13 Mart 2022 Pazar

Bu Ay Blogger Arkadaşlarım Beni Şımarttı 😀

Sekiz senedir bu bloğu yazıyorum. Her zaman aynı seviyede olmasa da sürekli aktif oldum. Yazı yazdım, yazıma gelen yorumları cevaplandırdım, blogları takip ettim, onların yazılarını okudum, yorum yazdım… Böylece başlangıçta yalnız olan ben bugün 570 takipçiye ulaştım. Tabii ki hepsi aktif değil. Hatta bazıları yıllardır buralara uğramamıştır ama düzenli olarak görüştüğüm arkadaşlar da edindim. Sosyal medyadan arkadaş olmak çok keyifli olabilir. Özellikle blog arkadaşlığının yeri benim için ayrı. İşte bu arkadaşlarımdan üçü beni şubat ayında çok şaşırttılar ve sevindirdiler.

Bu Ay Blogger Arkadaşlarım Beni Şımarttı
İlk olarak sevgili Eren, bana bu güzel üç kitabı gönderdi. Üçü de okumadığım ama okumak istediğim kitaplar. Yazılarına yazdığım yorumları aklında tutup okumak istediğim kitapları hatırlayarak bana onları göndermesi öyle kıymetli ki. Üstelik böyle bir paketten haberim olmadığı için tamamen sürpriz oldu. Çok çok sevindim 😊

Bu Ay Blogger Arkadaşlarım Beni Şımarttı
Sevgili Tozlu Hayaller Kütüphanesi, bana piyasada baskısı olmayan ve okumayı çok istediğim Meğer Ne Çok Sevmişim’i göndermeyi teklif etti. Tabii ki kabul ettim çünkü ikinci elde bu kitapları bulmanın ne kadar zor ve masraflı olduğunu biliyorum. Diğer güzellikler işin artısı oldu. İçlerinden ikisini okudum bile.

Bu Ay Blogger Arkadaşlarım Beni Şımarttı
Sevgili Handan da beni bu iki güzel yapbozla sevindirdi. Yapboz yapmayı çok severim. Küçük bir kızım olduğu için şimdilik evde yapamıyorum, kardeşimin evini kullanıyorum ama zamanı geldiğinde kendi evimde elimde kahvemle, yapbozla uğraşırken Handan’ı anacağım.

Üç güzel arkadaşıma bir de buradan, onları tanımama vesile olan bloğumdan teşekkür etmek istedim. İyi ki bu bloğu açmaya karar vermişim. Daha uzun yıllar buralarda olmak, yazmak, okumak ve okunmak dileklerimle 😘

24 yorum:

  1. Sosyal medyada da iyi insanlar var ama burası hep daha samimi ve içten geliyor bana :) Ne güzel arkadaşlar edinmişsiniz ve İnş uzun yıllar devam eder 🙏☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      inşallah. Çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  2. oleeey hayat güzel işte, yapboz bayılırım, bin parça, beş bin parça :) bir on binlik kaldı ama onun için bütün yeri kaplamak lazım evde salonda hihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      ben yapbozda daha 1000 sayfayı geçemedim. Belki 1500 yaparım ama daha fazlasına cesaret edemem sanırım :-)

      Sil
  3. Şule’cim çok zarifsin çok teşekkür ederim, sen çok değerli bir arkadaşımsın, iyi ki varsın, keyifli okumalar, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      benden de sana kocaman sevgiler Erencim :-)

      Sil
  4. Hepsi de çok güzel kitaplar:))) Keyifli okumalar dilerim:))) Blog arkadaşlıkları benim için de çok ayrı:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      çok teşekkür ederim. Daha çok daha uzun blog arkadaşlıklarına :-)

      Sil
  5. Ne güzel bir ay olmuş ya hediyelerin aynı zamanlara denk gelişleri süper sözleşsen böyle olmaz :D Ben teşekkür ederim keyifli okumalar **

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tozlu hayaller kütüphanesi,
      üst üste olunca ayrı bir mutlu oldum. Çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  6. Bir kitapseveri en iyi bir başka kitapsever anlar, çok güzel hediyeler. Güle güle okuyun ve yapbozunuzu yapın :) Dostluklarınız daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vulnicure,
      umarım. Çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  7. Hepsi de bana gelmiş gibi sevindim.
    Özellikle kitap okumayı seven bir insan için en güzel hediye bence. :)
    İkinci İlk İzlenimler'i dün bitirdim. :) Ben sevdim, bakalım sen sevecek misin? Kimya Dersleri'ni de kendime not aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      yazarın çıkan ilk iki kitabını da sevdiğim için İkinci İlk İzlenimler'i de seveceğimi düşünüyorum. Bir ay içinde okurum büyük ihtimalle.

      Sil
  8. Arkadaşlık gibisi var mı? Kıymet bilinmek ne güzel bir duygu. Daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimde Kalacağına,
      çok teşekkür ederim :-)

      Sil
  9. bende buradaki arkadaşlığı sosyal medyaya göre daha samimi buluyorum daha gerçekçi hediyelere bayıldım şulecim keyifli okumalar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimdeki yaz,
      çok teşekkür ederim canım. Blog arkadaşlıkları iyi ki var :-)

      Sil
  10. ne kadar güzel ya, çok sevidim keyifle oku kitaplarını en eğlenceli zamanların olsun yaptığın puzzlelar :D sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      çok teşekkür ederim canım :-)

      Sil
  11. Bütün hediyelerinin keyfini çıkart :)

    YanıtlaSil
  12. Gerçekten de buradan edinilen arkadaşlıklar çok farklı ve samimi oluyor canım. Keyifle oku.
    <ve hep yaz, paylaş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük Bloğu,
      benim de planım o yönde :-) Çok teşekkür ederim :-)

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...