3 Haziran 2021 Perşembe

Blog Çekilişimin Kazananı

 

Blog Çekilişimin Kazananı
Herkese merhaba. Bloğumun 8.yılı şerefine yaptığım çekilişte bana çok güzel diziler önerdiniz. Hepinize çok teşekkür ederim. Önerdiğiniz dizilerden izlemediklerimin hepsini izleme listeme ekledim. Allah ömür verirse hepsini izlemek istiyorum.


Çekilişi kazanan şanslı kişi Gizem Gündüz oldu. Kendisini tebrik ediyorum. uzunderesule@gmail.com adresine iletişim bilgilerini bekliyorum. Kendisine kütüphanemden üç kitap hediye edeceğim.

Kazanamayanlar üzülmesin. Her ay bloğuma yorum yapan kişilerden birine üç kitap hediye ediyorum. Yazılarımı okuyup yorum yazdığınız müddetçe kazanma şansınız var. 


Yeni yazılarda görüşmek üzere.

13 yorum:

  1. Kazananı tebrik ederim, keyifli okumalar dilerim:)))

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ediyorum kazanan arkadaşı 😊🎉

    YanıtlaSil
  3. Yaa ben kazanmışım. O kadar mutlu oldum ki. İletişim bilgilerimi yolladım size :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Gülsüm,
      belki bir dahakine sen kazanırsın. Yorum yaptığın sürece her ay bir şansın var. Vazgeçme bence :-)

      Sil
  5. kazananı tebrik ederim, harika bir etkinlik gerçekten Şule'cim emeğine ssağlık:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...