21 Ağustos 2022 Pazar

Kendime Aldığım Doğum Günü Hediyelerim Geldi

Şule Uzundere Blog
30 Ağustos benim doğum günüm. Bu sene kendimi şımartmak ve okumak istediğim kitapları almak istedim. İnsan her sene 35 yaşına girmiyor sonuçta. Şaka maka yolun yarısına gelmişim, bunu hak ettiğimi düşünüyorum 😎

Neler aldığımı sizinle de paylaşmak istedim. Ben kitap alışverişi yazılarını okumayı çok severim. Biliyorum ki benim gibi sevenler de var.

*Bu ay Shakespeare almaya doymamışım resmen. Alırken bu kadar çok olduğunun, on bir kitap, kesinlikle farkında değildim J

*Parasız Yatılı üniversite yıllarımda bir öğretmenimin önerisiydi. Geçen gün sınıf arkadaşımın okuduğunu görünce hatırladım ve almak istedim.

*Kâğıt Ev’i okumayan üç beş kişiden biriyim sanırım. Uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı

*Derde Deva Randevu’nun üçüncü cildi çıkmış. Hemen sepetime ekledim. (Birincisi ve ikincisini bloğumda yorumlamıştım.)

*Sevgili Handan’dan görüp merak ettiğim bir kitap Dış Güzellik Yasaklansın, Ruh Güzelliğine Geçelim

*Cüneyt Arkın’ın anılarını anlattığı bu kitabı da merak ediyordum. Sitede neredeyse yarı fiyatına görünce aldım hemen.

Şule Uzundere Blog
*Tahıl Beyin ve Yeme Bozuklukları aşırı açık olan iştahımı kontrol altına alabilir miyim acaba umuduyla aldığım kitaplar

*Otuz Milyon Kelime yine çok karşıma çıkan kitaplardan. Kızıma daha faydalı olabilmek için aldım.

*Bu kitabı sevgili arkadaşım Fatma’da görüp listeme ekledim. Psikolojik vakaların anlatıldığı kitapları her zaman sevmişimdir.

Şule Uzundere Blog
*Kuşlar Yasına Gider kitabı ile hayranı olduğum Hasan Ali Toptaş’ın bulabildiğim kitaplarından birkaçını aldım. Malum kendisinin kitaplarının yeni baskısı yapılmıyor. İleride bulma konusunda sıkıntı yaşamak istemedim.

Aldığım kitaplar arasında okuduklarınız var mı? Beğendikleriniz? Önce bunu okumalısın dedikleriniz? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

39 yorum:

  1. hızlı şekilde alışveriş yaptığım bazı zamanlar aynı kitaptan iki tane sepete ekleyip almışlığım var senin shakespeareler gibi :D içlerinden bir tek kağıt evi okudum onun dışında aldıklarından merak ettiklerim var özellikle tahıl beyin ve uzun süredir listemde olup alıp okumadığım karısını şapka sanan adam ve murat menteşin derde deva serisi.hepsi çok güzel keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tozlu hayaller kütüphanesi,
      çok teşekkür ederim.

      O hatayı ben de bir kere yaptım. Bu yüzden alışverişi onaylamadan önce tek tek kitap sayısına bakıyorum. En güzeli alışveriş işini aceleye getirmemek ama bazen indirimi kaçırmamak bazen de heyecandan acele ediyoruz.

      Sil
  2. arkın ın kitabını okuyayım ben de :) füruzan biriciklerden bu da güzel 47liler romanı ise süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Füruzan'la bu kitabıyla tanışacağım. Eğer hoşuma giderse başka kitaplarını da okumaktan mutlu olurum.

      Sil
  3. Tek okuduğum Kağıt Ev, onu da pek sevdim denemez. :) Bayağı çeşitli türden almışsın, iyi okumalar ve doğum günün kutlu olsun. 😀 Ben de bugün indirimlerden yararlanıp kitap sipariş ettim, iki üç güne kadar elime ulaşır sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      çok teşekkür ederim. Sen de neler aldığını paylaş mutlaka. Blogger arkadaşlarımın önerilerini dikkate alıyorum ve imkanım oldukça kitap alışverişlerimde onların da önerilerini dinliyorum.

      Kağıt Ev kötü değildi ama benim beklentim yüksek olduğu için birazcık hayal kırıklığına uğramış olabilirim :-)

      Sil
  4. Şimdiden nice mutlu, sağlıklı ve bol okumalı yaşlara o zaman :) Çok güzel bir doğum günü hediye seçkisi olmuş bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vulnicure,
      çok teşekkür ederim. Ben de bu ay çok güzel kitaplar aldığımı düşünüyorum :-)

      Sil
  5. İnsanın kendisine alabileceği en güzel hediyelerden :) şimdiden iyi ki doğdunuz :) Kağıt Ev'i önceden de duyan ama okuyamayanlardanım. Siz okuduktan sonra görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akkurttaha,
      çok teşekkür ederim. Kağıt Ev'i okumayan az sayıdaki bloggerdan biri de bendim. Aldığım gibi okudum. Bloğuma mutlaka yazarım ama ne zaman bilmiyorum :-)

      Sil
  6. Doğum günün kutlu olsun:)))) Nice mutlu, tatlı yıllara:)))) Bence en güzel hediyeyi almışsın kendine:))) Kağıt Ev alınacaklar listemde, ne zaman alacağım bilmiyorum:))) Keyifli okumalar dilerim:)))

    YanıtlaSil
  7. İyiki doğdun 🎉 nice mutlu yıllar 😊🎈 kitaplar arasından Hasan Ali Toptaş kitaplarını merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışınonur,
      çok teşekkür ederim. Hasan Ali Toptaş'ın Kuşlar Yasına Gider kitabı çok güzel Işın. Onu mutlaka okumalısın. Diğer kitaplarını zamanla okuyacağım inşallah.

      Sil
  8. 35'in fiziksel olarak yolun yarısı olduğuna inanıyorum:) Birçok insan için olgunluk anlamında da yolun yarısı olabilir ama ben daha çok 40tan sonra daha bilinçli olunduğuna inananlardanım:) Doğum gününüz şimdiden kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      çok teşekkür ederim. Ben zihinsel olarak kendimi son zamanlarda olgun ve olması gerektiği gibi hissediyorum ama büyük ihtimalle 40 yaşına gelince şimdiki aklımı beğenmeyeceğim :-)

      Sil
  9. Tahıl beyni bende okumak istiyorum, heba benim elimde de mevcut okunacak inşallah. Keyifli okumalar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimin İklimi,
      çok teşekkür ederim. Hepsini okumak için sabırsızlanıyorum.

      Sil
  10. Merhaba, parasız yatılı’yı üniversite son sınıftayken benim hocam da okutmuştu, hatta sınavda sorumluyduk. Bu yüzden de kısıtlı bir zamanım vardı ve sadece o hikayeyi okuyabilmiştim, geri kalanı ise okunmak için kitaplığımda beni bekliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğa çeşnicisi,
      yıllardır aklımda o kitap. Beklentim büyük.

      Sil
  11. Uuuu çok güzel kitaplar var ve yeni yaşın kutlu mutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  12. Doğum günün kutlu olsun bu arada unutmuşum yazmayı.

    YanıtlaSil
  13. Bir fotoğraf ekipmanı bir de kitap. Benim için en güzel 2 hediye çeşidi. Keyifli okumalar dilerim sana da:))))

    YanıtlaSil
  14. Zafer Bayramı'nda doğmuşsun. Ne kadar güzel. Kutlarım şimdiden🧿🎂🌺. Her şey gönlünce olsun Şule🙏. Kendini ne güzel ödüllendirmişsin. . Özel hayatındaki tatsız gelişmelerden bağımsız olarak, Hasan Ali Toptaş' ın kalemini çok beğenirim ben. Hatta blogumda bahsetmişliğim bile vardır. Özellikle "Geçmiş Şimdi Gelecek, Beni Kör Kuyularda, Ben Bir Gürgen Dalıyım" adlı eserleri en sevdiklerim arasında. Keyifli okumalar dilerim🤗🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YILDIZ,
      çok teşekkür ederim.

      Beni Kör Kuyularda'yı aldım. Hepsini okumak için sabırsızlanıyorum. Yazarın kalemini ben de çok beğendim.

      Sil
  15. Şahane kitaplar almışsın yine Şule'cim, güle güle oku, yorumlarını merakla bekliyorum, bu ara ben de (hani sen instagramda "15 Ağustos'ta kitaplara büyük zam geliyor" diye bir twit paylaşmıştın ya, bahanem oldu:))) çok kitap aldım sayende:)))) Yeni yaşın şimdiden kutlu olsun, sevdiklerinle sağlıklı, mutlu, huzurlu nice güzel yıllara <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      çok teşekkür ederim Eren :-)

      Hadi ya. Güzel bir şeye sebep olduğum için sevindim. Şu son iki ayda çevremdeki kitapla ilgili herkes çok fazla kitap satın aldı. Büyük bir zam geleceği konusunda hepimiz hemfikiriz ve ne yazık ki haklı çıkacağız gibi duruyoruz.

      Sil
  16. İlkay,
    çok teşekkür ederim canım :-)

    YanıtlaSil
  17. Mutlu yıllar mutlu yaşlar 🎊🎂 yeni yaşınız mutluluk sağlık getirsin inşallah.
    Ne kadar güzel kitaplar almışsınız hepsini de çok beğendim. Shakespeare okumayı ben de çok severim. Cüneyt Arkın kitabını da merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DüşTasarımcısı,
      çok teşekkür ederim. Cüneyt Arkın'ın kitabı ilk okuduğum kitaplardan biri oldu. Zaman bulunca bloğa yazacağım.

      Sil
  18. İyi ki doğdunuz ve iyi ki tanışmışız sizinle. Allah hayırlı ve uzun ömürler versin :))

    YanıtlaSil
  19. Ahahha, uzun zamandır kitap almamanın acısını çıkarıyorsun sanırım. İyi de yapıyorsun. Doğum günün kutlu olsun. Nice güzel yaşlara!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi,
      teşekkürler. Uzun zaman kendini tutunca insan bir yerde patlıyor :-)

      Sil
  20. Parasız yatılı aşırı ama aşırı sevdiğim bir öykü kitabı, seveceğinden eminim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      Parasız Yatılı on beş senedir merak ettiğim bir kitap. Beklentim büyük :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...