11 Mart 2022 Cuma

2021 Yılında Okuduğum En İyi 10 Kitap

2021 Yılında Okuduğum En İyi 10 Kitap
2020 yılında okuduğum en iyi 10 kitaba buradan bakabilirsiniz.

2019 yılında okuduğum en iyi 10 kitaba buradan bakabilirsiniz.

2018 yılında okuduğum en iyi 10 kitaba buradan bakabilirsiniz.

2017 yılında okuduğum en iyi 10 kitaba buradan bakabilirsiniz.

2016 yılında okuduğum en iyi 10 kitaba buradan bakabilirsiniz.

2015 yılında okuduğum en iyi 10 kitaba buradan bakabilirsiniz.

Herkese merhaba. 2021’de okuduğum 120 kitabı burada yazmıştım. Tabii okuduğum her kitabı aynı oranda beğenmedim. İleride neleri sevmişim dönüp bakmak için ve sizlere önermek için en beğendiğim 10 kitabı seçtim. Kitapları seçmek yeteri kadar zordu, bu yüzden bir de derecelendirmek istemedim. Okuduğum sıraya göre sıraladım kitapları. Kitapların ismine tıklarsanız yorumuma ulaşabilirsiniz.

1.IVAN GONÇAROV-OBLOMOV

2. FAKİR BAYKURT-YILANLARIN ÖCÜ

3. SERKAN KARAİSMAİLOĞLU-BEYİNDE ARARKEN BAĞIRSAKTA BULDUM

4. MURAT MENTEŞ-DERDE DEVA RANDEVU 2

5. SUN TZU-SAVAŞ SANATI

6. R. J. PALACİO-MUCİZE

7. ERDAL ÖZ-YARIN NASIL BİR GÜN OLACAKSIN

8. HALİDE EDİB ADIVAR-KALP AĞRISI

9. NEİL GAİMAN-MEZARLIK KİTABI

10. YAŞAR KEMAL-HÜYÜKTEKİ NAR AĞACI

Sizin bu kitaplar arasında okuduklarınız var mı? Okumak istedikleriniz? Merak ettikleriniz? Sizin geçen sene okuduğunuz en güzel kitaplar hangileriydi? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere.

18 yorum:

  1. Sadece Sun Tzu'yu okudum. Sevdiğim bir kitaptı, çeşitli bilgilerden oluşan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      ben de çok beğendim. Bu kadar uzun zaman önce yazılan bir kitabın hâlâ güncelliğini koruyabilmesi inanılmaz.

      Sil
  2. Kalp Ağrısını okudum yakın zamanda, sevdim ben de. Hasan'a çok verip veriştirdim. Devam kitabı olan Zeyno'nun Oğlu'nu da okuyacağımı umuyorum bir vakit :) Serkan Karaismailoğlu'nun videolarını takipteyim az çok, kitapları ile yolum kesişir umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakt-i Dem,
      Zeyno'nun Oğlu benim de okuma listemde. Mutlaka okumak istiyorum.

      Sil
  3. Bu listeler çok iyi oluyor Şule’cim eline sağlık, Kalp Ağrısı çok güzeldi gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      devamını da okumak için sabırsızlanıyorum.

      Sil
  4. 120 kitap müthiş bir sayı, tebrik ederim. Bu kadar çok kitap arasından 10 tane seçmek epey zor olmuştur. Bilmediklerim vardı aralarda, yorumlarınıza da bakarak göz atacağım onlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vulnicure,
      on beşe kolay indirdim ama beş kitabı atmak zor oldu. Neyse ki geçen sene çok güzel olan çok fazla kitap okumamışım. Daha az okuduğum ama en beğendiklerimi seçerken daha çok zorlandığım yıllar olmuştu.

      Sil
  5. Ben şu Mezarlık Kitabı'ndan sıkılıp bıraktıydım, bi daha elime aliim bari :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      yaratılan dünya benim çok hoşuma gitti. Sen de bir şans verebilirsin.

      Sil
  6. Oblomov mucize ve huyukteki nar ağacı okudum. Kesinlikle benim de en sevdiklerimden

    YanıtlaSil
  7. Savaş Sanatı senin yorumundan sonra görüp almıştım ama henüz okumadım:))) Bu arada 120 kitap çok iyi bence, tebrik ederim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      120 kitap bence de çok iyi. Keşke her sene o kadar okuyabilsem. Bu sene de hedefimi 100-120 kitap arası diye belirledim ama gerçekleşecek mi bakacağız :-)

      Sil
  8. Sadece beş numarayı okudum desem. :D
    Güzel bir liste olmuş ama Yılanların Öcü'nü burada görüp not almıştım. İkidir de Oblomov'a denk geliyorum bloglarda onu da listeme ekleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      ikisi de çok güzel kitaplar. En kısa zamanda okumalısın :-)

      Sil
  9. Mezarlık Kitabı'nı okuyalı baya oldu ama ben de sevdiğimi hatırlıyorum. Yılanların Öcü'nü de merak ediyorum, MEtin Erksan'nın filmi de var okuduktan sonra izlemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi,
      Fatma Girik ve Kadir İnanır'ın oynadığı bir filmi de var. Onu da izlemek istiyorum ben.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...