25 Mart 2022 Cuma

30 Mutlu Gün (Mim-Etkinlik)

Herkese merhaba. Bu etkinliği yıllar önce sevgili Ruhuna Renk Kat bloğunda görmüştüm. O zaman katılamamıştım ama bir gün mutlaka ben de yapacağım diyerek aklımın bir köşesine yazmıştım. Bugün nisan ayı için bu etkinliği başlatıyorum.

Yapacağımız/yapacağınız şey şu. Nisan ayında her gün sizi mutlu eden bir olayı, kişiyi vb. birkaç cümleyle yazacaksınız. Uzun uzun da yazabilirsiniz. İsterseniz her gün yazın, isterseniz haftalık, isterseniz ayın sonunda toplu olarak yazın. Siz nasıl isterseniz.

Uzun zamandır ara ara gelen bunalım duygusuyla yaşıyorum. Kendimi mutlu etmek için her fırsatı değerlendirmek istiyorum. Aslında bu etkinliği mart ayı için yapacaktım. Baharın gelişini kutlayacaktık ama yazımı yetiştiremeyince nisana kaldı. Bence daha iyi oldu. Hem mart ayı otuz gün değil, başlığa uymazdı hem de bu sene mart kış gibi geçtiği için baharın geldiğini hissedemedik. Nisana beraber havaların ısındığını görürüz umarım.

Evet, etkinliğimiz kısaca böyle. Eğer hoşunuza giderse belki diğer aylara da uzatabiliriz. Bloglarımız bir nevi günlüğümüz olur ve her gün mutlu olmak için küçük de olsa bir neden bulabiliriz. Kimler benimle beraber? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

NOT: Elinden bu işler gelen biri etkinlik için bir görsel hazırlarsa çok sevinirim ve yazının başına koyarım. Tabii siz yazdıklarınızın içeriğine uygun görseller de kullanabilirsiniz.

41 yorum:

  1. O günkü bir olay mi olacak geçmişte mutlu olduğumuz bir aniyi mi anlatacagiz? Dur bu sefer ben de katılmaya çalışacağım mutlu olmaya ihtiyacım var çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SevKoz,
      geçmiş değil, o gün seni mutlu eden herhangi bir şeyi yazıyorsun. Çok basit ve çok küçük de olabilir. Amaç ufak şeylerden bile mutlu olabilmek.

      Mutlu olmaya hepimizin ihtiyacı var. Senin de katılmana çok sevindim. Yazılarını merakla bekliyorum.

      Sil
  2. Çok güzel bir etkinlikmiş. Fırsat bulursam ben de katılırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix,
      katılmana çok sevindim. Merakla bekliyorum yazılarını :-)

      Sil
  3. Çok güzel bir etkinlik olmuş, ben varım :) Gerçekten hayatımızda bize umut verecek, yüzümüzü gülümsetecek detaylara ihtiyacımız var. Her gün yazmak biraz zor olacak ama arada toplu şekilde hallederiz artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vulnicure,
      ben de haftalık yazmayı planlıyorum. Çok güzel olacak çok :)

      Sil
  4. Harika bir etkinlik, ne güzel düşünmüşsün, yazamasam bile merakla takip edeceğim Şule’cim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. aa böyle birkaç etkinlik vardı ivit, bilemedim valla şimdi neyi nasıl yazacağımı yani ama du bakalım bi duyururum bir önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      duyurursan çok sevinirim Deep. Senin sayende daha çok kişiye ulaşabiliriz.

      Sil
  6. Elimden geldiğince katılacağım tabi ki ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oytunla hayat,
      senden güzel yazılar gelir kesin. Merakla bekliyorum.

      Sil
  7. Etkinlik çok güzel, katılabilir miyim tam olarak bir şey diyemiyorum:))) Yazılarını merak ediyorum:)))
    Nisan ayı gelsin, havalar ısınsın artık:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      bence de. Artık kısa kollu giysiler giymek istiyorum.

      Sil
  8. Güzel bir etkinliğe benziyor şuan için ben pas geçiyor sizin yazdıklarınızı okumayı tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tozlu hayaller kütüphanesi,
      o zaman yorumlarını bekleyeceğiz :-)

      Sil
  9. Güzel bir etkinlik bence de :) Deneyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manxcat / KuyruksuzKedi,
      o gün bizi nelerin mutlu ettiğini düşünmek bile yeter :-)

      Sil
  10. Ayy çok sevdim ben bunu bence de Nisana kalması daha güzel olmuş. Bende varım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      hepimiz çok mutlu bir ay geçireceğiz :-)

      Sil
  11. Nisan benim için sakıncalı bir ay ama neden olmasın Şule, ille bir şey bulacağız mutlu olmak için, olmadı zorlayacağız hayatı, yoksa o bizi fena halde zorluyor :( Bu depresyon hallerini atlatmayı o kadar çok istiyorum ki, umarım bir an önce hepimize iyi gelsin zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      umarım Eylem. Kendini bırakmak o kadar kolay ki. Ara ara karamsarlığa kapılıyorum ama sonra toparlanmaya çalışıyorum yoksa öylece bitki gibi oturacağım.

      Sil
  12. Her gün yazamasamda haftalık olarak mantıklı geldi canım. Böylece dediğin gibi ileride baktığımda yüzümü gülümsetecegine eminim. 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük Bloğu,
      ben de 5-6 gün biriktirip öyle yazacağım Gülşah. Her gün bilgisayarı açıp yazmak zor. Hoş, bu aralar mutlu olacak sebep bulmak da zor :-)

      Sil
  13. Gecenin bir yarısı nihayet yorumlarıma bakarken görebildim, katılırım tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      çok sevindim Handan. Sensiz eksik olacaktık :-)

      Sil
  14. İlkay,
    çok sevindim İlkay. Ben bütün blogger arkadaşlara duyuracaktım ama zaman bulamadığım için on kadar kişiye yazabildim. Neyse ki sen görmüşsün. Yazılarını bekliyoruz artık :-)

    YanıtlaSil
  15. etkinlige katıldım bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalemyazar,
      süper. Çok sevindim. Aramıza hoş geldin :-)

      Sil
  16. Ajandama hergüne ait bir şey mutlaka yazarım zaten :)
    Onları bloğa aktarmam yetecek. Tam tembel işi.
    Tamam yarın başlayayım ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tülin,
      süpersin. Çok sevindim senin de katılmana. Aramıza hoş geldin :-)

      Aslında ben bu etkinliği kendi kendime yapmayı planlamıştım başta. Aynı senin gibi ajandama her gün beni mutlu eden bir olayı yazayım dedim ama sonra yapmadım tabii. Blogda etkinlik olarak yaparsam arkadaşlardan utanır yazarım diye düşündüm, haklı çıktım. İki haftalık yazımı bugün yazdım, diğerlerini haftalık yazacağım.

      Sil
  17. Çok güzel bir etkinlik bu, umarım bende katılırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülten,
      umarım. Yakaladığın yerden başlayabilirsin :-)

      Sil
  18. Bloglara hala yazan birilerini görmek çok güzel! Harika! :)
    Ben de beklerim efendim :))

    YanıtlaSil
  19. Yanıtlar
    1. deeptone,
      belli belli. Yeni birkaç kişi yazdı. Teşekkür ederim :-)

      Sil
  20. Hayatın olumlu yönlerine odaklanmak adına harika bir etkinlik fikri olmuş. Blog arkadaşlarımın konuyla ilgili yazılarını da görüyorum, çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.filmgundemi.com
      o yazıları okumak bile beni mutlu ediyor. Mutluluklar paylaşıldıkça çoğalıyor.

      Sil
  21. Yazdıklarınızı okumayı dört gözle bekliyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel,
      çok teşekkür ederim. Yorumun beni çok mutlu etti :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...