18 Temmuz 2015 Cumartesi

MİMLENDİM #2

     Herkese merhaba. Blogumla uzun zamandır ilgilenemiyorum. Bir hafta Karadeniz turu, tur bittikten hemen sonra bir haftalık Konya ziyareti derken bloguma vakit ayıramadım. Bu sürede yazı yazmayı, yorumları cevaplandırmayı ve blog okumayı çok özledim. Fark etmeden bu işe iyice alışmışım. İşin kötüsü önümüzdeki günlerde de yoğun günler beni bekliyor. Öncelikle bayram ve yapılması gereken aile ziyaretlerim var. Sonra kiralık ev bulmalı, Midyat’a gidip eşyalarımı paketlemeli ve Adana’ya taşınmalıyım. Ondan sonra da evin eksik eşyalarını tamamlamalıyım. Bu süreçte elimden geldiğince yeni yazılar yayımlamaya çalışacağım.

     Sevgili arkadaşım Sebra Gündoğdu beni mimlemiş. Bu soruları nette görmüş ve “Ben de yapayım bunları.” Diyerek soruları kaydetmiştim. Tabii o kadar yazılacak konu içerisinde sıra ona gelmedi. Hazır Sebra beni mimlemişken daha fazla ertelemeyerek sorulara geçiyorum:

Bilgisayarının Ekran Görüntüsü Ne?

brad pitt angelina jolie

Brangelina J Ben masaüstü görüntüsü olarak genellikle ünlüleri tercih ediyorum. Şu anda masaüstümde Angelina Jolie ve Brad Pitt’in 2010 yılındaki Oscar ödül töreninde çekilmiş bir fotoğrafları var. Kendileri favori çiftlerimdendir.

Bir Kafeye Gittiğinde Genelde Ne Sipariş Verirsin?
Eskiden çay isterdim ama artık o kadar fazla çay içmiyorum.Bu sıcak yaz günlerinde su yeterli oluyor.

Google’da En Son Aradığın Şey Nedir ?
Blogumu arattım.

Mesajlaştığın Ya da Konuştuğun En Son İnsan Kim ?
Liseden arkadaşım özlem bayramımı kutlamış. Ben de ona teşekkür mesajı atarak bayramını kutladım.

Tiyatroya En Son Ne Zaman Gittin ?
Midyat’ta nisan ayında İzmir’den gelen Derin Sahne adlı ekip “Ben Suçlu” adında bir oyun sergilediler. Onları izlemiştim. Artık Adana’da olduğuma göre devlet tiyatrolarına gidebilirim.

Sinemaya En Son Ne Zaman Gittin ?
En son ocak ayında eşimle beraber Diyarbakır’da Hobbit serisinin son filmine gitmiştik. Serinin en beğendiğim filmi oldu. Savaş sahneleri etkileyiciydi. Artık Adana’da olduğum için sinemaya da daha sık gidebileceğim J

Hangi Diziyi Herkes İzlemeli ?

prison break

Prison Break: Beni bu mimde mimleyen arkadaşım Sebra taa yıllar önce beni bu diziyle tanıştırmıştı. Ona hapishanede geçen filmler ve dizilerden hoşlanmadığımı söylediğimde “Ama bu dizi çok heyecanlı.” demişti. Ben de ona “Hapishanede geçen bir dizi ne kadar heyecanlı olabilir ki?” demiştim J Tabii bu lafımı sonradan yedim. Hayatımda en hızlı izlediğim dizi oldu Prison Break. Siz de izleyin efendim. 3. Ve 4. Sezonları ilk 2 sezonu kadar iyi olmasa da Michael’ı izlemek yeter. Scofield’in askerleriyiz J

friends

Friends: Komedi dizilerinin efsanesi. İzlerken kahkahalarla güldüğüm dizi. Hani şimdi millet How I Met Your Mother diyor ya, işte o dizi Friends’in sadece kötü bir kopyası. Friends bu bunaltıcı yaz aylarında çok iyi gider, şiddetle tavsiye ederim.

En Son Ne Tür Müzik Dinledin ?
Karadeniz turumuzda rehberimiz havaya girelim diye bize Karadeniz müzikleri çalmıştı. Onları dinledim. Zaten sevdiğim bir müzik türüdür.

Seni En Çok Ne Çıldırtır ?
Haddini bilmez insanlar. Bir Facebook sayfasında dediği gibi “Her şeyi bilmene gerek yok. Haddini bil yeter.” J

Ne Zaman Uyanırsın ?
Tatildeyken 10 gibi uyanırım. Okul zamanı sabahçı - öğlenci olmama göre değişir.

Favori Emojilerin Nelerdir?
Çok değişik emojiler kullanmam. Gülen ve ağlayan surat yetiyor.

Kedi mi ? Köpek mi ?
Kesinlikle köpek. Bahçeli bir evim olursa köpek besleyeceğim. Kedileri sevmiyorum ben. Nankör ve sinsi geliyorlar bana.

Kuzey mi ? Güney mi ?
Güney. Adanalıyım sonuçta J

İstanbul’la İlgili En Sevmediğin Şey?
İstanbul’a sadece iki kere gittim ama kalabalığını, gürültüsünü ve trafiğini sevmedim.

İstanbul’da Sevmediğin 3 Semt ?
Orada yaşamadığım için bilmiyorum.

Kafanda En Çok Ne Olur ?
İki arkadaşımla birden kitap okuma yarışına girdiğim için bu aralar hep kitapları düşünüyorum ama zamansızlıktan sadece düşünüyorum. Sanırım ev işini daha çok düşünmem lazım J

Komedi mi Dram mı ?
İyi komedi yapmak çok zor bir iş. Kötü komedi de çekilmiyor. Bu yüzden dram diyeceğim.

Çay mı Kahve mi ?
Kahve ama neskafe. Türk kahvesi olacaksa da Dibek kahvesi olsun lütfen J

Bu soruları Yapmadan Önce Ne Yapıyordun ?
Bayramın 1. günündeydim ve evde boş boş oturmaktan sıkılmıştım. Biraz yazı yazdım ve içim ferahladı.

Son Olarak Bir Sırrını paylaşır mısın ?
Bu ay Ekşi Sözlük’e üye oldum ve çok sevindim. 2 yıldır bekliyordum.

     Sevgili Sebra’ya beni mimlediği için teşekkür ediyorum. Sayesinde bloga yazı yazmak için bahanem oldu. Bu eski bir mim olduğu ve birçok kişi soruları cevaplandırdığı için yapmadığını düşündüğüm iki kişiyi mimleyeceğim ama tabii isteyen herkes cevaplandırabilir. Hatta isterseniz bana bir mesaj atın sizi de buraya ekleyeyim.

     Maydanoz                                    Klon Balon

NOT: Geçen gün blogumla ilgili” Daha kısa yazarsanız daha iyi olur.” Diye bir mail aldım ve bu yazıyı planladığımdan 100 kelime daha kısa yazdım. Elimden anca bu geldi çünkü pek konuşkan biri olmasam da yazarken kendimi kaybediyorum J

     Cevaplarımla ilgili fikirlerinizi lütfen yorum olarak yazın. Yorum almayı özledim J Şimdilik hoşça kalın. Görüşmek üzere.

4 yorum:

  1. Bu mim eski miymiş yaa, bak yeni öğrendim :) Neyse ondan da eksik kalmamış olduk. Dizi israrlarimda değişen bir şey yokmuş demek ki hala insanlara baskıyla (!) sevdiğim dizileri izletiyorum :) cevapladigin için teşekkürler canim cidden cevaplarimizin çoğu benzer.

    Bu arada kitap okumalarını takip ediyorum yine beni geçmişsin!!! :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek. Biz birbirimize mim paslamaya devam edelim :-) Valla geçen ay 8 kitap okudum ama bu ay 2'de kaldım. Önümüzdeki günlerde de çok okuyabileceğimi düşünmüyorum ama şenlik 21 Eylül'e kadar devam ediyor. Aradaki farkı kapatırım diye düşünüyorum.

      Hani senin okumaktan başka planın yoktu. Farklı planlar mı gerçekleştiriyorsun yoksa :-)

      Sil
  2. Soruları okurken "keşke MiM' in ucu bana da dokunsaydı, cevaplamak isterdim vallaaa" diye düşünürken kendimi MİM lenmiş olarak görünce nasıl sevindim bilemezsiniz :D şimdi bi koşu bilgisayara gidip hemen bende yazmalıyım. Teşekkürler Şule abla.
    Ayrıca google da blogunuzu aratmanıza da gülmedim denemez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman doğru kişiyi mimlemişim :-)

      Bilgisayarda blogum kayıtlı zaten. Direkt tıklayıp açıyorum ama internete telefondan gireceksem önce Google'a giriyorum ve blogumun ismini yazıyorum. Bildiğim kadarıyla telefon için güzel bir blogger uygulaması yok. Varsa kullanırız :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...