15 Şubat 2022 Salı

2022 Oscar Adaylarını İzlemeye Var Mısınız?

2022 Oscar Adaylarını İzlemeye Var Mısınız?
Herkese merhaba. Biliyorsunuz Oscar adayları belli oldu. Sevgili Oytun’la Hayat bloğunun sahibi Şebnem bizi Oscar maratonuna davet etti. Kendisi her sene düzenli olarak Oscar adaylarını izler ve yorumlar, ödül tahminlerini yazar. Ben bu etkinliğe sadece geçen sene katıldım, onda da pek aktif olduğum söylenemez. Bu sene de, neyime güveniyorum bilmiyorum ama, katılmaya karar verdim. Hepsini izleyemesem bile en azından filmler hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum.  

Siz de katılmak isterseniz buraya, Şebnem’in bloğuna yorum yazabilirsiniz. Ben ilk altı kategoriyi izlemeye çalışacağım. Siz kendinize güveniyorsanız diğer kategorileri de dahil edebilirsiniz.

FİLM

Belfast

CODA

Don’t Look Up

Drive My Car

Dune

King Richard

Licorice Pizza

Nightmare Alley

The Power of the Dog

West Side Story

 

YÖNETMEN

Paul Thomas Anderson | Licorice Pizza

Kenneth Branagh | Belfast

Jane Campion | The Power of the Dog

Ryûsuke Hamaguchi | Drive My Car

Steven Spielberg | West Side Story

 

ERKEK OYUNCU

Javier Bardem | Being the Ricardos

Benedict Cumberbatch | The Power of the Dog

Andrew Garfield | tick, tick… BOOM!

Will Smith | King Richard

Denzel Washington | The Tragedy of Macbeth

 

KADIN OYUNCU

Jessica Chastain | The Eyes of Tammy Faye

Olivia Colman | The Lost Daughter

Penélope Cruz | Parallel Mothers

Nicole Kidman | Being the Ricardos

Kristen Stewart | Spencer

 

YARDIMCI ERKEK OYUNCU

Ciarán Hinds | Belfast

Troy Kotsur | CODA

Jesse Plemons | The Power of the Dog

J.K. Simmons | Being the Ricardos

Kodi Smit-McPhee | The Power of the Dog

 

YARDIMCI KADIN OYUNCU

Jessie Buckley | The Lost Daughter

Ariana DeBose | West Side Story

Judi Dench | Belfast

Kirsten Dunst | The Power of the Dog

Aunjanue Ellis | King Richard


Listeden hiçbir filmi izlemeyerek büyük başarıya imza atmışım (Yazıyı yazdıktan sonra Don’t Look Up’ı izledim.) J Ödüller 27 Mart’ta verilecek. O zamana kadar süremiz var.

Siz film izlemeyi sever misiniz? Oscar ödüllerini takip eder misiniz? Bu listeden izlediğiniz film var mı? Bu sene Oscar’larda favoriniz var mı? Bu etkinliğe katılmak ister misiniz? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

18 yorum:

  1. Oyoyoyyyyyy ♥
    Kimleri kimleri görüyorum efenim :))
    Bu sene herkesi şaşırtacaksın Şule
    Sana güveniyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.filmgundemi.com,
      hahahahah bu gazla biraz ilerleme kaydedebilirim işte :-)

      Sil
  2. Film izlemeyi çok severim ama Oscar ödüllerini tam anlamıyla takip etmiyorum:))) Listeden hiçbir filmi izlemedim ben de senin gibi:))) Don't Look Up merak ediyorum, Leonardo Di Caprio ve Jennifer Lawrence, Merly Streep var diye, onu yakın zamanda izlerim diye düşünüyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      ben beğendim filmi. Herkese hitap etmeyebilir ama benim için akıcı, komik ve düşündürücü bir filmdi. Tavsiye ederim.

      Sil
  3. Ben adaylıklar açıklandıktan sonra kendi kendime izlemeye başlamıştım, bu etkinliğin başlaması çok iyi denk geldi :) Mutlaka katılacağım. Filmlerin süreleri genel olarak uzun gibi duruyor, umarım törene kadar yetiştiririz hepimiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vulnicure,
      son zamanlarda 20 dakikalık dizi izlemeye alıştığım için 2-3 saatlik filmleri tek seferde izlemek benim için zor olacak :-)

      Senin de katılmana çok sevindim. Ne kadar katılım olursa bu tarz etkinlikler daha keyifli oluyor. Yorumlarını merakla bekliyorum.

      Sil
  4. İzlemek lazım. Oscar törenine kadar kendi puanımızı verebilmek güzel olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cavanşir Gadimov,
      benim tahminlerim hiç tutmaz ama yine de ödül alan filmler hakkında bir yorum yapabilmek isterim :-)

      Sil
  5. Ben de bir zamandır izliyordum filmleri. Bulduklarıma devam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://adadenizi.blogspot.com/
      ne güzel siz erken başlamışsınız. Ben bu sene bayağı geç kaldım.

      Sil
  6. Selamlar, Oscar zamanı geldi çattı :) Her yıl mümkün mertebe takip etmeye filmleri izlemeye çalışıyorum. Bu yıl yorumlu yazılarla ben de challenge a katılacağım inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.filmgundemi.com
      selam :-)

      Çok sevindim. Ne kadar katılım olursa bu tarz etkinlikler daha keyifli oluyor. Yorumlarını merakla bekliyorum.

      Sil
  7. 3 tanesini izledim! Diğerlerine de bakayım Şule'cim eline sağlık, harika bir etkinlik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      sen benden iyi durumdasın Eren. Ben daha birdeyim. Hızlanmam lazım :-(

      Sil
  8. yaa ama yaaa:) keyfiniz bol olsun cicim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      teşekkürler canım. Henüz tadını çıkaramadım. Bu hafta başlayacağım umarım :-)

      Sil
  9. bu akşam drive my car ı izliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      süpersin. İyi seyirler. Benim de hızlanmam lazım. Bu hafta birkaç film izlemeye çalışacağım.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...