27 Şubat 2020 Perşembe

Dümdüz Mim (Mimlendim #40)

Sule Uzundere Blog.

Sevgili İlkay’ın bloğunda çok sade ama çok güzel bir mim gördüm. Hemen yapmalıyım dedim. Mimi sevgili Edischar başlatmış. Arkadaşlarımın isimlerine tıklayarak cevaplarını okuyabilirsiniz.

-3 tane film önersen hangilerini önerirsin?
Mary and Max:Çocuklar için değil yetişkinler için animasyon.
The Fall: Görsel şölen.
Bir Zamanlar Anadolu’da: Türk sinemasının başyapıtı. Son dönem filmler içinde değil tüm zamanların en iyilerinden. Nuri Bilge Ceylan’ı tanımak isteyenler bu filmi izlemeli.

-3 tane kitap önersen hangilerini önerirsin?
Sana Söyleyemediğim Her Şey: İsmi ve kapağı sizi yanıltmasın. Bir aile dramı ve sizi derinden sarsacak.
Tatar Çölü: Eğer hayatımı bir kitap değiştirecekse o kitap Tatar Çölü’nden başkası olamaz.
İçimdeki Müzik: Yakın zamanda okudum ve çok beğendim. Detaylı incelemesini önümüzdeki günlerde yazacağım.

-3 tane dizi önersen hangilerini önerirsin?
House: En sevdiğim drama.
Malcolm In The Middle: İzlediğiniz, izleyebileceğiniz en komik dizi olabilir.
İşler Güçler: Türk dizi sektörünün yüz akı. Özellikle dizi ve film dünyasını takip eden, ilgi duyan herkes izlerken çok eğlenecektir.

-3 tane şarkı önersen hangilerini önerirsin?
Taner-Aynı Perde: Yaşasın 90’lar
Ünlü-Rüya: Klibiyle beraber izlenip dinlenmeli.
Bee Gees: Stayin Alive: Bu şarkıda dans etmeyen bizden değildir.

-Bugüne kadar gittiğin en güzel mekanlardan bir veya birkaç tane önerir misin?
Artvin-Karagöl
Rize-Zilkale
İstanbul-Yerebatan Sarnıcı
Ankara-Anıtkabir

-1 tane Youtube kanalı önerir misin?
3Y1T.  Muhabbetleri inanılmaz sardı. Keşfettiğim günden beri onları izliyorum. Kısa sürede üç yıllık videoyu bitirdim 😆

-1 tane İnstagram kanalı önerir misin?
Moviegraf. Sinema ile ilgilenen herkesin beğenerek takip edeceğine eminim.

Benim yaparken çok eğlendiğim bir mim oldu. Size güzel tavsiyeler verdiğimi düşünüyorum. Umarım işinize yararlar. Ben de sizden tavsiye alsam güzel olur. Mimi seven herkes davetlimdir. Cevaplarınızı bekliyorum. Bloğunuzda mimi yaparsanız yorum olarak belirtin lütfen, okumak isterim. Yeni yazılarda görüşmek üzere. Hoşça kalın.

9 yorum:

  1. Tatar Çölü'nü okuma listeme alıyorum. Değişim getiren kitapları severim. Mim'in ne olduğunu bilmiyorum ama işime yarar bir mim yaptığın için teşekkür ederim 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nu,
      güzel yorumun için ben teşekkür ederim. Mim, anket gibi bir şey. Bloğunda bazı soruları cevaplıyorsun ve blogger arkadaşlarını davet ediyorsun. Eğer bu mim hoşuna gittiyse sen de bloğunda yapabilirsin.

      Sil
  2. filmleri mutlaka izleyeceğimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnizamaozgur,
      umarım seversin. İzlersen yorumlarını bana da yaz lütfen.

      Sil
  3. Tatar Çölü kitabını okumak istiyorum...Keyifli bir mim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı,
      benim en sevdiğim kitaplardan biri oldu. Herkese öneriyorum. Umarım sen de seversin.

      Sil
  4. Bir Zamanlar Anadolu'da yönetmen izlediğim en iyi filmdi bence, gerçi ben çok geç izledim ama olsun. Mayıs Sıkıntısı'nı izledim geçenlerde, adını çok beğendiğim için onu seçtim, etkileyiciydi. Kitap tercihlerine de katılıyorum, sadece İçimdeki Müzik'i okumadım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      İçimdeki Müzik'i ben de çok yeni daha geçen ay okudum ve çok sevdim, çok etkilendim. Mutlaka okumalısın. Beğeneceğine eminim.

      Sil
  5. İlkay Özgür,
    okuduğum günden beri Tatar Çölü'nü herkese tavsiye ediyorum. Özellikle her şeyi erteleyen, bir şeyleri başarmak için bekleyen kişilerin mutlaka okuması lazım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...