1 Şubat 2022 Salı

Ocak Çekilişimin Kazananı (2022)

Herkese merhaba. Geçen seneden beri yaptığım çekilişime bu yıl da devam ediyorum. Her ay bloğumda bir çekiliş yapıyorum ve bloğuma gelen yorumlardan birine kitaplığımdan üç kitap hediye ediyorum. Şubat ayının ilk günü çekiliş sonlandı ve ocak ayının kazananı:

Okuma Günlüğüm

Oldu. Kendisini tebrik ediyorum. İletişim bilgilerini uzunderesule@gmail.com adresine gönderirsen uygun olduğum zaman kitaplarını gönderebilirim.

Bu çekiliş dediğim gibi bütün sene boyunca sürecek. Tabii ayda bir kişi kazanacak. Tek yapmanız gereken bloğumdaki yazılara yorum yazmak. Yaptığınız her yorum bir katılım hakkı kazandıracak. Eski yazılarıma yapılan yorumlar da sayılacak. Eğer bloğunuz yoksa yorum yazdıktan sonra isminizi yazarsanız sizi de çekilişe dahil edebilirim. Ay sonunda çekilişle kim çıkarsa o kişiye kitaplığımdan kendi seçtiği üç kitabı hediye edeceğim. Yalnız çekiliş sadece yurt içi için geçerli.

Bloğuma yazmak istediğim çok fazla konu var. Umuyorum ki sık sık görüşeceğiz. Hoşça kalın.

NOT: Çekilişi kazanan arkadaş bir ay boyunca benimle iletişime geçmediği zaman hakkını kaybeder.  

20 yorum:

  1. Kazanan arkadaşı tebrik ederim. Keyifli okumalar diliyorum.:)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun, kutlarım ...

    YanıtlaSil
  3. Bu çekilişleri çok seviyorum:))) Okuma Günlüğünü tebrik ederim:)))) Keyifli okumalar dilerim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      ben de her ay kaç yorum gelmiş, bu ay kim yazanmış heyecanını seviyorum :-)

      Sil
  4. Olley çok sevindim Şule'cim çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      beni bu kadar uzun zamandır takip eden ve yorumlarını esirgemeyen biri kazandığı için ben de sevindim :-)

      Sil
  5. Çok önceleri bi ara bana da cikmisti ve gercekten de icinde guzel kitaplar olan bir listeden secim yapmistim. Okuma günlüğüme de iyi okumalar dilerim 👍🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize Her Yer Okul,
      sanırım otuzdan fazla kişiye kitap hediye ettim. Yıllar geçtikçe kim kazanmıştı, kime kitap göndermiştim artık unutmaya başladım :-)

      Sil
  6. Umarım keyifli okumalar olur. :) Bende bir kazanacağım, bu böyle yarım kalmayacak. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      eğer böyle düzenli yorum yapmaya devam edersen mutlaka kazanırsın. Bloğuma genelde aynı insanlar yorum yazdığı için kazanma şansın yüksek :-)

      Sil
  7. Aa sule seri kitaplarin sonucu ne oldu bak allima geldi o vardi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SevKoz,
      Onu Belle'nin Kütüphanesi kazandı. 28 kitap okumuş. Buraya yazdım sonuçları:

      https://suleuzundere.blogspot.com/2021/12/seri-kitaplar-seri-okuyoruz-sonuclar.html

      Sil
  8. Nasıl güzel bir şey yapıyorsun Şule ♥ Ve de çok istikrarlısın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oytunla hayat,
      aslında bu sene bitirecektim ama baktım elimde daha verebileceğim kitaplar var. Her ay kaç yorum yazılmış, kim kazanmış diye bakmak heyecanlı oluyor. Ben de devam etmeye karar verdim :-)

      Sil
  9. Kazanan arkadaşı kutlarım ve keyifli okumalar dilerim.

    YanıtlaSil
  10. heey zamanın olursa şimdi yazdığım son yazıma baksan ya, cinder :) i okuyup yazdım, sayende, saol valla bayıldım, devamını da okuycam inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      bunu duyduğuma çok sevindim. Benim en sevdiğim serilerden biri oldu. Mutlaka devamını da okumalısın, çok güzeldir.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...