3 Haziran 2020 Çarşamba

Blog Çekilişimin Kazananı

Sule Uzundere Blog

Bloğumun 7.yılı şerefine yaptığım çekilişte bana çok güzel filmler önerdiniz. Hepinize çok teşekkür ederim. Önerdiğiniz filmlerden izlemediklerimin hepsini izleme listeme ekledim. Allah ömür verirse hepsini izlemek istiyorum.

Çekilişi kazanan şanslı üç kişi Şeyma Nil, Satır Arası ve Tarih-i Umumi oldu. Arkadaşları tebrik ediyorum. uzunderesule@gmail.com adresine iletişim bilgilerinizi bekliyorum. Sizlere kütüphanemden ikişer kitap hediye edeceğim.

Yeni yazılarda görüşmek üzere.

14 yorum:

  1. Sosyal medyada bu zamana kadar o kadar çekilişe katıldım ancak bir kere bile çıkmadı. Hiç mi yüzüm gülmez diyordum. Bu çekiliş gerçekten mutlu etti beni. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarih-i Umumi,
      tekrar tebrik ederim. Yalnız bana ulaşmanız lazım ki kitapları size gönderebileyim. Lütfen suleuzundere@hotmail.com adresine iletişim bilgilerinizi mesaj atın.

      Sil
    2. Şule hanım ben size mail attım ancak attığım maili görmediniz yada maillerim size iletilmiyor sanırım. Siz bana mail atabilir misiniz rica etsem.
      cenkmurat.mc@gmail.com

      Sil
    3. Tarih-i Umumi,
      dediğiniz adrese mail attım. Oradan iletişime devam edebiliriz.

      Sil
  2. Tebrikler 😊 emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizkaldım,
      güzel yorumun için ben teşekkür ederim :-)

      Sil
  3. kazananları tebrik ederim, tekrar mutlu yıllar Şule'cim:)

    YanıtlaSil
  4. Tatlı Tartlı,
    onlar adına ben teşekkür ederim çünkü kazandıklarının pek farkında değil gibiler :-)

    YanıtlaSil
  5. İlkay Özgür,
    onlar adına ben teşekkür ederim çünkü kazandıklarının pek farkında değil gibiler :-)

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun :) tebrik ederim çekilişi kazananları. blogunun yıl dönümünde çekiliş yapman çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı Diyarlar,
      bir alışkanlık oldu artık. Benim için de takipçilerim için de eğlenceli oluyor.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...