27 Haziran 2015 Cumartesi

HAZİRAN AYI KİTAP ALIŞVERİŞİM

     Sürekli aynı şeyi söylediğim farkındayım ama ben yine uzun zaman kitap almayacağım diye karar aldıktan sonra yine kitap aldım L Bu sefer haklı bir nedenim var ama. Babil.com Enpara kartı olanlara 100 liraya kadar olan alışverişlerinde %50 indirim yapıyor. Üstelik bunu temmuz ve ağustos aylarında da yapacak. Bu konuda daha ayrıntılı bilgiyi buradan öğrenebilirsiniz. Bu indirimi kaçıramayacağım için hemen bir sipariş verdim. Temmuz ve ağustos aylarında da bu kampanyadan yararlanacağım ama ondan sonra uzun bir süre kitap almayacağım J

     Neler aldığıma hep birlikte bakalım mı?


Ercan Kesal – Peri Gazozu: Bu kitapla ilgili hep olumlu yorumlar okuyorum. Ben de merak ettim aldım.

David Gilmour – Film Kulübü: Sırf isminden dolayı bile alabilirdim bu kitabı. En sevdiğim 2 şey bir arada: Kitap ve film. Filmleri anlatan bir kitap. Daha okumadan bu kitabı seveceğime eminim.

Filiz Aygündüz – Kaç Zil Kaldı Örtmenim: Bir blogda görmüştüm bu kitabı. Anı türündeki kitapları zaten severim. Doğu’da çalışmış bir öğretmenin anılarını da, kendimden bir şeyler bulacağımı düşündüğüm için, seveceğimi düşünüyorum.

Hande Altaylı – Kahperengi: Uzun zamandır merak ettiğim ve okumak istediğim bir kitaptı. Kısmet bu alışverişeymiş.

İlhami Algör – Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku: Bu kitaptan filmi çekildikten sonra haberim oldu. Filmini izlemeden önce kitabını okumak şart.

Hakan Günday - Kinyas ve Kayra: İlk Ezel dizisinde duymuştum bu kitabı. Sonra sık sık karşıma çıktı. Okuyacağım ilk Hakan Günday kitabı olacak. Umarım severim.

Mahir Ünsal Eriş - Olduğu Kadar Güzeldik: Bu kitabı da birkaç blogda gördüm ama kitabı alma nedenim bu değil. Babil.com’a her girdiğimde bu kitabı görüyordum. Sürekli gözüme çarpınca alayım dedim. Yine ilk kez okuyacağım bir yazar.

     

     Babil.com hediye olarak 6 baykuşlu ayraç (baykuşlara bayılırım), bir tükenmez kalem ve bir kitap yollamış. Geçen seferki alışverişimde hiçbir şey yollamadıkları için bu alışverişte de bir şey beklemiyordum.Bu yüzden güzel bir sürpriz oldu. 

     Bu alışverişin içeriği de böyleydi. Bu kitaplardan okuduklarınız var mı? Varsa lütfen yorumlarınızı yazın.

     Önümüzdeki aylarda da kitap alacağımı söylemiştim. Almak istediğim bir sürü kitap var ama iş alma kısmına gelince bazen ne alacağımı şaşırıyorum. Sizden beğendiğiniz, zevkle okuduğunuz kitapları tavsiye olarak yazmanızı istiyorum. Madem böyle bir indirim yakaladım güzel kitaplar alayım ki bir işe yarasın. Önerilerinize açığım. Şimdilik hoşça kalın.Görüşmek üzere. 

10 yorum:

  1. Bana ancak post it, ayraç ve kalem yolladılar bir kere de kampanyaları vardı bardak geldi ama o da o dönem herkese gitti şimdi kitabı kıskandım yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben geçen aylarda 10 kitap aldım bu siteden, bana hiçbir şey yollamadılar. Bence hatalarını telafi etmek istediler :-)

      Sil
    2. İyi etmişler takılıyorum :D Buarada sayende ben de siteye şöyle bir baktım sipariş verdim %50 indirimli Batı Klasikleri vardı. Sahi azönce postacı kargomu getirdi. Çok SEVİNDİM! Not da çıktı içinden şahane şeylerle birlikte inan çok mutlu oldum :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
    3. Rica ederim canım. İyi okumalar. Zaten sitelerde şöyle bir gezeyim deyince ya bir indirim görüyorsun ya da güzel bir kitap görüyorsun, dayanamayıp alıyorsun. Sen de almakla iyi yapmışsın. Ne kadar çokkitap o kadar iyi :-)

      Sil
  2. ıyı okumalar arkadaşım kahperengı güzel anlatımıyla su gıbı akan bır kıtap öncelıgı ona vermenı onerırım sevgı ve saygılarla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Kahperengi'ni uzun zamandır merak ediyordum zaten. en kısa zamanda okuyacağım. Sevgiler.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İlk kitabı bitirip ikincisine başladım bile :-)

      Sil
  4. kitap okumayı o kadar çok özledim ki meslek gereği sabah sekiz akşam beşe kadar pc başındayım ve dikkat gerektiren bir işim olduğu için yoğun çalışıyorum akşam gözlerim devre dışı oluyor kitap okuyamıyorum iyi okumalar... takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin adınıza üzüldüm. Ben bir haftadır bir gezideydim, şimdi bir iş nedeniyle üç günlüğüne bir yere gideceğim. 10 gündür kitap okuyamıyor olacağım. Bu bile kitapları özlememe yetti. Umarım siz de en kısa zamanda kitap okumaya zaman bulabilirsiniz. Ben de sizi takipteyim :-) görüşmek üzere.

      Sil

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...