20 Şubat 2022 Pazar

10 FİLM YORUMUM

Herkese merhaba. Geçen sene izlediğim filmlerin yorumlarını hâlâ bitiremedim. Nisana kadar yazabildiğim kadarını yazıp yazamadıklarımı bırakacağım. Ne kadar olursa artık. Bu arada en iyilerini en sona sakladım. En beğendiğim filmleri en son 22’ye düşürebildim. Onları da iki farklı yazıda paylaşmak istiyorum. Sinema dolu günler bizi bekliyor yani J

Kısa kısa da olsa söyleyecek bir şeyimin olduğu filmleri bloğuma yazmak istiyorum. Böylece size fikir verebilirim, ben de yıllar sonra bloğuma baktığımda bu filmler hakkında ne düşünmüşüm görebilirim. Hazırsanız başlayalım.

ŞEKERPARE
ŞEKERPARE

Filmi anlatmama gerek yok, izlemeyenler varsa bile herkes az çok biliyordur. Netflix’te karşıma çıkınca oturup baştan sona izledim. Hafta sonu kahvaltılarınız ya da akşam yemekleriniz için güzel bir eşlikçi olabilir. Söylemeden geçemeyeceğim, Yaprak Özdemiroğlu bu filmde ne kadar güzel. Su gibi.

LOVE HARD

LOVE HARD

Bu film yılbaşında geçiyor ve yılbaşına yakın bir zamanda çıkmıştı. Romantik komedi seven bünye anında izlemek istedi tabii. Çok daha iyi olabilecekken kötü cast seçimine kurban gitmiş film. Tamam, her şey dış güzellik değil mesajı güzel ama en azından âşık çiftimizin arasında uyum, elektrik, çekim vs. ne derseniz ondan olsaydı. İkisinden arkadaş, dost, kanka olur ama âşık olmaz maalesef. Filmdeki abi karakteri çok iyiydi, onu da söylemeden geçmeyeyim.

LAST CHRİSTMAS

LAST CHRİSTMAS

Yine yılbaşı romantik filmlerinden biri. Ejderhaların annesi Emilia Clarke’ı şapşal bir rolde izlemek isteyenler için iyi bir tercih. Bu arada bir rol insanı ne kadar farklı gösterebiliyor. Centilmen filminde nefret ettiğim Henry Golding’in bu filmde ideal erkek olması ve benim ikisinin aynı kişi olduğunu filmden sonra yorumları okurken fark etmem büyük şok oldu.

 

POLAR

POLAR

Bir aksiyon filmi nasıl olmalı derseniz, işte böyle olmalı. Çizgi-roman uyarlaması filmde tansiyon bir an bile düşmüyor. Mads Mikkelsen’e her filminde biraz daha hayran oluyorum. Favori aktörlerimden biri hâline geldi. Vanessa Hudgens’i filmde tanımak zor. Filmin +18 olduğunu not düşeyim de çoluk çözük izlemeyin J

KARIŞIK KASET

KARIŞIK KASET

Kitabını altı sene önce okumuştum. Filmi de o zaman çıkmıştı, zaten film sayesinde kitaptan haberim olmuştu. Temiz çekilmiş, güzel oynanmış bir Türk romantik komedisi. Nostaljik şarkıları sevenler mutlaka izlesin.

THE BALLAD OF BUSTER SCRUGGS

THE BALLAD OF BUSTER SCRUGGS

Coen Kardeşler’in bana hitap etmedikleri filmlerinden biri. Aslında yönetmenlerin filmlerini genel olarak sevmiyorum ama arada Aramızda Casus Var, Dayanılmaz Zulüm, Casuslar Köprüsü gibi çok iyi filmler yaptıkları için izlemekten tamamen vazgeçemiyorum. Bu film birbiriyle alakasız bölümlerden oluşan, birçok ünlü oyuncunun yer aldığı bir film. İlk çıkan filmi sevdim, bir de kolları ve bacakları olmayan çocuğun olduğu bölüm etkileyiciydi, diğerleri vasattı.

SHE'S ALL THAT

SHE'S ALL THAT

Tam 90’lar romantik filmlerinden biri. Sanki bu türde en iyi filmler o yıllarda çekilmiş gibi. Son yıllarda çıkanlar beni memnun etmiyor maalesef. Dönüp dolaşıp klasikleşen eski filmleri izliyorum. Eğer izlemediyseniz bu filmi kaçırmayın.

SENDEN ÖNCE

SENDEN ÖNCE

2011 yapımı bu filmi nasıl duymamışım bilmiyorum. Netflix’te görünce hemen atladım tabii. Evlilik çağına gelen ama hâlâ bekar olan karakterimiz geçmişte yaşadığı ilişkileri gözden geçiriyor. Bize de her birini ünlü bir oyuncunun oynadığı birbirinden farklı erkekleri seyretmek kalıyor. Anna Faris’i çok severim ama sanki bu rol ona biraz büyük gelmiş. Daha sevimli ve enerjik bir başrol kadın olsaydı sevinirdim.

FRİDA

FRİDA

Ünlü ressam Frida’nın çalkantılı hayatı. Biyografi filmlerini seven biri olarak bu filmi beğendim. Oyunculuklar çok iyiydi, filmin temposu akıcıydı ve Frida hakkında bilmediğim birçok şey öğrendim. Daha ne isterim. (Not: Film +18)

HABABAM SINIFI YAZ OYUNLARI

HABABAM SINIFI YAZ OYUNLARI

Orijinallerinin yanından bile geçmeyen ama ilk filminden daha iyi olan bir film. Tabii mantık aramadan izleyeceksiniz ve bazı sahnelerde göz devirmeyi göze alacaksınız J

Yazı biraz romantik filmler derlemesi gibi oldu ama ne yapayım son zamanlarda kafamı dağıtacak filmler tercih ediyorum. Siz bu filmlerden hangilerini izlediniz? Beğendiniz mi? Hangilerini izlemek istersiniz? Geçen sene en beğendiğiniz, aklınızda en çok yer eden film hangisi? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

28 yorum:

  1. Emilia Clark çok sevdiğim bir oyuncu, bu filmini izledim mi? Hatırlayamadım:))) Frida'yı kitabını okuduktan sonra izlemiştim. She's All That filmini merak ettim, izleyeceğim :))) İzlemek istediklerim o kadar çok birikti ki, yavaş yavaş başlasam iyi olacak:))) Emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      bu filmi bir senelik falan. Bayağı yeni. Henüz görmemiş olabilirsin. Netflix'te var.

      Sil
  2. Seçimlerinden 3 film izlemişim diğerlerine de bakacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi,
      o zaman şimdiden iyi seyirler diliyorum :-)

      Sil
  3. Merhaba, iyi pazarlar diliyorum. Mad Mikkelsen'in Polar'ını izlememiştim. Bu filme bakabilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.filmgundemi.com,
      +18 olduğunu hatırlatayım da beklemediğiniz bir sürprizle karşılaşmayın :-)

      Sil
  4. Hepsi birbirinden güzel görünüyor. Herkesin kendine hitap edecek bir film bulabileceği güzel bir liste olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix,
      farklı türlerdeki filmleri yazmaya çalıştım. Normalde daha çeşitli yazardım ama nu seçme romantik komedi ağırlıklı oldu.

      Sil
  5. eski filmleri seven biri olarak içlerinden she's all that seçtim bir gün izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tozlu hayaller kütüphanesi,
      keyifli ve nostaljik bir film. Umarım seversin.

      Sil
  6. Love Hard filmini izlemiştim. Yorumuna kesinlikle katılıyorum. Çiftin uyumu baya kötüydü. She's all that filmini merak ettim ona da bakacağım mutlaka :) Güzel bir liste olmus emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BUFFIY,
      çiftin uyumu kötü olunca film de vermek istediği duyguyu veremiyor. Çiftin arasındaki kimya çok önemli.

      Sil
  7. Şekerpare en en en sevdiğim Türk filmidir. Hatta bundan sebep Engin Alkan tiyatroya uyarladığında koşa koşa gidip izlemiştim. O da çok ayrı bir keyif olmuştu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      Engin Alkan'ı ben de çok severim. Umarım bir gün sahnede izlemek şansım olur.

      Sil
  8. Karışık Kaset ♥
    Ne keyif almıştım izlediğimde. Tekrar tekrar izlenecek filmlerden benim için, inanılmaz nostalji yaptırıyor insana :)
    Frida ve Şekerpareyi izlemişim bir de içlerinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oytunla hayat,
      Şekerpare dışında bu listeden en popüler film Frida'ymış. İnstagram hesabımda yaptığım ankette öyle görünüyor :-)

      Sil
  9. Mads Mikkelsen'i çok severim ama bu filmini duymamışım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://adadenizi.blogspot.com/
      Netflix nedense bu filmin reklamını iyi yapmadı. Ben de bir İnstagram hesabından önerilince görmüştüm yoksa gözümden kaçabilirdi.

      Sil
  10. Süper bir film izleyicisin Şule’cim bravo gerçekten:) ahh she’s all that, favori filmlerimden biri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      ben de çok sevdim. Özellikle mezuniyetteki dans sahnesini onlarca defa izledim :-)

      Sil
  11. Listeden sadece Şekerpare'yi izlemişim :) Romantik komedilere bir göz atacağım. Kısa ve öz yazmışsın ne güzel. Emeğine sağlık 😻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tefrika,
      aslında uzun uzun yazmak istediğim filmler de var ama geçen sene çok film izledim. Zamanında yazmayınca aklımdaki detaylar siliniyor. Her filmi post olarak girecek kadar vaktim de yok. Ara ara böyle toğlu olarak yazıp bitirmeye çalışıyorum :-)

      Sil
  12. LOVE HARD ' i izleyeceğim bakalım inşAllah güzeldir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimde Kalacağına,
      ortanın biraz üstü diyelim :-)

      Sil
  13. Şekerpare dışında hiçbirini izlememişim. Frida ilgimi çekti ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cavanşir Gadimov,
      Şekerpare dışında bu listeden en popüler film Frida'ymış. İnstagram hesabımda yaptığım ankette öyle görünüyor :-)

      Sil
  14. şekerpare tabii ki ve Karışık Kaset dışındakileri izlememişim, ya ama yaa çok pis kıskandım :D harikasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      bunlar hep geçen senenin filmleri Eylem. Bu sene bunun çeyreği kadar ya izlerim ya izlemem.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...