11 Ağustos 2022 Perşembe

Yedi Aydan Sonra Kendime Kitap Aldım 😍

Şule Uzundere Blog
En son ocak ayındaki Çukurova Kitap Fuarı’ndan kitap almıştım. Amacım yıl sonuna kadar kitap almamaktı ama ağustos ayında yeminimi bozdum. Bunun üç sebebi var:

*Amazon’un büyün indiriminden herkesin yararlanması ve benim sürekli gördüğüm kitap alışverişi yazılarına imrenmem.

* Ağustosta hem doğum günüm hem de evlilik yıldönümümüm olması ve kendimi ödüllendirmek istemem.

*Whatsapp grubumdan gelen, bir yayınevi sahibinin attığı “Kitap alacaksanız ayın 15’ine kadar mutlaka alın.” twiti.

Eylülden sonra her şeyin zamlanacağını uzun zamandır duyuyordum ama bu şekilde bir yazı karşıma çıkınca toplu bir alışveriş yapayım, beni uzun süre idare etsin dedim.

Amacım bin liralık kitap almaktı. İndirimlerden yararlanmak için kitapları üçe bölerek sipariş verdim, kitapların hepsini BKM Kitap’tan aldım. Bu yazımda iki siparişimin detaylarını göreceksiniz.

Sezgin Kaymaz
Sezgin Kaymaz’ın iki öykü kitabını okumuş ve çok sevmiştim. Uzun zamandır kendisinin başka kitaplarını da okumak istiyordum. Yazar, yayınevini değiştirmiş. April Yayınları’ndan İletişim’e geçmiş. İletişim Yayınları en pahalı yayınevlerinden biridir. Bir de son zamanlarda gelen kitap zamları eklenince kitap fiyatları uçmuş. Ben yazarın April’den bulabildiğim kitaplarını aldım. Diğerlerini ne zaman alabilirim bilmiyorum.

Ferit Edgü
Ferit Edgü en sevdiğim yazarlardan biridir. O da yayınevi değiştirdi ve Sel’den Alfa Yayınları’na geçti. Aynı şekilde yazarın Sel’de bulabildiğim bütün kitaplarını aldım çünkü onlar daha ucuz. Bulamadıklarımı Alfa Yayınları’ndan tamamlayacağım artık.

Shakespeare
Shakespeare’in bütün kitaplarını tamamlamak istiyordum. Bu yüzden eksiklerimi aldım ama yazarın on kitabını aldığımı fark etmemiştim 😂 Fark etseydim yarısını alır, kalan bütçeyle başka yazarların kitaplarını alırdım.

Murat Menteş
Murat Menteş’i de çok seviyorum ve bende olmayan iki kitabını aldım. Garanti Karantina’nın uzun zamandır baskısı yoktu. Yazar, Alfa Yayınları’na geçince onu da basmışlar neyse ki.

Modern Klasikler

Bir zamanlar Modern Klasikler serisini tamamlama planım vardı ama vazgeçtim. Seride çok fazla kitap var ve her geçen gün yenileri çıkıyor. Onları tamamlayacağım desem diğer kitaplara bütçem kalmayacak. Bilmiyorum, belki ileride tekrar denerim ama birkaç yıl canımın istediği farklı kitapları almak istiyorum. Yine de seriden ilgimi çeken iki kitabı aldım.
Erdal Öz

Günlüklerini okuyup çok sevdiğim Erdal Öz’ün ödüllü romanı Odalarda’yı da aldım.

Elizabeth Hoyt
Çok sevdiğim historical yazarlarından Elizabeth Hoyt’un bende olmayan kitabını aldım. Kitap, serisinin 8.kitabı olduğu için ve ben seriyi yakın zamanda okumayı düşünmediğim için en az birkaç sene okunmayı bekleyecek.

Nermin Yıldırım
Hep sevdiğim yazarların kitabını almak istemedim, daha önce okumadığım yazarlara da şans vermek istedim. Nermin Yıldırım bloglarda, özellikle Sevgili Şebnem’in sayfasında, gördüğüm ve merak ettiğim bir isimdi. Gözüme çarpan üç kitabını aldım ama İnstagram paylaşımlarıma birden fazla kişi yazarın kitaplarını yazıldığı sıraya göre okumamı önerdi. Ben de bu öneriye uyacağım. Yazarın ilk kitabından son kitabına doğru okuyacağım.

Mine Söğüt
Mine Söğüt yine daha önce okumadığım ama kitaplarının beğenildiğini gördüğüm bir yazar. Kendisinden de beklentim büyük. Hatta Gergedan ilk okuyacaklarımdan biri olacak.

Aldığım kitaplar arasında okuduklarınız var mı? Beğendikleriniz? Önce bunu okumalısın dedikleriniz? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

32 yorum:

  1. Ayyy kapakta bir sürü bir sürü kitap gördüm de geldim. Şimdi fark ettim de kitapların hiç birini okumamışım. Hepsi de birbirinden güzel. Şimdiden keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizem Gündüz,
      çok teşekkür ederim. Ben de kitap alışveriş yazısı gördüğüm anda hemen okurum :-)

      Sil
  2. tezer özlü/ferit edgü çook severim, zaten iyi arkadaşlar onlar bir de :) şekspir ve hoyt good :) kaymaz okuyamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      iyi arkadaş olduklarını biliyordum, mektuplarını okumak da çok keyifliydi. Aldıklarım arasında ilk okuduklarımdan biri onların mektupları oldu.

      Sil
  3. kitap piyasasında da sürekli artan bir zam durumu var bir süredir ama onu al bunu al yetişemiyoruz yeniler de çıkıyor,şimdi amazona girdim mesaj geldi sepetimdeki kitaplar artmış gideyim de kalan cedriclerimi alayım ben de aklım onlarda kaldı :D kitap alışverişlerini okumak hep keyifli olmuştur sana da keyifli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tozlu hayaller kütüphanesi,
      teşekkürler. Kitap alışverişi yazılarını okumak da yazmak da çok keyifli. Yeni aldığın kitapları okumak ise en güzeli :-)

      Sil
  4. Ne iyi etmişsin kitap alışverişi yaparak! Aralarından hiçbirini okumadım ama Erdal Öz bana yazarlık atölyesi hocam tarafından tavsiye edilmişti, O'nun kitabını merak ettim. Bir de Shakespeare'nin kitapları çok kalp ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışınonur,
      Odalarda'yı da birkaç blogger arkadaş önermişti. Ben de onlardan merak edip aldım. Bakalım sevecek miyim?

      Sil
  5. Oy oy oyy, maşallah, çok bereketli bir alışveriş olmuş :) Böyle toplu alışverişler hep daha keyifli oluyor bence. Keyifli okumalar :)

    Mine Söğüt'ü ben de hep duyuyorum. Onu okuyunca burada yorumlarsan çok güzel olur, ben de fikir edinmiş olurum :) Bu arada Odalarda'nın kapağı ne güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vulnicure,
      çok teşekkür ederim. Mine Söğüt'ten Gergedan'ı okudum bile. Farklı bir dili var evet. Başlangıçta hoşuma gitti ama devamında etkisini kaybetti. Deli Kadın Hikâyeleri çok beğenilen bir kitap. Ondan beklentim büyük.

      Sen yazana kadar Odalarda'nın kapağına dikkatli şekilde bakmamıştım :-)

      Sil
  6. Kitap alışverişine bayılıyorum:))) Bana terapi gibi geliyor kitap almak:))) Çok güzel kitaplar almışsın, öncelikle keyifli okumalar dilerim:)))
    Nermin Yıldırım Ev kitabını geçen sene instagramda çok görmüştüm, diğer kitaplarını bilmiyorum, o kitabı ben de merak ediyorum:) Aldığın kitapların hiçbirini okumadım, yorumlarını bekleyeceğim merakla:)))
    Kitap fiyatları çok arttı bir süre sonra almak daha da zorlaşacak. Shakespeare kitaplarını da ayrıca merak ediyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      çok teşekkür ederim. Ben de çok seviyorum kitap almayı :-)

      Ev'le ilgili iki yorum daha geldi. Okuyanlar beğenmiş ama yazarla ilgili birkaç kişiden yazarın kitaplarını yazıldığı sıraya göre okumam için öneri geldi. Bu nedenle Ev'i en son okuyacağım. Yani daha birkaç yıl bekleyecek ne yazık ki :-(

      Sil
  7. Merhabalar.
    Kitap dendiği zaman benim coğrafyamdaki tüm akan sular durur. Kitapları çok seviyorum, ancak onları okumakta çok zorlanıyorum. Çok çabuk yoruluyorum. Beden gücüyle çalışırken o kadar yorulmuyorum.
    Bu güzel kitap paylaşımınız için teşekkür eder, iyi okumalar dilerim.
    Selamlarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Altun;
      Çok teşekkür ederim. Ben de kitap okumayı çok severim. Benim sorunum da hızlı okuyamamak. Bir kitabı bitirebilmek için çok zaman harcamam gerekiyor ama maalesef o kadar zaman ayıramıyorum her zaman. Keşke daha hızlı okuyabilseydim diyorum. Buna da şükür :-)

      Sil
  8. İlkay,
    Çok teşekkür ederim İlkay.

    Mine Söğüt'ten Gergedan'ı okudum bile. Farklı bir dili var evet. Başlangıçta hoşuma gitti ama devamında etkisini kaybetti. Deli Kadın Hikâyeleri çok beğenilen bir kitap. Ondan beklentim büyük.

    Tabancalı Kız film olacakmış ama pandemi döneminde çekememişler. Yazar da çizgi-roman şeklinde çıkarmış. Yeşilçam filmleri tadında keyifli bir okumaydı ve bence filmi olsa çok güzel olurdu. Umarım ileride bir gün çekerler.

    YanıtlaSil
  9. Şöyle bir baktım sanırım aldıkların içinde okuduğum yok. Ben de epeydir almadım kitap. Kütüphaneye devam ama orada her istediğimi bulamıyorum malesef. Deniz'le bakmalı aslında bir ara. O da fena halde sever kitapları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://adadenizi.blogspot.com/
      bize yakın bir kütüphane yok. Bu yüzden uzun zamandır kütüphaneye gitmedim ama kitap fiyatları yüzünden bundan sonra daha sık kütüphaneyi kullanabilirim.

      Sil
  10. Oyyyyy ne güzel kareler Şule..keyifle oku canım.🌸

    YanıtlaSil
  11. Şimdiden keyifli okumalar dilerim. Açıkçası Amazon'daki indirim günlerini kaçırdığım için bi tık üzgünüm. 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Can,
      Amazon indirimini geçen sene yakalamıştım. İnstagram'da takip ettiğim biri paylaşmıştı. Bu sene hiçbir yerde indirim haberi görmedim. Sonra bir baktım herkes deli gibi kitap almış. Keşke bize de duyursalardı, dedim :-)

      Sil
  12. İlkay,
    ben de. Hatta kafamda karakterlere oyuncu seçiyorum :-)

    YanıtlaSil
  13. Senden o kadar çok kitap öğreniyorum ki. :) Modern Klasikleri önümüzdeki yirmi sene içinde tamamlamak gibi bi düşüncem benim de var. :D Her alışverişime bi iki kitabını sıkıştırmaya çalışıyorum.
    Sezgin Kaymaz, Erdal Öze ve Mine Söğüt'ü not aldım.
    Ay bende alışveriş yapmıştım ama yazamadım. Gidip ona hazırlık yapayım bari. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      kitap alışverişini yazmışsın, gördüm. Uygun olduğum bir zamanda okuyacağım.

      Sil
  14. Bayağı kitap almışsın, iyi okumalar dilerim. :) Nermin Yıldırım'ı duymamıştım, kitap kapakları güzelmiş.
    Tabancalı Kız'ın kapağındaki kızı Türkan Şoray'a benzettim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      çok teşekkür ederim. Evet, kapaktaki kadın Türkan Şoray. Ondan izin alıp karakteri ona benzetmişler.

      Sil
  15. Keyifli okumalar. Kitap en güzel hediye hem baskasına hem kendine ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      çok teşekkür ederim. Bence de öyle :-)

      Sil
  16. Bloglarda okuyamadığım eski yazılara da dönerim zaman zaman. Yazılan yorumlar da ilgimi çeker.
    Parasız Yatılı' yı mutlaka okuyun. Eminim çok seveceksiniz. Füruzan'ın bütün kitaplarını okursanız çok kazançlı çıkarsınız. Ve Sevgi Soysal'ın Yenişehir'de Bir Öğle Vakti. Çok severek okumuştum.
    Selam sevgiler.
    (Bir yazıya 2 ay sonra yorum yazmakla çok geç kalmadım umarım. M.A)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule Abalı,
      tabii ki geç kalmadınız. Ne zaman isterseniz eski yazılarımı okuyup yorum yazabilirsiniz :-)

      Parasız Yatılı'yı üniversite zamanlarımda hocam önermişti. O zamanlardan beri okumak istiyorum. Yenişehir'de Bir Öğle Vakti'ni çok duydum. Kapağı bile gözümün önünde ama onu da okumadım. Hemen listeme ekliyorum. Öneri için teşekkürler.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...