11 Eylül 2022 Pazar

Blogger Kitap Kulübü Bu Ay Şato'yu Okuyor

Blogger Kitap Kulübü Bu Ay Şato'yu Okuyor
Sevgili She is the Man’in kurduğu Blogger Kitap Kulübü bu ay ünlü yazar Franz Kafka’nın Şato kitabını okuyor. Eylül ayında kitabı okuyacak ve yorumlarımızı paylaşacağız. Şu an etkinliğe katılan dokuz kişi var. Eğer siz de katılmak isterseniz She is the Man’e yorum bırakabilirsiniz. Ne kadar kalabalık olursak o kadar keyifli olur bu süreç. Katılmayanlar yorumlarıyla ve etkinliği duyurmakla bizi desteklerse seviniriz. Yakın zamanda görüşmek üzere.

Etkinliğe katılan isimler:

1. Dövüşürken hanımefendi değilim / She is the man 

2. Kitaplık/Okuma Günlüğüm - Eren 

3. Şule Uzundere Blog 

4. Kaystros Tyrha / Kaplan Diary 

5. Yüreğimin İklimi 

6. Gizem Gündüz / Okuyan Koala 

7. Gül Özdemir / Film Yabancı Dizi Anime ve Kitap 

8. Manxcat - Kuyruksuz Kedi 

9. Su'nun Harikalar Diyarı 

10. SevKoz / Sevimli Kitaplar 

11. Tosbağa Günlüğüm 

12. Ayın Aydınlık Yüzü

24 yorum:

  1. zorlu bir kitapla giriş kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      deme öyle, korkarım ben :-) Şaka bir yana ilk okuma için Kafka seçmezdim herhalde. Onu sevmek kolay değil. Bakalım.

      Sil
  2. daha önce okumuştum 2. ye okuyacağım kısmetse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi,
      maşallah. Ben ilk kez okuyacağım. Kafka okumayalı çok oldu. Heyecanlıyım :-)

      Sil
  3. Sevgili Şule yazdım mı yazmadım mı yoksa nereye yazdım emin değilim buraya bir daha yazayım. :) Kasım ayı için etkinliğin ev sahibi olmak ister misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      tabii ki. Çok isterim hatta. Teşekkürler :-)

      Sil
  4. Sevim Hanım da katıldı Şule'cim, www.sevimli-kitaplar.blogspot.com, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili http://tosbagagunlugum.blogspot.com/ de kulübümüze katıldı. :)

    Kasım ayı için seçeceğin kitabı bekliyorum Şulecim heyecanlıyım. :) Sen seçim yaptıktan sonra post gireceğim. Şu an ocak 2023'e kadar kitaplar belirlendi. O arada başka aylar da belli olur belki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      ne güzel, kulübümüz kalabalıklaşıyor. Hemen ekliyorum :-)

      Sil
  6. Çokkkkk güzel bir etnlik. Esaslı bir yazarla başbaşasınuz. Kolaylıklar dilerim Şuleciğim 🧿👏👏😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YILDIZ,
      çok teşekkür ederim Yıldız. Merakla okuyacağım.

      Sil
  7. Merhaba yorumunu cevapladım ama buraya da yazayım dedim, Ruhlar Evi'ni seçtim umarım okuyan herkes sever.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Özdemir,
      okuma listemde olan bir kitap. Yazarı daha önce okumadım ama herkes övdüğü için çok merak ediyorum. Çok güzel bir seçim olmuş. Teşekkürler :)

      Sil
  8. Siz ne güzel kulüpler oluştur muşsunuz öyle. Bu aykine yetişemem ama gelecek aylar için bir göz kırparım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oytunla hayat,
      çok sevinirim Şebnem. Aramıza hoş geldin :-)

      Sil
  9. Etkinlik çok güzel, teşekkürler Şule:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EĞİTİM PINARI,
      umarım sen de katılabilirsin.

      Sil
  10. Keyifli okumalar dilerim:))) Yorumları merakla bekliyorum:)))

    YanıtlaSil
  11. Valla bir etkinlik haberinde görüp Şato okumaya başladım ya zor gidiyor. Aslında daha önce Kafka'nın 2 kitabını okuyup sevmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ada Deniz,
      ben henüz başlamadım. Kafka gözümü korkutuyor. Keşke ilk okuma için daha kolay bir kitap seçseydik :-(

      Sil
  12. Kafka' yla yıldızımız barışmadı, anlaşarak ayrıldık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      ben de büyük hayranı sayılmam. Bu yüzden daha kitabı bitiremedim :-(

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...