9 Ocak 2023 Pazartesi

Seri Kitapları Seri Okuyoruz 2022 Sonucum

Seri Kitapları Seri Okuyoruz 2022 Sonucum

Herkese merhaba. Etkinliğin detaylarını buradan hatırlayabilirsiniz. En çok kitabı okuyana kitaplığımdan üç kitap hediye edeceğim demiştim. Kaç kitap okumuşsunuz, neler okumuşsunuz hesaplayın bakalım 😊

Ben etkinlik kapsamında 2022’de bu kitapları okudum (Kitapların ismine tıklayarak kitaplarla ilgili yorumuma ulaşabilirsiniz. Henüz yazmadıklarımı da en kısa zamanda yazmaya çalışacağım):

YAZAR İSMİ KİTAP İSMİ YAYINEVİ

AYŞE KULİN HAZAN EVEREST YAYINLARI

İPEK ONGUN YENİ BİR AŞK ARTEMİS YAYINLARI

BRENDA JOYCE TEHLİKELİ AŞK PEGASUS YAYINLARI

JOJO MOYES ARDINDA BIRAKTIĞIN KADIN PEGASUS YAYINLARI

FAKİR BAYKURT ÖZÜM ÇOCUKTUR LİTERATÜR YAYINLARI

EMMA CHASE ASİL TEKLİF DEX PLUS YAYINLARI

EMMA CHASE ASİL AŞK DEX PLUS YAYINLARI

JOSE MAURO DE VASCONCELOS ŞEKER PORTAKALI CAN YAYINLARI

FAKİR BAYKURT KÖY ENSTİTÜLÜ DELİKANLI LİTERATÜR YAYINLARI

MURAT MENTEŞ DERDE DEVA RANDEVU 3 ALFA YAYINLARI

BELLA THORNE SONBAHAR TILSIMI PEGASUS YAYINLARI

LİSA KLEYPAS BENİMLE KAL EPSİLON YAYINLARI

LİSA KLEYPAS VAZGEÇMEM SENDEN EPSİLON YAYINLARI

HALİL CİBRAN ERMİŞİN BAHÇESİ TÜRKİYE İŞ BANKASI YAYINLARI

LİSA KLEYPAS MEĞER NE ÇOK SEVMİŞİM EPSİLON YAYINLARI

LİSA KLEYPAS DAHA SABAHA ÇOK VAR EPSİLON YAYINLARI

BRENDA JOYCE İMKÂNSIZ AŞK PEGASUS YAYINLARI

Etkinliğe katılanların sonucu gelince en çok okuyan arkadaşı açıklayacağım ve kütüphanemden üç kitap hediye edeceğim. Ben seri kitaplardan 17 kitap okumuşum.

Siz bu sene seri kitapları okudunuz mu? En çok hangi serileri severek okudunuz? Bana önermek istediğiniz seriler var mı? Benim okuduklarım arasında okuduklarınız var mı? Yorumlarınızı bekliyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere.


39 yorum:

  1. :) Geçen yıldan listeye aldıklarıma göz atmıştım, ayrıca yıl içinde seri başka okumuş muyum bakacağım, bunu da bugün yayınlarım diye düşünüyorum.

    Fakat maşallah sana ne okumuşsun be canım. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saydım ya 19 ya da 21 di ama şu an hiç emin olamıyorum. Annem ameliyat oluyor hastanedeyiz. Yazılar dönüşe inşallah. 🫶

      Sil
    2. dövüşürken hanımefendi değilim,
      merakla bekliyorum listeni :-)

      Sil
    3. dövüşürken hanımefendi değilim, çok geçmiş olsun. annen bir an önce iyileşir umarım.

      Sil
    4. Şulecim selamlar,

      Annem çok daha iyi güzel dileklerin için teşekkür ederim. Yazımın linki aşağıda. :)
      https://applesodaa.blogspot.com/2023/01/seri-kitaplar-seri-okuyoruz-okuma.html

      Sil
    5. dövüşürken hanımefendi değilim,
      A.S. canım. Birikmiş blog yazılarını okumaya başladım. Senin yazına da geleceğim :-)

      Sil
  2. Ne güzel bir etkinlik, bu yıl pek seri okumadım sanırım. Birkaç kitap okumuşumdur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      ben çok okumuş gibi görünsem de geçen seneye göre az okumuşum. Bu sene daha çok seri okumayı düşünüyorum. Elimde çok seri birikti.

      Sil
  3. Cocuklarin zoruyla 2021 de ulysses mooreun ilk 6 kitabini okumuştum. Yarim kalmasin diye 7_13 arasi daki 7 kitabini da 2022 de okudum. Ama bu tabi genc - cocuk edebiyati sahsen seri kitaplar okuyan biri değilim. Ben de okuduğum yaklasik 30 kitap hakkinda blogda hicbirsey yazamadim. Toplam 52 kitap okumusum. Bu arada hayirli seneler. Bu sene yazar merkezli okumaya Gogol dan başladım. Umarim bu sene daha verimli gecer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz,
      sana da iyi seneler Deniz. Bilgisayar tam bozulacak zamanı buldu. Bloğun ve okulun en yoğun olduğu dönemler :-(

      Ben imkan bulursam okuduklarımı yazmaya çalışacağım ama zor gibi görünüyor. Önceden zamanım yoktu şimdi zaman var bilgisayar yok. Evren bana karşı :-)

      Sil
  4. Bir de daha gecen sefer yeni cekilis kazanmistim senden ya, daha o kitaplar elime ulasmadi ay sonu gelecek ins. O nedenle bu seferki cekilisine katilmayayim diger arkadaslarin onunu acayim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz,
      güzel düşüncen için teşekkür ederim. Bu ay başka biri kazandı ama ilerleyen aylarda sen de kazanabilirsin. 2-3 kere çekiliş kazanan arkadaşlar var.

      Sil
  5. Ay ben hiç okudum mu acaba ? Geçen sene öyle dağıldım ki ne okudum ne okumadım ondan bile haberim yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      okuduklarının listesi varsa bakıver Handan. Seriler kendini belli eder zaten.

      Sil
  6. Başladığım bir seriyi bile tamamlayamadım yahu :( bir de okumaya aldığım sonradan seri olduğunu öğrendiğim 2-3 kitap da var. Kim bilir ne ara gider tamamlarım.. ya da yapabilir miyim ? maşallah size :). Keyifli okumalar olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakt-i Dem,
      çok teşekkür ederim. Bazı kitapların seri olduğu kapağında yazmıyor. Benim de okuduktan sonra seri olduğunu öğrendiğim kitaplar oldu. Bu yüzden öncesinde Goodreads'te kitaplara bakıyorum. Seriyse orada yazıyor.

      Sil
  7. Parça parça birçok seriden okudum aslında ama daha önce okuduğum ve daha sonra başlayacağım kitaplardan ön okumalar şeklinde oldu hep yani pek sayılmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan, o zaman bu sene güzel bir liste bekliyorum sizden :-)

      Sil
  8. Harika bir etkinlik:) Ben bu yıl pek seri kitap okuyamadım açıkcası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DüşTasarımcısı,
      seri kitaplar herkese hitap etmiyor. Belki bu sene daha çok okursun.

      Sil
  9. seri kitapları bu sene güzel okudum ve 19 taneyle yılı kapattım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tozlu hayaller kütüphanesi,
      oooo tebrikler. Zirvenin en büyük adayısın :-)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Mavinindenizi,
      özellikle romantik kitapları seviyorsanız güzel seriler var listede.

      Sil
  11. seri kitaplar okuyorum, halihazırda Mindf*ck'ın 4. sünü bitirdim, Nora Roberts, ve Tess kitaplarını muhakkak takip ediyordum bir ara bıraktım sanırım ya da yeniden ne zaman dönerim bilemiyorum :) Ama artık mesela bazı yazarların bütün kitaplarını okudum demek istiyorum, SAbahattin Ali bunun ilk ismi olabilir bu ay :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      Sabahattin Ali'nin bütün kitaplarını okudum ben diye havamı atayım :-) 2011-2012 gibi yazarın setini almıştım. Bütün kitapları vardı. Yıllar içinde okudum. Eğer bütün kitapları elinin altında olursa sen de okursun.

      Sil
  12. Aaaa unuttum, keyifli okumaların oslun canımcım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      çok teşekkür ederim canım Eylem :-)

      Sil
  13. okumadığım ne kadar çok kitap var. Ben bu aralar yazarlardan gidiyorum 1 yazar belirliyorum ve elimde olan bütün kitaplarını bitirmeye çalışıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dear Monarosa,
      bu benim de çok sık yaptığım bir şey. Sevdiğim bir yazar varsa bütün kitaplarını okuyana kadar durmam ama araya mutlaka başka kitaplar alırım. Yoksa aynı yazarı okumak bir süre sonra etkisini azaltıyor bende.

      Sil
  14. kağıt prenses serisine başladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      bloglarda gördüğüm ama okumadığım bir seri. Sen oku, beğenirsen biz de okuyalım :-)

      Sil
  15. Jose Mauro De Vasconcelos den ta lise yıllarında Şeker Portakalını okumuştum. Zeze yi aradan belki 25 yıl geçmiş hala severim. Zeze büyüdü, ben orta yaşı devireceğim neredeyse, hala çocuk Zeze’nin yetişkinliğe geçiş serüveni ile ilgili Güneşi Uyandıralım ve Delifişek romanlarını bir türlü okuyamadım. Fakir Baykurt’tan daha yenilerde Eşekli Kütüphaneciyi okudum. Eminim bloglarda kitaplar hakkında yazılar yazan herkes Mustafa Güzelgöz’ün yaşam öyküsünden bir parça bulacaktır kendisinde. Halil Cibran’dan eğer aynı kitapsa Ermiş’i okumuştum. Oda okuma serüvenimde izler bırakan kitaplardan biriydi. Maalesef, diğer yazarların kitabına henüz kaçamadım.
    Fırsat bulabilirsem eğer, Kemal Tahir’in seri kitaplarından “Esir Şehir” üçlemesini okumayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİTAPLARA KAÇANLAR,
      Şeker Portakalı'nı ben de lise dönemimde okumuştum. Serinin diğer iki kitabını alınca tekrar okumak istedim çünkü hiçbir şey hatırlamıyordum. Çok güzel bir kitapmış. Hiç sıkılmadım okurken.

      Esir Şehrin İnsanları benim de okuma listemde ama sanırım yakın zamanda okuyamam. Sırada bekleyen çok fazla kitap var.

      Sil
  16. İlkay,
    evet, eski sayılır. Birkaç yıl ara vermiştim ama baktım ben sürekli seri okuyorum ve okuduğum serileri sayıyorum, tekrar başlatayım dedim :-)

    YanıtlaSil
  17. İçlerinden sadece Şeker Portakal'ını okumuşum, çok beğendiğim bir kitap olmuştu, diğer kitapları da okuma listeme ekledim, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Cumhuriyetim,
      Şeker Portakalı'nı ben de lise dönemimde okumuştum. Serinin diğer iki kitabını alınca tekrar okumak istedim çünkü hiçbir şey hatırlamıyordum. Çok güzel bir kitapmış. Hiç sıkılmadım okurken.

      Sil
  18. yanıtlarımın altına cevap yazacaktım fakat beceremedim , o sebepten yeni yorum açıyorum. SAbahattin Ali'nin bütün eserleri I-II Yky sanırım elektronik olanı var elimde, inş okuma şansı bulurum, yeni kitap almıyorum artık, en azından e kitap hariç almıyorum, çünkü yer sorunum var Şuleciğim, halihazırda kitaplarımın olduğu yerde ben, benim olduğum yerde onlara yer yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi,
      evet, YKY'de yazarın bütün kitapları var. Ben de yazarın telif hakkı bitmeden, her yayınevi kitaplarını basmaya başlamadan önce oradan okumuştum.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...