:

  1. Martin Eden'i geçen ay okudum ve çok beğendim. Umarım "Kitap Ağacı" okuma gurubunuz da beğenerek okur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİTAPLARA KAÇANLAR,
      ben bu ayki toplantıya katılamadım maalesef ama kitap okuma listemde. Bir gün mutlaka okuyacağım inşallah :-)

      Sil
  2. Askerliğimi 2018 yılında memleketiniz de yaptım keşke tekrar Adana'da olabilsem katılırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökhan Akif,
      güzel yorumunuz için teşekkürler :-)

      Sil
  3. Grubunuz çok sempatik görünüyor, Adanalı arkadaşlar kaçırmamalı :))
    (Az önce yorumum yarım kaldı ama yarım haliyle gitti mi anlamadım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      yok yarım yorum gelmedi :-) Güzel yorumun için teşekkür ederim Salıncak :-)

      Sil
  4. ne kadar güzel bir grupsunuz gerçekten Şule'cim maşallah çok keyifli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      çok teşekkür ederim Eren. Gerçekten toplantılar çok keyifli geçiyor :-)

      Sil
  5. Canım Eskişehir'de böyle bir grup var mı? Biliyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      canım Kitap Ağacı'nın sayfasına baktım ama göremedim. İstersen İnstagram'dan grup yöneticilerine sorabilirsin. Eğer yoksa Eskişehir'deki topluluğu sen kurabilirsin :-)


      https://www.instagram.com/kitapagaci/

      Sil
  6. Biz de Instagram sayesinde tanistigimiz bir kac arkadaş toplu kitap okuyoruz çok.cok keyifli oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SevKoz,
      değil mi? Okuduğun kitabı uzun uzun konuşmak gibisi yok :-)

      Sil
  7. Ne kadar güzel bir etkinlik!.. Her kente lâzım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali Demiral,
      bir ara ülkenin yarısında yapılıyordu ama pandemiden sonra çoğu dağıldı ne yazık ki.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...